לוקאקו יחתום ביונייטד, אברטון תקבל 75 מיליון ליש"ט

רומלו לוקאקו
רומלו לוקאקו | Gettyiamges

לפי כלי התקשורת באנגליה, השדים האדומים ישלמו את סכום העתק על החלוץ הבלגי, שיצטרף לקבוצה לפני קדם העונה בארה"ב. מוראטה ירד מהפרק?

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד קרובה לסגור את אחת העסקאות הגדולות של הקיץ. לפי כלי התקשורת באנגליה השדים האדומים ישלמו לא פחות מ-75 מיליון ליש"ט לאברטון על החלוץ רומלו לוקאקו.

הבלגי בן ה-24 יעבור בדיקות רופאיות בקבוצה בהמשך השבוע ווהעסקה צפויה לצאת לפועל עד יום ראשון. המנג'ר ז'וזה מוריניו מתכנן לצרף החלוץ שכבש 25 שערים בפרמייר-ליג בעונה החולפת לקדם העונה של הקבוצה בארה"ב. לפי הדיווחים, יונייטד תרד מהניסיונות להחתים את חלוץ ריאל מדריד אלברו מוראטה בעקבות רכישתו של לוקאקו.

מוקדם יותר פורסם באנגליה שיונייטד תעביר לטופיז בתמורה את וויין רוני תמורת לוקאקו וכך גם תחסוך את שכר העתק שלו, אך נראה שהגעתו של החלוץ הבלגי לאולד טראפורד תהיה ללא קשר לחזרתו של קפטן השדים האדומים לקבוצת נעוריו.


מוראטה. מוריניו ויתר עליו? (AFP)

למרות הדיווח באנגליה, דווח הבוקר ב"מארקה", שמוראטה מתקרב בצעדי ענק למנצ'סטר יונייטד. ריאל מדריד דורשת 90 מיליון יורו, אך השדים האדומים מוכנים לשלם 85 מיליון עבור חלוץ נבחרת ספרד כשהפערים הם "רק" חמישה מיליון יורו. כעת, נותר לראות מי מהשניים יגיע, או שמא יונייטד מתכננת להוציא קרוב ל-200 מיליון יורו על שני החלוצים.

כבר מאז הפציעה הקשה של לזלאטן איברהימוביץ' חיפשו במחזיקת הליגה האירופית מחליף לשבדי ורדפו אחרי חלוץ נבחרת ספרד וגם אחרי רומלו לוקאקו, שכבר הודיע בעבר שלא יישאר באברטון. מוריניו כבר ציין שהוא מאוכזב מההתנהלות של השדים האדומים בחלון ההעברות אלא שכעת נדמה שתהיה לו סיבה לרגיעה.

יונייטד כבר הספיקה לרכוש את הבלם השבדי ויקטור לינדלוף מבנפיקה. בלם נבחרת שבדיה חתם לארבע שנים באולד טראפורד עבור 45 מיליון יורו.


ורנר, ללבן של ריאל? (AFP)

במקביל, זידאן מעוניין לנסות להשיב את בורחה מאיורל שהושאל לוולפסבורג, אבל נשיא ריאל פלורנטינו פרס רוצה גם חלוץ עם פרופיל הרבה יותר רציני ובמדריד מדברים על חלוץ לייפציג טימו ורנר בן ה-21 שהצטיין בגביע הקונפדרציות וכבש 21 שערי ליגה אשתקד. המחיר של החלוץ עשוי להיות 30 מיליון יורו, אבל לייפציג גם לא מעוניינת במיוחד לשחררו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי