רשמי: רומלו לוקאקו יעבור למנצ'סטר יונייטד, רוני עבר בדיקות רפואיות באברטון

רומלו לוקאקו
רומלו לוקאקו | Gettyiamges

החלוץ יצטרף לשדים האדומים תמורת 75 מיליון ליש"ט, בכפוף לבדיקות רפואיות. הקפטן וויין רוני הגיע למועדון נעוריו אליו הוא צפוי לחזור. דיווח: הבלגי נעצר לאחר תלונות על רעש בלוס אנג'לס

(גודל טקסט)
זו הייתה סאגה יחסית קצרה, אבל הבוקר (שבת) זה הפך לרשמי. מנצ'סטר יונייטד הודיעה על סיכום עם אברטון על העברת חלוץ נבחרת בלגיה רומלו לוקאקו, עליו היא צפויה לשלם כ-75 מיליון ליש"ט ובנוסף תעביר את הקפטן וויין רוני אל האקסית.


לפי כלי התקשורת בממלכה, החלוץ האנגלי שעבר לשדים האדומים בקיץ 2004, הגיע לאברטון עבר בדיקות רפואיות וצפוי לחתום בחזרה במועדון נעוריו. רוני יודע שייאלץ להתפשר על שכר שבועי נמוך ממה שהוא מרוויח ביונייטד (250 אלף ליש"ט) כשבנוסף המנג'ר רונאלד קומאן הודיע לו שלא יסבול שום התנהגות בלתי מקצועית.




מוקדם יותר הודיעה יונייטד על צירופו, בכפוף לבדיקות רפואיות וסיכום על תנאיו הכספיים לפי הודעת המועדון, מכיוון שגם צ'לסי הציעה 75 מיליון ליש"ט עבור הבלגי בן ה-24 – שכידוע נמכר לאברטון מצ'לסי, אחרי שז'וזה מוריניו שיחרר אותו. כעת "המיוחד" הבין את טעותו וירכוש אותו בסכום עתק כדי לצרפו לאולד טראפורד.


לפי חלק מהמקורות, לוקאקו יעבור ליונייטד ולא בחזרה לסטמפורד ברידג' בגלל סוכנו הכל יכול מינו ראיולה. דיווח בממלכה ביומיים האחרונים כי צ'לסי אמנם הציעה 75 מיליון ליש"ט עבור האקס, אבל הבהירה בתוקף כי היא לא מוכנה שסוכנו ירוויח כ-10 מיליון ליש"ט עמלה.



לוקאקו. צריך לסכם את תנאיו, וזו לא תהיה בעיה (Gettyimages)


במקביל, באנגליה דווח כי החלוץ נעצר במהלך החופשה שלו בלוס אנג'לס לאחר תלונות על מוזיקה רועשת. השוטרים הגיעו למקום בו שוהה החלוץ יחד עם פול פוגבה והזהירו אותו לאחר התלונות אך כשאלו לא פסקו, הוא קיבל זימון להופיע בפני שופט באוקטובר.


כאמור גם וויין רוני צפוי להיכלל בעסקה, על כך טרם הודיעו המועדונים, והמשמעות היא שערכו של לוקאקו יגיע לכ-100 מיליון ליש"ט אם מתייחסים לכך שגם קפטן יונייטד יעזוב ללא תמורה לטופיס. לוקאקו, שכבש העונה 25 שערים במדי הטופיז, נרכש על ידי צ'לסי ב-2011 והספיק לרשום עשר הופעות במדי המועדון לפני שעבר לגודיסון פארק תמורת 28 מיליון ליש"ט. 


 

See you tomorrow in training @rlukaku9 #bienvenue #AgentP

A post shared by Paul Labile Pogba (@paulpogba) on



#MUFC is delighted to announce a fee has been agreed with Everton for the transfer of Romelu Lukaku, subject to a medical & personal terms. pic.twitter.com/O7oQJWzYHo

— Manchester United (@ManUtd) July 8, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי