2.5 מיליון טורקים הסתערו על דייגו קוסטה באינסטגרם

דייגו קוסטה. שוב במוקד הסערה
דייגו קוסטה. שוב במוקד הסערה | צילום: AFP

דיווח לפיו בשיקטאש מנהלת מגעים עם חלוץ צ'לסי הביא לשיא של תגובות ברשת החברתית, אלא שבינתיים הבלוז מנסים לקרב אותו בחזרה

(גודל טקסט)
דיווח בטורקיה על כך שהאלופה בשיקטאש החלה במגעים עם נציגיו של דייגו קוסטה הביאה לשבירת שיא ברשת החברתית אינסטגרם. אוהדי בשיקטאש הסתערו על הפוסט האחרון של חלוץ צ'לסי, שהיה בסך הכל צילום שלו נופש עם חבר, וקבע שיא של תגובות אי פעם לפוסט למעלה משני מיליון. רוב התגובות, אגב, היו פשוטות: "בוא לבשיקטאש".


גם כמות העוקבים של הספרדי-ברזילאי ביצעה זינוק מרשים מ-1.75 ל-2.5 מיליון. עם זאת ספק עם הקמפיין האגרסיבי הטורקי יעבוד משום שבסטמפורד ברידג' שינו חשיבה והחלו לשקול בחיוב להמשיך עם קוסטה, שחתום בבלוז עד 2019. זאת לאחר שכבר קיבל מסר ברור מהמנג'ר אנטוניו קונטה כי עליו למצוא קבוצה חדשה. על פי דיווחים שונים החלוץ אף סיכם באקסית אתלטיקו מדריד ומוכן לשבת ביציע עד ינואר 2018 עת יסתיים האמברגו והקולצ'ונרוס יוכלו להחתים שחקנים.


  • סלע פרש במהלך המשחק מול דימטרוב והודח


קונטה כעס על כך שקוסטה לא היה נאמן לקבוצה ולא הסכים להאריך את חוזהו במועדון והצטלם במקום זאת בארוחת ערב עם דייגו סימאונה, אבל כבר איבד את לוקאקוהמועמד הנוסף בשוק יעלה לו כ-70 מיליון, אנדראה בלוטי מטורינו. המחירים המטורפים מרתיעים גם בעלים עשיר כמו רומן אברמוביץ', במיוחד לאור העובדה שיש לו חלוץ מצוין ו-ווינר כמו קוסטה שחתום עד קיץ 2019.


 

Com meu Parceiro @petrosaraujo !!

A post shared by Diego Costa (@diego.costa) on

זה כנראה פוסט האינסטגרם עם הכי הרבה תגובות אי פעם


ההערכה כעת היא שאם תהיה פגישת סולחה בין קונטה לקוסטה, החלוץ גם ידרוש העלאת שכר מ-180 אלף ליש"ט לשבוע ל-250 אלף ליש"ט וזאת מבלי שחוזהו יוארך. עד כה צ'לסי לא צירפה אפילו שחקן אחד למעט השוער ווילי קבאז'רו בהעברה חופשית, הוא כמובן מיועד להיות מחליפו של טיבו קורטואה, והיא מנסה בימים אלו להשלים את צירופם של טימו באקיוקו, קשר מונאקו שיעלה 35 מיליון ליש"ט, ובלם רומא אנטוניו רודריגר הגרמני שיגיע תמורת 34 מיליון ליש"ט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי