עושים שוק: סילסן וצ'יצ'אריטו בדרך לפרמייר-ליג, אלבס לפ.ס.ז'?

יספר סילסן
יספר סילסן | Gettimages

שוער ברצלונה מבוקש אצל מאמנו לשעבר באייאקס דה בור, חלוץ לברקוזן במגעים עם ווסטהאם ובצרפת טוענים שהמגן הברזילאי פותה בחוזה גבוה בהרבה מאשר ההצעה ממנצ'סטר סיטי

(גודל טקסט)
הקיץ מעביר הילוך. הליגות הסתיימו, גם הנפות הגביע ברחבי היבשת הרחק מאחורינו, וכעת כל שנותר הוא להיאבק על השחקנים הטובים ביותר בשוק. ספורט1 מרכז בפניכם את כל הספקולציות, המגעים וההודעות הרשמיות.


רשמי
*וולפסבורג הודיעה על החתמתו של איגנסיו קמאצ'ו, לארבע שנים. הקשר בן ה-27 הגיע לקבוצה הגרמנית ממלאגה הספרדית.

Nächster VfL-Neuzugang: Die Wölfe verpflichten Ignacio #Camacho vom @MalagaCF ➡️ https://t.co/HpqAHSvYjJ#vflwobpic.twitter.com/r0j3VZtJ9c

— VfL Wolfsburg (@VfL_Wolfsburg) July 8, 2017

*רומלו לוקאקו
עובר למנצ'סטר יונייטד מאברטון בעסקה שצפויה להגיע לכ-100 מיליון ליש"ט. לידיעה המלאה



*רובן נבס עזב את פורטו וחתם בוולבס לחמש השנים הבאות. לפי הדיווחים הוא עבר תמורת 15.8 מיליון ליש"ט.

✍️ We are delighted to confirm the arrival of Rúben Neves who joins from @FCPorto on a five-year-deal. #WelcomeRubenpic.twitter.com/zjcQbv0z4N

— Wolves (@Wolves) July 8, 2017


*אייאקס רכשה את דומיניק קוטרסקי, השוער הצעיר של דינמו זאגרב בן ה-17 על חוזה לשלוש שנים. הוא יתחיל לשחק עם צעירי אייאקס.


NIEUWS | ,,Het is één van de mooiste momenten uit mijn leven." https://t.co/EbE9PfMtOp

— AFC Ajax (@AFCAjax) July 7, 2017


*כוכב ריבר פלייט סבסטיאן דרויסי בן ה-21 חתם בזניט של רוברטו מנצ'יני עבור 15 מיליון יורו. החלוץ שכבש 17 שערים בליגה בארגנטינה שהסתיימה לאחרונה חתם לארבע שנים ברוסיה.


#TransferNews: Welcome to Zenit Sebastian Driussi!
More details over on https://t.co/bf7ILb2BOGpic.twitter.com/ELqUyNeprP

— FC Zenit in English (@fczenit_en) July 8, 2017

*המגן הצרפתי השמאלי, ג'ורדן אמווי ששיחק באסטון וילה, חתם בסביליה. היא תשלם עליו 8 מיליון יורו והוא ההחתמה השנייה של האנדלוסים אחרי אבר באנגה.


#SevillaFC y @AVFCOfficial alcanzan un principio de acuerdo por @JordanAmavi

➡️ https://t.co/WxlGjuV7GFpic.twitter.com/ZSi2uarFNO

— Sevilla Fútbol Club (@SevillaFC) July 7, 2017


*סנט אטיין של אוסקר גרסיה החתימה שני שחקנים. חלוץ דיז'ון לואיס דיוני ומגן הנבחרת הצעירה של שווייץ סיידו יאנקי שעבר אליה מסלטיק.


[OFFICIEL] @LoisDiony9 a signé et rejoint l'#ASSE ! #BienvenueLoïs ➡️ https://t.co/vB6iMWeI7wpic.twitter.com/H4OcjvQP8T

— AS Saint-Etienne (@ASSEofficiel) July 7, 2017


*מוסקרון הבלגית תצרף את השוער לוגאן ביילי בן ה-31 שיחתום לשנתיים. הוא עדיין לא הוצג, אבל יש הסכם בעל פה והמועדון כבר שחרר הודעה. הוא שיחק בשנה שעברה בסלטיק.


*העולה החדשה לליגה הספרדית ג'ירונה החתימה שחקן שני הקיץ. מדובר בבלם ברנרדו אספינוסה ממידלסברו. 

El Girona incorpora al defensa central Bernardo Espinosa.
https://t.co/7xiqchcLNE#BenvingutBernardopic.twitter.com/3qTnGLxPuv

— Girona FC (@GironaFC) July 7, 2017

*הברזילאי טיאגו מנדס יעזוב את סאו פאולו ויצטרף לליל בחוזה לחמש השנים הבאות. כמו כן, ליל הודיעה על החתמת קווין מלקויט מגן סנט אטיין לחמש שנים.


DEAL DONE: Lille have signed Kévin Malcuit from Saint-Etienne on a 5-year contract. The fee was undisclosed. (Source: @losclive) pic.twitter.com/oxmlcI0p2J

— Transfer News Live (@DeadlineDayLive) July 8, 2017

*וולפסבורג אישרה את מעברו של קיילן הינדס הצעיר מארסנל בחוזה לשלוש שנים.


שמועות
*כמה כלי תקשורת בצרפת, כולל הל'אקיפ טוענים בתוקף כי פאריס סן ז'רמן מתכוונת להחתים את דני אלבס מתחת לאף של מנצ'סטר סיטי. על פי הדיווחים סגנית האלופה, שלחוצה מכך שעדיין לא החתימה שם גדול, הציעה למגן יובנטוס חוזה גבוה בהרבה ממה שיקבל בסיטיזנס ואלבס קיבל את ההצעה ואמור לחתום בפ.ס.ז' במהלך השבוע. בינתיים באנגליה דבקים בכך שהברזילאי יגיע מחר לאיתיאחד כדי לעבור בדיקות רפואיות ולהיות מוצג בסיטי.


  

*צ'יצ'אריטו, חלוץ לברקוזן, בודק את השוק האנגלי ולפי דיווח במירור דורש מווסטהאם 150 אלף ליש"ט לשבוע. המקסיקני שיחק בעבר חמש עונות במנצ'סטר יונייטד.


*קריסטל פאלאס מעוניינת בשוער ברצלונה יספר סיליסן כך מדווחים באנגליה. סיליסן שיחק בזמנו באייאקס תחת המנג'ר החדש של הנשרים פרק דה בור.

It would be a disaster https://t.co/UPw2hgbBUu

— FC Barcelona Univers (@BarcaUniverse1) July 8, 2017

*גארי מדל צפוי לחתום בשבוע הקרוב בקבוצת טיגרס. על פי דיווחים בצ'ילה, המקסיקנים ניצחו במירוץ על אקס אינטר את בוקה ג'וניורס, 

 

*על פי דיווח ב"סאן" ארסנל סיכמה עם קשר מונאקו תומא למאר את תנאיו אך המועדונים טרם הגיעו לסיכום על פרטי ההעברה. השחקן עצמו דוחף למעבר אך הקבוצה מהריביירה שואפת לקבל 60 מיליון יורו עבורו. התותחנים כבר העבירו מצרפת את חלוץ ליון, אלכסנדר לקאזט.


*אחרי שאיבדה את כריסטיאן טייו ועם העזיבות המסתמנות של בורחה ואלרו וניקולה קאליניץ', פיורנטינה מעוניינת בחסה רודריגס. הספרדי שלא התאקלם בפאריס סן ז'רמן אליה עבר בקיץ שעבר מריאל מדריד עשוי להגיע לאיטליה בהשאלה עם אופציה לרכישה.


*סוכניו של אנטוניו רודיגר בלם נבחרת גרמניה הגיעו ללונדון על מנת להשלים את מעברו מרומא לצ'לסי.


The agents involved in selling Antonio Rudiger to Chelsea from Roma have arrived in London to finalise the transfer. (Source: SkySports) pic.twitter.com/KD5vYTxZle

— Transfer News Live (@DeadlineDayLive) July 8, 2017

*בספרד טוענים כי החלוץ לואיס מוריאל הקולומביאני ישלים את מעברו לסביליה. האנדלוסים ישלמו עבורו 20 מיליון יורו והוא יהפוך לרכש היקר בהיסטוריית המועדון.



*התקשורת בברזיל מדווחת שאייאקס תצרף את החלוץ דנילו (18) בחוזה לחמש שנים עבור 2 מיליון יורו. הוא כבש שבעה שערים בשמונה משחקים בנבחרת עד גיל 20. בנוסף ההולנדים הציעו לסאנטוס גם שישה מיליון יורו עבור המגן השמאלי זקה. נציגי הקבוצה אמורים להגיע לברזיל בשבוע הבא כדי להשלים את העסקאות.

UOL:

Ajax has made an offer of €6M for #Santos left back #Zeca. Club representatives will travel to Brazil next week to seal the deal. pic.twitter.com/X6xmvtARrR

— Seleção Brasileira (@BrazilStat) July 7, 2017

*ריאד מאחרז זועם על לסטר שדורשת עבורו 50 מיליון ליש"ט. מדובר בתג מחיר שמרתיע את ארסנל והמנג'ר ארסן ונגר אף הודיע שלא ישלם את הסכום הזה. מאחרז מרוויח 100 אלף ליש"ט לשבוע ויש לו חוזה לעוד שלוש שנים בלסטר.


*טורינו על סף רכישתו של דובאן ספאטה מנאפולי תמורת סכום שיגיע לכ-20 מיליון יורו כולל בונוסים


*מילאן ניסתה לרכוש את פייר-אמריק אובמייאנג, חלוץ דורטמונד, אבל לא הסכימה לשלם 70 מיליון יורו. הרוסונרי כבר החתימו שבעה שחקנים העונה. 



מילאן לא מוותרת, אבל גם לא ממהרת להיענות לדרישות (Gettyimages)


*"לה פריזיאן" פרסם שפאריס סן ז'רמן תילחם עם ריאל מדריד על קיליאן אמבפה ותשווה כל הצעה של הבלאנקוס.


*בצרפת דווח שליון רוצה את חלוץ לברקוזן חאבייר "צ'יצ'ריטו" הרננדס. הקבוצה מחפשת מחליף לאלכסנדר לאקזט. גם ווסטהאם רוצה את החלוץ המקסיקני ותסכים לשלם לו 140 אלף ליש"ט לשבוע. 


*סאות'המפטון רוצה את קשר צ'לסי רובן-לופטוס צ'יק בהשאלה.


*ליל פתחה עם מנצ'סטר סיטי בשיחות בנוגע לחלוץ ווילפריד בוני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי