צ'לסי צפויה להציע כ-80 מיליון יורו על מוראטה

מוראטה
מוראטה | AFP

ב"אס" הספרדי משוכנעים שאנטוניו קונטה יפנה לחלוץ ריאל מדריד בעקבות הכישלון לצרף את רומלו לוקאקו שבחר במנצ'סטר יונייטד

(גודל טקסט)

צ'לסי מוטרדת מאוד בשל העובדה שנותרה ללא חלוץ מרכזי בכיר בסגל, אלברו מוראטה נואש לעזוב את ריאל מדריד בשורותיה הוא זוכה לדקות מועטות ובתקשורת הספרדית משוכנעים שזוהי עסקת הענק הבאה.

לא אחת נכתב על כך שהמנג'ר אנטוניו קונטה זועם על התנהלות הקבוצה בקיץ שרק החל, בשלב זה הבלוז רכשו את השוער ווילי קבאז'רו שיהווה גיבוי לטיבו קורטואה ואתמול הודיעו על החתמתו של בלם נבחרת גרמניה ורומא אנטוניו רודיגר, אלא שהאיטלקי הודיע בחודש שעבר לחלוץ דייגו קוסטה כי הוא מודה לו על תרומתו ומבהיר לו שהוא לא חלק מהתוכניות המקצועיות של המועדון, כך שאת החלוץ הבכיר היחיד שלו קונטה שיחרר ואילו את רומלו לוקאקו שהיה היעד מספר 1 הוא איבד למנצ'סטר יונייטד.

מי שצפוי ליהנות מן אותו הפקר הוא כאמור אלברו מוראטה, שרק הכישלון של מנצ'סטר יונייטד לשחררו מריאל מדריד סלל את דרכו של הבלגי מאברטון לשדים האדומים. לפי ה"אס", צ'לסי תציע כ-80 מיליון יורו על חלוץ נבחרת ספרד והבלאנקוס, סכום שככל הנראה יספיק כדי שמוראטה יזכה לשחרור ממדריד על אף שדרישתה של ריאל בשלב זה עומדת על 90 מיליון יורו


מוראטה. צ'לסי תפנה עוד השבוע לפי ה"אס" (Gettyimages)

מאוחר יותר היום תערוך ריאל מדריד את אימון הפתיחה שלה לעונת 2017/8, אולם מוראטה כמו גם שחקני נבחרת אחרים ייהנו מחופשה ממושכת וישובו רק בהמשך. מוראטה עצמו עשוי שלא לשוב כלל אם יעבור לצ'לסי במה שצפוי להתרחש עוד השבוע. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי