ארסנל יצאה לאוסטרליה, אוליבייה ז'ירו נכלל בסגל

ז'ירו
ז'ירו | AFP

התותחנים החלו את מסע משחקי הראווה לקיץ ובסגל של ארסן ונגר נכלל בנוסף לחלוץ הצרפתי גם דויד אוספינה שספק אם יישאר. ווילשר הפצוע נותר בלונדון, לוקאס פרס נופה

(גודל טקסט)
 ארסנל יצאה הבוקר (שני) למסע המשחקים שלה באוסטרליה וסין ולסגל התותחנים הצטרף גם הרכש החדש אלכסנדר לקאזט.


ארסנל אמנם יצאה ללא מספר מכוכביה למשחקים ב-13.7 מול סידני ושישה ימים לאחר מכן מול באיירן מינכן בשנחאי, אבל מי שכן המריא עם הקבוצה הוא אוליבייה ז'ירו הצרפתי שספק אם יישאר בשל הבאת בן ארצו מליון והעובדה כי איבד את מעמדו כשחקן הרכב.




ז'ירו רוצה לשחק באופן קבוע העונה כדי להיכלל בנבחרת צרפת למונדיאל בקיץ הבא וכמובן שהגעת לקאזט עלולה למנוע זאת ממנו. אם לא די בכך בעונה שעברה הוא כאמור לעיל איבד את מקומו בהרכב לאלכסיס סאנצ'ס, שתופקד כחלוץ.


Australia, we're on our way

Follow us on Instagram for more pic.twitter.com/93eEh6V32q

— Arsenal FC (@Arsenal) July 9, 2017


בניגוד לז'ירו וגם לשוער דויד אוספינה שכן המריאו ולא ברור אם יישארו, שחקנים כמו קיירן גיבס, לוקאס פרס, מתייה דבושי, קרל ג'נקינסון והשוער ווייצ'ך שצ'סני שחזר מהשאלה מרומא לא הצטרפו למסע המשחקים ואמורים לעזוב, ג'ק ווילשר וגבריאל הפצועים נותרו בלונדון לצורך טיפולים. 


בהמשך החודש ארסנל תשחק בסגל מלא יותר, ייתכן שגם עם מספר שחקנים חדשים נוספים כגון הקשר תומאס למאר ממונאקו שנחשב למועמד מוביל, מול בנפיקה (29.7) וסביליה (30.7) ב"גביע האמירויות" באצטדיונה הביתי. המשחק הרשמי הראשון יהיה ב-6.8 מול צ'לסי במגן הקהילה. 


דני וולבק שיצא למסע המשחקים אמר על המפגש הצפוי נגד האוסטרלים: "שיחקנו נגד קבוצת כוכבים אוסטרלית בעבר והיא עשתה לנו הרבה בעיות".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי