עושים שוק: ביגליה סגר במילאן, בקאיוקו בדרך לצ'לסי

טימו בקאיוקו
טימו בקאיוקו | צילום : GettyImages

הארגנטינאי המצוין של לאציו צפוי לעבור לעיר האופנה, שחקן מונאקו יצטרף לבלוז בניגוד לג'יבריל סידיבה נשאר נאמן, וגם: מודסט נטש את קלן לסין עבור 35 מיליון יורו

(גודל טקסט)
הקיץ מעביר הילוך. הליגות הסתיימו, גם הנפות הגביע ברחבי היבשת הרחק מאחורינו וכעת כל שנותר הוא להיאבק על השחקנים הטובים ביותר בשוק. ספורט1 מרכז בפניכם את כל הספקולציות, המגעים וההודעות הרשמיות.


רשמי
*הבלם עאדל ראמי עזב את סביליה, וחזר לצרפת כשחתם במדי מארסיי.

COMMUNIQUÉ | L'Olympique de Marseille est heureux d'annoncer la signature d'Adil Rami ! #AdilEstOlympien

https://t.co/YVj8Xx185Cpic.twitter.com/c4cr2CigBJ

— Olympique Marseille (@OM_Officiel) July 13, 2017

*אנתוני מודסט עבר לטיאנג'ן קואנג'יאן תמורת 35 מיליון יורו, אבל כדי לעקוף את חוקי המס החדשים בסין חלוץ קלן יושאל לשנתיים תמורת 6 מיליון יורו ורק ב-2019 תושלם הרכישה כשהעולה החדשה לליגה הסינית תשלשל את שאר הסכום – 29 מיליון יורו. המנהל המקצועי של הגרמנים הודה שמדובר באחת העסקאות היותר מסובכות בהן טיפל.


החלוץ הגרמני כבש בעונה שעברה 25 שערים בבונדסליגה כך שהסינים מקבלים שחקן בשיאו. מצד שני קואנג'יאן רצתה להביא שם גדול באמת אבל קיבל דחייה מוויין רוני ופייר אמריק אובמיאנג.


After two years in the #effzeh kit, Anthony #Modeste transfers to the Chinese Super League.https://t.co/pbCWayNeqo

— 1. FC Cologne (@fckoeln_en) July 12, 2017


*גוואנגזו RF הציגה את הרכש החדש שלה הבלם האיסלנדי סילבי אוטסון ששיחק עם וידאר קיארטנסון בז'ינגסו סאנטי ב-2015 וזכה אז עם חלוץ מכבי תל אביב בגביע הסיני. בשנתיים האחרונות שיחק גם בוונג זאל הסינית ובוריראם יונייטד התאילנדית.

冰岛猛将加盟,190铁卫空降越秀山! 撒花欢迎奥特森!Welcome!#OttesenJonssonSolviGeir#GuangzhouRFFC#TransferNewspic.twitter.com/fyN3OEemkH

— Guangzhou R&F FC (@GuangzhouRFFC) July 13, 2017

"אני נרגש מאוד להגיע לשחק בסין ויש לי הרבה זכרונות טובים מהליגה הסינית", אמר אוטסון עם הצגתו והחמיא למאמנו: "דראגן סטויקוביץ' היה גם שחקן גדול. אני כבר רוצה לשחק עם ג'וניור אורסו לפתור את הבעיות ההגנתיות בקבוצה". עם זאת החוק בכדורגל הסיני הוא שכל קבוצה יכולה לשתף רק שלושה זרים והאיסלנדי הוא הרביעי לצד צמד הברזילאים (ג'וניור ורנאטיניו) וזהבי.


*ג'יבריל סידיבה, מגן מונאקו, האריך את חוזהו באלופת צרפת עד 2022.


L'AS Monaco est fier d'annoncer la prolongation du contrat de @DjibrilSidibeS3 jusqu'en 2022 ! #Sidibé2022pic.twitter.com/GOdfdDfFEP

— AS Monaco (@AS_Monaco) July 13, 2017



*קשרה האחורי של בורוסיה דורטמונד סוון בנדר חתם בבאייר לברקוזן תמורת 15 מיליון יורו. בנדר יצטרף לאחיו התאום לארס שמשחק במועדון מאז 2009


Willkommen unterm Bayerkreuz, Sven #Bender!

Der Zwillingsbruder unseres Kapitäns unterschreibt bis 2021 bei der #Werkself! #StärkeBayerpic.twitter.com/LKhIett9l9

— Bayer 04 Leverkusen (@bayer04fussball) July 13, 2017


*חלוץ סמפדוריה הצ'כי פטריק שיק עבר היום בדיקות רפואיות מחודשות ביובנטוס לקראת באלופת איטליה שתשלם 30 מיליון יורו עבורו. בבדיקות שעבר בחודש הקודם התגלתה כנראה בעיה בלב, אבל לא היתה הודעה רשמית על כך.


* החלוץ האוסטרי מרקו קווסינה עבר מאוסטריה וינה לטוונטה אנסחדה.


OFFICIEEL: Marko Kvasina naar #fctwente. De 20-jarige Oostenrijkse aanvaller komt over van @FKAustriaWien.https://t.co/pxN6AmoDFUpic.twitter.com/7CvS6jMwZq

— FC Twente (@fctwente) July 13, 2017


מרקוס סוטנר, מגנה השמאלי של אינגולשטאט, חתם לשלוש שנים בברייטון.

The full story on the arrival of Markus Suttner at #BHAFC. https://t.co/LKC1KBD2EDpic.twitter.com/vWuUfi2Hp9

— BHAFC ⚽️ (@OfficialBHAFC) July 13, 2017


המגן הימני הצרפתי סבסטיאן קורצ'יה הוצג בסביליה לאחר שנקנה מליל. 


¡Bienvenido! @SebCorchiaOffpic.twitter.com/O3xjEQD5q6

— Sevilla Fútbol Club (@SevillaFC) July 13, 2017


*מידלסברו החתימה את חלוץ טולוז מרטין ברייטוויית' הדני.


OFFICIAL: Middlesbrough have signed Danish striker Martin Braithwaite from Toulouse for an undisclosed fee. pic.twitter.com/54YiKX6GAB

— TransferNewsCentral (@TransferNewsCen) July 13, 2017

*חלוץ ווסטהאם אנר ולנסיה חתם בטיגרס המקסיקנית תמורת חמישה מיליון יורו.


הבלם הצרפתי תומאס הארטו עזב את סמפדוריה אחרי חמש שנים וחתם בוורונה.


Squadra a riposo, ma in campo c'è il nuovo acquisto @THeurtaux_75! Lavoro atletico per lui a #Primiero2017pic.twitter.com/aySiicDLbq

— Hellas Verona FC (@HellasVeronaFC) July 13, 2017



*בלם מונאקו קמיל גליק האריך את חוזהו בקבוצה עד 2021.

#Glik2021pic.twitter.com/M6J6DKtNZy

— AS Monaco (@AS_Monaco) July 13, 2017


*אדנן ינוזאי הוצג בקבוצתו החדשה ריאל סוסיאדד וגילה שהוא התאמן באחרונה עם מו פראח האלוף האולימפי בריצות עשרת אלפים מטר. "הוא חבר טוב שלי, מקווה שזה סייע למנטליות שלי".

#RSFlash@adnanjanuzaj: "Estoy muy agradecido porque el club me haya elegido y con ganas de empezar". #RealSociedadpic.twitter.com/b1xEmVZLKN

— Real Sociedad Fútbol (@RealSociedad) July 13, 2017


ארמנדו סאדיקו, חלוץ אלבניה ופ.צ. ציריך שהיה מועמד למכבי חיפה חתם בלגיה ורשה לשלוש שנים.

✍️ Oficjalnie: Armando Sadiku nowym napastnikiem Legii Warszawa! Witamy!
Więcej ➡️ https://t.co/dWmPh3q8hopic.twitter.com/seCug4fblJ

— M13TRZ POLSKI 2017 (@LegiaWarszawa) July 12, 2017


*אקס הפועל עכו ומ.ס. אשדוד סטפן שצ'פוביץ' שהוזכר אף הוא כמועמד למכבי חיפה הושאל מחטאפה לספורטינג חיחון שירדה לליגה השנייה.

FICHAJE | ¡Scepovic está de vuelta! Bienvenido de nuevo Stefan ⚪️ https://t.co/f60InArLuFpic.twitter.com/a53I8g8S3p

— Real Sporting (@RealSporting) July 12, 2017


*קשר זניט סנט פטרסבורג ארתור יוסופוב (27) עבר רשמית לרוסטוב.

Артур Юсупов проведет сезон в «Ростове»

https://t.co/lOTOMUnT1opic.twitter.com/dP5t2o3ZxU

— Football Club Rostov (@rostovfc) July 12, 2017


שמועות

*ברצלונה סימנה אופציה נוספת לעמדת המגן הימני. נלסון סמדו מגן בנפיקה ונבחרת פורטוגל עשוי על פי ה"מונדו דפורטיבו" להגיע לקטאלוניה. בספרד גורסים שהעסקה סגורה ונציגי הנשרים מפורטוגל יגיעו לבצרלונה על מנת להשלים את המעבר. לידיעה המלאה


Deal agreed for Semedo! https://t.co/QimkE0cdvA

— SPORT English (@Sport_EN) July 13, 2017

*דיווחים באנגליה גורסים כי מנצ'סטר סיטי וטוטנהאם הגיעו להסכמה לגבי מעברו של המגן קייל ווקר לסיטיזנס. המחיר: 50 מיליון ליש"ט.


BREAKING NEWS: Manchester City and Tottenham have reached agreement on sale of Kyle Walker over a fee worth £50m https://t.co/9eNHfKH50ppic.twitter.com/6CNep7qe3Y

— MailOnline Sport (@MailSport) July 13, 2017

*כלי התקשורת באיטליה מדווחים שלוקאס ביגליה, קשרה הארנטינאי הנהדר של לאציו סגר במילאן והקבוצות סיכמו ביניהן על המעבר.


*לייפציג הודיעה שנבי קייטה לא למכירה הקיץ ולמרות התעניינות ליברפול, הקבוצה הגרמנית לא מוכנה למכור את הקשר בעד שום סכום.



*גילפי סיגורדסון לא יצא למסע המשחקים של סוונזי בארה"ב וכנראה יעזוב את המועדון. לסטר ואברטון רוצות את הקשר האיסלנדי והטופיז אף הציעו עליו 40 מיליון ליש"ט, אבל הברבורים דורשים סכום דמיוני של 50 מיליון ליש"ט.


זמן קצר לאחר שרכשה סרג' גנאברי מארסנל, באיירן מינכן צפויה להשאיל את הכישרון הצעיר להופנהיים.


סרג' גנאברי. יעבור להופנהיים (gettyimages)
סרג' גנאברי. יעבור להופנהיים (gettyimages)


*אחרי שראתה את דני אלבס מבריז לה לטובת פאריס סן ז'רמן, מנצ'סטר סיטי עדיין מחפשת מגנים וחושבת להחזיר את ראיין ברטראנד מסאות'המפטון.



*טימו בקאיוקו יהיה הרכש החדש של צ'לסי. הבלוז אמורים לשלם 45 מיליון יורו למונאקו על הקשר שיגיע מחר כדי לעבור בדיקות רפאיות במועדון ולחתום עד 2022. בנוסף, האלופה קרובה להחתים גם את דנילו מריאל מדריד תמורת 28 מיליון ליש"ט. 


*צ'לסי עושה הכל כדי לרכוש את פייר-אמריק אובאמיינג. לפי "מירור", מי שעשוי להחליף אותו בבורוסיה דורטמונד הוא חלוץ ארסנל ונבחרת צרפת אוליביה ז'ירו.



ז'ירו. בקרוב בצהוב שחור של דורטמונד? (Gettyimages)


*קבוצה נוספת שמעוניינת באובמיאנג היא מילאן. לפי ה"גאזטה דלו ספורט" הרוסונרי עושים הכל לרכוש את חלוץ דורטמונד ומציעה עליו 60 מיליון יורו. 


*"מונדו דפורטיבו" פרסם שברצלונה שוקלת להעלות את סרג'י פאלנסיה בן ה-21 מברצלונה ב' לבוגרים כפיתרון לעמדת המגן הימני לאחר שככל הנראה לא תרכוש את הקטור ביירין וגם הגעתו של נלסון סמדו מוטלת בספק גדול. בנוסף, בבלאוגרנה הבהירו לפאוליניו שההחתמה בידיים שלו ושהוא צריך לשכנע את גוואנגז'ו אבגרנדה להסכים למשא ומתן.


* החלוץ הקוסטה ריקני בריאן רואיס שהוזכר לאחרונה כמועמד למכבי חיפה, קרוב ללבאנטה עבור חמישה מיליון יורו שישולמו לספורטינג ליסבון.


*אלברו מוראטה עשוי להישאר בריאל מדריד? לפי "אס" זינדין זידאן אמור לשוחח איתו כדי לשכנע אותו להישאר לאחר שהעברתו למנצ'סטר יונייטד נכשלה. בנוסף, הקשר דני סבאיוס עשוי לחתום היום בבלאנקוס שמנהלים עדיין מו"מ עם בטיס לגבי גובה התשלום עליו, שעשוי להיות 16 מיליון יורו (מיליון יותר מסעיף השחרור).


*ריאל מדריד החתימה את חאמס רודריגס על חוזה לשנה נוספת עד 2021, כך שאם בסופו של דבר באיירן מינכן לא תרצה לקנות את הקשר אחרי שתי עונות ההשאלה, יישארו לו שתי עונות נוספות באלופת אירופה שלא תהיה לחוצה למכור אותו. לפי ה"מארקה" הבווארים ייאלצו לשלם עליו 60 מיליון יורו אם ירצו לרכוש אותו ולא 35 מיליון כפי שפורסם.



חאמס ומוראטה. אחד כבר עזב, השני יישאר? (Gettyimages)


*טוטנהאם הבהירה למנצ'סטר יונייטד לפי ה"מירור" שאריק דייר לא למכירה גם ב-50 מיליון ליש"ט. על וינסנט יאנסן ומוסא סיסוקו לעומת זאת, התרנגולים כן מוכנים לנהל משא ומתן.


*הקשר המקסיקני בן ה-19, אוריאל אנטונה, מסנטוס לאגונה מועמד לג'ירונה דרך הקשרים שיש לה עם מנצ'סטר סיטי. הוא היה מועמד לקבוצת הבת ניו יורק סיטי.


*ליון ופאריס סן ז'רמן מעוניינות בבלמה הצרפתי של מנצ'סטר סיטי אליקים מנגלה.


*מאמן ווסט ברומיץ', טוני פוליס, מתכנן לבצע רכש כפול ממנצ'סטר יונייטד, ולצרף לקבוצה את צמד הבלמים – כריס סמולינג ופיל ג'ונס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי