אלבס עקץ את פפ: "הגעתי לפאריס כדי להיות אלוף"

דני אלבס
דני אלבס | צילום: פאריס סן ז'רמן

הברזילאי שחתם בפאריס דאג גם להרגיע: "אם גווארדיולה או מישהו בסיטי נפגעו אני מתנצל".על יובנטוס אמר: "לא הבינו אותי אבל זה השתנה" המגן שירוויח 24 מיליון ליש"ט בשנתיים הוסיף: "הפרוייקט מעניין אותי"

(גודל טקסט)

החתימה של דני אלבס בפאריס סן ז'רמן אתמול (רביעי) הפתיעה רבים ברחבי העולם, לאחר שהברזילאי היה אמור לחתום במנצ'סטר סיטי העדיף את סגנית האלופה הצרפתית.

ב"מירור" ראו בדבריו עקיצה לעבר מנג'ר הסיטיזנס פפ גווארדיולה: "אם מנצ'סטר סיטי ופפ נעלבו אני מצטער, אבל הגעתי לפאריס סן ז'רמן להיות אלוף". כזכור, גווארדיולה לא זכה בעונה החולפת באף תואר לראשונה בקריירת האימון שלו.

אלבס שירוויח 24 מיליון ליש"ט לשנתיים בעיר האורות הודה גם: "פאריס סן ז'רמן מנהלת איתי רומן כבר שלוש שנים ועכשיו החלטנו להתחתן. העבודה שנעשית במועדון בשנים האחרונות מאוד מעודדת".

המגן גילה שפפ גווארדיולה התקשר אליו ואמר: "אני דיברתי ראשון והסברתי לו את הסיבות להחלטה שלי. אחרי שהוא אימן אותי בברצלונה יש בינינו הבנה וכבוד, אבל אני לא בטוח שגם אחרי שהסברתי לו הוא מבין את הבחירה שלי".


פפ. לא הבין את ההחלטה (סיטי, רשמי)

כשנשאל מה באמת הסיבות לכך שהחליט להעדיף את פ.ס.ז' על סיטי ענה אלבס: "יש כמה סיבות. הפרויקט של פ.ס.ז' מצליח ומעניין וזה מועדון ברמה הכי גבוהה בו יש לי הרבה חברים. הם התקשרו אלי כמעט כל יום כדי לשכנע אותי.

"דבר שני, לאישתי יש כאן עבודה והייתי צריך להתחשב גם בזה" הוסיף המגן הברזילאי. "התלבטתי בזה כל סוף השבוע האחרון ובסוף החלטתי. יום לפני שהגעתי לפאריס החלטתי שאני צריך להיות לבד כדי להחליט וזה מה שקרה".

גם על יובנטוס היה לאקס מה להגיד. בראיון נרחב לל'אקיפ, סיפר אלבס על הקשיים שחווה בטורינו: "ביובה בהתחלה היו לי הרבה בעיות כי לא הבינו אותי, לאט לאט זה השתנה. למשל, בחדר ההלבשה אסור לשמוע מוזיקה, ואני אחד שחייב מוזיקה. אני חייב לרקוד ואוהב שהאווירה היא שמחה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי