טיימואה בקאיוקו חתם בצ'לסי לחמש שנים

בקאיוקו
בקאיוקו | אתר רשמי

אחרי מו"מ ממושך, מונאקו מכרה את הקשר הצעיר עבור 45 מיליון יורו: "גדלתי על צפייה בקבוצה, זה מועדון שאני אוהב מילדות". יצטרף בסגל הבלוז לקבאז'רו ורודיגר

(גודל טקסט)

 משא ומתן שארך מספר שבועות בין צ'לסי למונאקו הסתיים בחתימה על חוזה. אחרי המתנה רבה הגיע טיימואה בקאיוקו לסטמפורד ברידג' והערב (שבת) הוצג בתור הרכש השני המשמעותי של אנטוניו קונטה, שכבר צירף עד כה את הבלם אנטוניו רודיגר וקודם לכן את השוער הוותיק ווילי קבאז'רו שיהווה גיבוי לטיבו קורטואה.

בקאיוקו בן ה-22, קשר מרכז שדה חזק ומהיר, חתם על חוזה לחמש שנים וילבש את החולצה מספר 14: "אני מאוד שמח להיות פה ולהצטרף לקבוצה נפלאה. בתור נער גדלתי על צפייה בצ'לסי וחתימה בקבוצה הייתה עבורי דבר טבעי כמי שאוהב את המועדון מילדות". לפי הדיווחים צ'לסי רכשה אותו עבור 45 מיליון יורו, אחרי שהוא היה אחד משחקני המפתח אצל אלופת צרפת שנעצרה רק בחצי גמר ליגת האלופות.

בקאיוקו, יליד פאריס, גדל באקדמיה של ראן הצרפתית וערך הופעת בכורה בבוגרים כבר באוגוסט 2019, שבוע אחרי שחגג את יום הולדתו ה-19. הוא עבר למונאקו בקיץ שאחרי ורשם קרוב ל-100 הופעות במדי הקבוצה מהנסיכות וכבש חמישה שערים בשלוש עונות.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי