מוריניו: כריסטיאנו רונאלדו למנצ'סטר יונייטד? משימה בלתי אפשרית

רונאלדו
רונאלדו | Gettyimages

מאמן מנצ'סטר יונייטד הכחיש את הדיווחים לאחר ה-2:5 על לוס אנג'לס גלאקסי: "אני לא מבזבז את הזמן על דברים כאלה". הררה: "אין שום אמת בשמועות על מעבר שלי לברצלונה". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

לאחר ה-2:5 של מנצ'סטר יונייטד על לוס אנג'לס גלאקסי הלילה (בין שבת לראשון) במשחק ההכנה הראשון לעונת 2017/18, נשאל המאמן ז'וזה מוריניו האם היו ניסיונות מצדו להחזיר את כריסטיאנו רונאלדו לאולד טראפורד.

"רונאלדו ליונייטד? משימה בלתי אפשרית", ענה המיוחד. "אני לא מאלה שמבזבזים את הזמן על דברים בלתי אפשריים. לא הייתה לנו שום סיבה לחשוב שהוא רוצה לעזוב את ריאל ולכן לא פעלנו בנושא".

הקשר הספרדי אנדר הררה דחה את השמועות על מעבר אפשרי לברצלונה: "אין שום דבר אמיתי בגזרה הזו. אני מרגיש מוערך ביונייטד ומתרכז רק בה. אנחנו קבוצה חזקה עם מאמן מנצח".

על אי הגעתו של חברו הטוב אלברו מוראטה הוסיף השחקן: "כמובן שרציתי שהוא יגיע וחבל שלא. היה משא ומתן בין הקבוצות, זה היה קרוב מאוד. אבל אני אאחל לו בהצלחה בהמשך". מוריניו אמר בנוגע לחלוץ: "ריאל נתנה תג מחיר ולא הגענו להסכם. זה חבל לי מאוד. הוא עשה אצלי את הבכורה ונהניתי לראות אותו מתפתח. קשה לי לראות אותו מגיע אלינו".

כריסטיאנו רונאלדו. אין סיבה שיעזוב את ריאל (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי