עושים שוק: "מלך הפנדלים" עובר לברזיל, קייטה מתקרב לאינטר

דייגו אלבס
דייגו אלבס | Gettyimages

דייגו אלבס עוזב את ולנסיה לטובת פלמנגו, הסנגלי נטש את המחנה של לאציו. וגם: סנדרו השתמש בצ'לסי ולטוואטחה מחכה תחרות קשה על ההרכב בפרנקפורט

(גודל טקסט)
הקיץ מעביר הילוך. הליגות הסתיימו, גם הנפות הגביע ברחבי היבשת הרחק מאחורינו וכעת כל שנותר הוא להיאבק על השחקנים הטובים ביותר בשוק. ספורט1 מרכז בפניכם את כל הספקולציות, המגעים וההודעות הרשמיות.


רשמי
*סרחיו רומרו, שזכה עם מנצ'סטר יונייטד בליגה האירופית, האריך רשמית את חוזהו בשדים האדומים עד 2021.


That feeling when you sign a new #MUFC contract – well deserved, Sergio! https://t.co/TdHSgwDYv2pic.twitter.com/95AbBD6lSD

— Manchester United (@ManUtd) July 16, 2017


*מילאן אישרה כי הקשר הארגנטינאי לוקאס ביגליה חתם רשמית במועדון עד 2020. הוא נרכש מלאציו על פי הדיווחים עבור כ-17 מיליון יורו.


Lucas Biglia è ufficialmente un giocatore del Milan! ⚫️➡️ https://t.co/B0z5gflE2b#welcomeBigliapic.twitter.com/veL087273H

— AC Milan (@acmilan) July 16, 2017


* שוער ולנסיה, דייגו אלבס, עובר לפלמנגו כדי לשפר את סיכוייו לשחק במונדיאל. העטלפים אישרו כי הושגה הסכמה עם הברזילאים על העברתו, הוא אמור להרוויח חצי מיליון יורו בעונה.


Diego Alves has saved more penalties (12) since 2012/13 than any other goalkeeper in Europe's top five leagues.

Spot-kick specialist. pic.twitter.com/16luC3TNn1

— Squawka Football (@Squawka) July 16, 2017


* רומא השלימה את רכישתו של בלם טוטנהאם, פדריקו פאציו, תמורת 3.2 מיליון יורו. פאציו היה מושאל במועדון שנה שעברה. הג'אלורוסי השלימו גם את צירופו של צ'נגיז אונדר הטורקי שנרכש מאיסטנבול בשקשהיר תמורת 15 מיליון יורו.


* סביליה הודיעה שנוליטו עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות וחתם רשמית במועדון. לפי הדיווחים הוא נרכש ממנצ'סטר סיטי עבור כ-8 מיליון ליש"ט.

¡Nolito, bienvenido al #SevillaFC! ⚽ #BienvenidoNolitopic.twitter.com/o96hTzVkZn

— Sevilla Fútbol Club (@SevillaFC) July 16, 2017


* אקס מכבי חיפה ז'ורז'ה טישיירה חתם בסנט טרוידן מהליגה הבלגית.


* קלינטון אנז'י חלוץ טוטנהאם הקמרוני נמכר למארסיי אליה היה מושאל בשנה שעברה. הוא נרכש ב-8.4 מיליון ליש"ט.


We have reached agreement with @OM_Officiel for the permanent transfer of Clinton Njie. We wish Clinton all the best for the future. pic.twitter.com/2totValKNe

— Tottenham Hotspur (@SpursOfficial) July 16, 2017


* הקשר ההולנדי מארק ואן חינקל הושאל לעונה נוספת מצ'לסי לפ.ס.וו איינדהובן.


PSV en Chelsea hebben een akkoord bereikt over een overstap van Marco van Ginkel.https://t.co/GEUGInLXUi

— PSV (@PSV) July 16, 2017


שמועות
* קייטה באלדה עזב את מחנה האימונים של לאציו לפי התקשורת האיטלקית והוא על סף חתימה באינטר. שחקן נבחרת סנגל בן ה-22 היה מועמד גם למילאן, יובנטוס, מונאקו וצ'לסי וצפוי להימכר עבור 20 מיליון יורו לאור העובדה שחוזהו יסתיים בקיץ 2018.


*ווסטהאם הגדילה את הצעתה על מרקו ארנאוטוביץ'. החלוץ האוסטרי של סטוק שמעוניין לעבור לפטישים ראה את ראשי מועדוני כבר דוחים סכומים של 15 ו-20 מיליון ליש"ט. "סקיי ספורטס" שמדווח על ההצעה החדשה מעריך שהפעם מדובר ב-25 מיליון ליש"ט.


BREAKING: #westham to make a third bid for #StokeCity winger Marko Arnautovic after having £15m and £20m bids rejected, Sky sources pic.twitter.com/M8P38Bkdtw

— Sky Sports News HQ (@SkySportsNewsHQ) July 16, 2017


*לפי "סקיי איטליה", אלכס סנדרו יחתום על הארכת חוזה ביובנטוס וירוויח 4 מיליון יורו בעונה, משמע העלאה של למעלה ממיליון יורו וזאת עוד לפני מענקים. בשבועות האחרונים צ'לסי ניסתה לצרפו ואף דווח כי הגישה הצעה על סך כ-65 מיליון יורו שנדחתה על ידי הביאנקונרי.


*מילאן בעיצומו של מסע רכש מטורף שהגיע לשיאו בהחתמת לאונרדו בונוצ'י מיובנטוס, וכעת אישר מרקו פאסונה, מנכ"ל הרוסונרי, כי אנדראה בלוטי, אלברו מוראטה ופייר-אמריק אובמיאנג ברשימת המועמדים.



בלוטי חוגג במדי טורינו. מבוקש גם מחוץ לאיטליה (Gettyimages)


*אחרי שאיינטרכט פרנקפורט מכרה בסוף השבוע את מגנה השמאלי המוביל לשאלקה, נראה שבכל זאת לטאלב טוואטחה תהיה תחרות קשה על מקום בהרכב. הנשרים קרובים להחתים את יטרו וילמס מפ.ס.וו איינדהובן, הנחשב לשחקן התקפי.


* אלכסיס סאנצ'ס הודיע שהוא רוצה לשחק שנה הבאה בליגת האלופות, כלומר לעזוב את ארסנל, אבל הוסיף שהוא חייב את הסכמת התותחנים.


* רומא לא מוותרת על ריאד מאחרז מלסטר והציעה לשועלים 30 מיליון ליש"ט עבור האלג'יראי.


* "סאנדיי מירור" פרסם שליברפול כבר הציעה 65 מיליון יורו על נבי קייטה, אבל עכשיו היא כבר לא לבד. מנצ'סטר סיטי ואינטר הצטרפו למירוץ. לייפציג רוצה 75 מיליון יורו למרות שטענה שהוא לא למכירה. קייטה אמר לקבוצתו שהוא מעוניין לעבור רק לליברפול.


* מנצ'סטר יונייטד דורשת את טוני קרוס כחלק מעסקת מכירת דויד דה חאה לריאל מדריד. נמניה מאטיץ' עשוי לעבור מצ'לסי לשדים האדומים.


* אודינזה רוצה את חלוץ סלטה ויגו ג'ון גידטי השבדי.


וויצ'ך שצ'סני. ממשיך להתקרב ליובה (gettyimages)
וויצ'ך שצ'סני. ממשיך להתקרב ליובה (gettyimages)


* בלם צ'לסי קורט זומה האריך חוזהו בצ'לסי עד 2021 ויושאל לסטוק.


* יובנטוס קרובה להחתמת וויצ'ך שצ'סני שוער ארסנל תמורת 8.5 מיליןו יורו. היא עשויה למכור את הקשר הקרואטי מרקו פיאצה כדי לפנות מקום לפדריקו ברנרדסקי.


* ברמינגהאם מהצ'מפיונשיפ רוצה את אשלי קול, רובי קין וסטיוארט דאונינג.


* מאמן אינטר לוצ'אנו ספאלטי אישר את רצונו להנחית בסן סירו את ראג'ה נאינגולן, איתו שיתף פעולה ברומא.


רוס בארקלי. פוצ'טינו רוצה אותו (gettyimages)
רוס בארקלי. פוצ'טינו רוצה אותו (gettyimages)


* אברטון מוכנה להוציא 35 מיליון יורו כדי לרכוש את תיאו וולקוט מארסנל.


* ליל סיכמה עם שני שחקניה של סנטוס הברזילאית במסגרת המהפכה שעורך המאמן מרסלו ביילסה בקבוצה. הקשר טיאגו מאיה והמגן השמאלי קאז'ו. נותרה רק הודעה רשמית.


* מאמן טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו רוצה להשתמש בכסף שקיבל ממנצ'סטר סיטי על קייל ווקר כדי לרכוש את רוס בארקלי מאברטון.

* יובנטוס מציעה 25 מיליון יורו לליברפול על אמרה צ'אן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי