צפו: קוטיניו כבש והוסיף בישול לסלאח. 1:2 לליברפול

ליברפול
ליברפול | צילום AFP

קלופ וחניכיו זכו בגביע הפרמייר-ליג של אסיה לאחר ניצחון על השועלים. הברזילאי עם שער אדיר ובישול מרשים למצרי, סלימאני כבש ראשון לכחולים. קריסטל פאלאס סיימה במקום השלישי

קבוצות: לסטר
(גודל טקסט)

גביע הפרמייר-ליג אסיה הגיע היום (שבת) לסיומו כשליברפול ניצחה את לסטר 1:2 באצטדיון "הונג קונג" וזכתה בטורניר. שיתוף הפעולה בין מוחמד סאלח ופיליפה קוטיניו סיפק ניצוצות כשהשניים כבשו שערים נהדדרים, איסלם סילמאני העלה את השועלים ליתרון מוקדם.

שתי הקבוצות פתחו בהרכבים חזקים, וכבר בתחילת המשחק זה השתלם ללסטר. מהלך קבוצתי נהדר בדקה ה-12 הוביל את כריסטיאן פוקס להגביה מאגף שמאל, המגן מצא את ראשו של סלימאני והחלוץ נגח בעוצמה לרשת של קאריוס. הקצב הגבוה המשיך, וליברפול הצליחה להשוות כבר בדקה ה-20. דאבל פס נהדר בין קוטיניו וסאלח הסתיים בנגיחה נהדרת של החלוץ המצרי, לאחר שהברזילאי החזיר לו מסירת אמן. בדקה ה-44 קוטיניו ניער את הגנת לסטר מחוץ לפינה השמאלית של הרחבה, מצא את המרווח והצליח לשחרר בעיטה אדירה שלא השאירה לשמייכל סיכוי. 1:2 לליברפול בתום המחצית.

קצב המשחק ירד במחצית השנייה לאחר ששני המאמנים ערכו מספר חילופים, כשגם הלחות השפיעה על השחקנים. השחקנים לא הצליחו לייצר יותר מדי מצבים משמעותיים, והמשחק הסתיים ב-1:2 ליורגן קלופ וחניכיו.

הרכבים
ליברפול: קאריוס, אלכסנדר-ארנולד, מאטיפ, לוברן, מילנר, וויינלדום, לאלנה, קוטיניו, סאלח, פירמינו, אוריגי.

שותפו בליברפול: סולאנקה, קנט, וודברן, גומז, קלאבאן, גרואיץ', הנדרסון, סטארדיג', לוברן פלנאגן.

לסטר סיטי: שמייכל, מורגן, דרינקווטר, וארדי, אלברייטון, מגווייר, אמארט, סלימאני, ג'יימס, מאחרז, פוקס.

סאלח וקאטוניו. הצמד מספק את הסחורה (טוויטר)
סאלח וקוטיניו. הצמד מספק את הסחורה (טוויטר)

קריסטל פאלאס נגד ווסט ברומיץ' 0:2
במשחק על המקום השלישי בגביע פרמייר-ליג אסיה, קריסטל פאלאס ניצחה את ווסט ברומיץ' 0:2. לוקה מיליבוייביץ' העלה את הנשרים ליתרון 0:1 בדקה ה-11, בבעיטה חופשית נהדרת 18 מטרים משערה של ווסט ברומיץ'. בקארי סאקו העלה את פאלאס ל-0:2 בדקה ה-43 בבעיטה מחוץ לרחבה, והעניק לפרנק דה בור את המקום השלישי בטורניר קדם העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי