עושים שוק: ברנרדסקי יגיע ביום שני לבדיקות רפואיות ביובנטוס

פדריקו ברנרדסקי
פדריקו ברנרדסקי | טוויטר

הכשרון האיטלקי על סף סיכום בגברת הזקנה, קשיים בהעברתו של קייטה לליברפול, וראטי בדרך למנצ'סטר יונייטד, באקה קרוב למארסיי וספאלטי מוכן למכור את פרישיץ'

(גודל טקסט)
בצל עסקת ניימאר העולם לא עוצר מלכת. שמועות, מגעים והחתמות מעטרים את השוק העולמי. הכל כאן ביום נוסף של חלון ההעברות בספורט1.


רשמי

רכש מסקרן לרוני לוי. אקס באיירן מינכן דניאל פראניץ' בן ה-35 ששיחק בעונה האחרונה בקופר הסלובקית חתם באנורתוזיס וישחק לצד אריאל הרוש.


Passé notamment par le Bayern, le milieu croate Danijel #Pranjic (FC Koper) signe à l'#Anorthosis Famagusta (Chypre). pic.twitter.com/T19JXlwkyV

— 100% Mercato (@100Mercato) July 22, 2017


Radoslaw #Murawski è arrivato a Bad! https://t.co/nUOpE5vh5rpic.twitter.com/qs4KOJ1VUJ

— US Città di Palermo (@palermocalcioit) July 22, 2017


פיורנטינה הודיעה שהמגן השמאלי חרובה מיליץ' עבר לאולימפיאקוס.

Olympiakos complete the capture of Croatian left-back Hrvoje Milic. #Transfershttps://t.co/AbMGZI9O0C

— Olympiakos (Eng) (@Olympiakos_eng) July 23, 2017

הקשר ראדוסלב מורבסקי מפיאסט גלביצה הפולנית חתם בפאלרמו מהליגה השנייה באיטליה. 

שמועות
*"לאקיפ" מפרסם שפנרבחצ'ה מעוניינת לצרף את מביה ניאנג בן ה-22. החלוץ הצרפתי של מילאן עשוי להגיע בהשאלה עם אופציה לרכישה, בעסקה שיכולה להגיע ל-16 מיליון יורו.

Fenerbahçe veut Mbaye Niang (AC Milan) ET NON PAS AUBAMEYANG… https://t.co/IqhVExf3Vv via @lequipe

— ilgenio 21 (@ilgenio21) July 23, 2017

*לאחר שבשבועות האחרונים היו אינספור שמועות שלסטר מעוניינת בקלצ'י איהנאצ'ו, שחקנה של מנצ'סטר סיטי, היום סגן נשיא השועלים אישר את ההתעניינות.


*לוצ'יאנו ספאלטי סיפר במסיבת עיתונאים על מעמדו של איבן פרישיץ' באינטר: "הוא שחקן פנטסטי ואני אשמח להשאיר אותו. אך אם תגיע הצעה כספית שתתאים לראשי המועדון, והכסף ינותב לחיזוק הקבוצה, הוא יוכל לעזוב".

Inter Milan manager Spalletti has stated that Perisic may still leave the club, if #MUFC pay their £48m asking price.

[sky sports] pic.twitter.com/Lo5znySOHP

— themufcvoice (@themufcvoice) July 23, 2017

* קשר פיורנטינה ונבחרת איטליה פדריקו ברנרדסקי צפוי להתייצב ביום שני לבדיקות רפואיות ביובנטוס.

Maglia n° 1️⃣0️⃣ a Federico #Bernardeschi?

Si RT
No LIKE pic.twitter.com/hwWyS69jKF

— VecchiaSignora.com (@forumJuventus) July 21, 2017

* באנגליה מדווחים שסוכמה העברת נבי קייטה מר.ב לייפציג לליברפול. האדומים ישלמו 83 מיליון יורו, אך המנהל הספורטיבי של לייפציג, ראלף ראנגיק, הכחיש את הסיכום עם ליברפול ומנסה לשכנע את השחקן לחתום על חוזה חדש במועדון.


*דורטמונד הצטרפה למירוץ, ביחד עם ארסנל וטוטנהאם, אחר ג'דסון סאנצ'ו. לכשרון האנגלי בן ה-17 נשארה עוד עונה אחת בחוזה במנצ'סטר סיטי, והוא מעוניין לקבל יותר דקות משחק, מה שלא קרה בסיטזנס.

Dortmund siap bersaing dgn Arsenal dan Spurs untuk mencoba mendatangkan youngster City, Jadon Sancho. [Mirror] pic.twitter.com/iYOZDHcYw6

— Daily MCFC Updates (@DailyMCFCUpdate) July 23, 2017

*ריאד מאחרז דחה את הצעת רומא ומעדיף לעבור לארסנל. כעת נותר ללסטר לסגור מחיר עם התותחנים.

 
*"סאנדיי מירור" מדווח שברצלונה העלתה את הצעתה על פליפה קוטיניו הברזילאי הנהדר של ליברפול מ-90 ל-110 מיליון יורו. אלא שמנג'ר המייטי רדס יורגן קלופ מתעקש שהוא לא למכירה.


* יריבת מכבי תל אביב בליגה האירופית פאניוניוס מעוניינת לצרף שני שחקני רכש. המגן הפורטוגלי סרג'יו סמדו מאפולון לימסול והקשר הסרבי סשה זדיילאר מאולימפיאקוס. לטענת כלי התקשורת ביוון אחד מהם עשוי לחתום עוד לפני המשחק הראשון מול הצהובים.


קוטיניו. 90 מיליון יורו (AFP)
קוטיניו. 90 מיליון יורו (AFP)


*וולינגטון סילבה ששיחק בעונה בפלומיננסה נקנה מחדש על ידי ארסנל שעשויה להשאיל אותו לבורדו.


* בגרמניה דווח שקשר ליברפול אמרה צ'אן סגר את תנאיו ביובנטוס ועכשיו אמור להיות מו"מ בין המועדונים. אם יגיע הוא ישחק על המשבצת בה אמור היה לשחק נמניה מאטיץ'. "טוטו ספורט" האיטלקי טוען שאפשר כבר להתייחס אליו כשחקן יובנטוס. בעוד שנה הוא יהיה שחקן חופשי כך שייתכן ויובה תרצה לחכות עוד עונה לקיץ הבא.


* אברטון מעוניינת בשוער ויטסה ונבחרת קורסאו אלוי רום כמחליפו של יואל רובלס. השוער ההולנדי בן ה-28 גדל במועדון ובחר בקורסאו כמדינה שייצג בעקבות שורשיו.


Everton are weighing up a move for Vitesse Arnhem goalkeeper Eloy Room as they seek to replace the outgoing Joel Robles. [Mail on Sunday] pic.twitter.com/3hj0CHkRak

— TransferNewsCentral (@TransferNewsCen) July 23, 2017

* באנגליה מדווחים שישנה אפשרות לטרייד בין פאריס סן ז'רמן למנצ'סטר יונייטד במסגרתו יגיע אנתוני מרסיאל לעיר האורות ומרקו וראטי יעשה את הדרך ההפוכה לממלכה. הצרפתים דורשים גם 60 מיליון יורו. השדים האדומים מקווים שסוכנו החדש של הקשר האיטלקי מינו ראיולה, יסייע בהבאת השחקן לאולד טראפורד.


* אחרי שצירפה את דנילו, המגן בנג'מין מנדי צפוי להצטרף למנצ'סטר סיטי. תמונה שפירסם מגן מונאקו בה הוא נראה בשדה התעופה ממריא ללוס אנג'לס על מנת להשלים את המעבר, הובילה לשלל דיווחים בצרפת.


So there it is. Benjamin Mendy off to Los Angeles to complete his move to Manchester City. Either that or its a very expensive prank! pic.twitter.com/k7Lkt8f6M8

— Rich Allen (@rich_allen85) July 23, 2017

* "סקיי" הבריטי מדווח שקרלוס באקה בדרכו למארסיי עבור 13 מיליון ליש"ט. החלוץ הקולומביאני שפרח במדי סביליה ושיחק לצד רפאלוב בקלאב ברוז' איבד את מעמדו במילאן עקב מסע הרכש המפואר של הרוסונרי.


Colombian striker Carlos Bacca on his way to Marseille from AC Milan for £13m. Almost joined West Ham last summer for £26m

— Kaveh Solhekol (@SkyKaveh) July 23, 2017

* צ'לסי רוצה חלוץ נוסף לאלברו מוראטה. לצד דיווחים על חיזור אחרי מקס קרוזה הגרמני, גם פרננדו יורנטה הוותיק מוזכר כמי שעשוי להתאחד עם אנטוניו קונטה שאימן אותו ביובנטוס. 


PSG to make £35m offer for Alexis Sanchez. Arsenal say he's not for sale. Representatives asking PSG for £500,000 a week contract

— Kaveh Solhekol (@SkyKaveh) July 22, 2017

* ועוד אחד לצ'לסי. הקבוצה עוקבת אחרי חלוצה של מונטריאול אימפקט מה-MLS ז'אן-איב טבלה בן ה-18. החלוץ יליד חוף השנהב היגר עם משפחתו כילד לקנדה ומשחק בנבחרת הצעירה של קנדה. הוא נחשב לכישרון גדול ודידייה דרוגבה המליץ לבלוז לרכוש אותו.



* אלכסיס סאנצ'ס עוד לא סגר עם פאריס סן ז'רמן וגם ארסנל לא רוצה לשחררו (חוזה עד 2018). על פי דיווח ב"מירור" הוא דורש 500 אלף ליש"ט בשבוע. 


* לאציו הגישה הצעה של שבעה מיליון יורו עבור חלוץ אספניול ונבחרת אקוודור פליפה קאסיידו על פי ה"קוריירה דלו ספורט".


* טוטנהאם וגם אינטר רוצות את מגן דינמו זאגרב פיליפ באנקוביץ' שמעדיף את הפרמייר-ליג. 


* סטוק רוצה את קשר נבחרת אוקראינה ייבן קונופליאנקה משאלקה כמחליפו של מרקו ארנאוטוביץ' שחתם בווסטהאם.


* רוברט גרין שוער לידס בן ה-37 בעונה שעברה על סף חתימה בסנדרלנד. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי