פברגאס: "העונה יהיה סיפור אחר, אקבל יותר הזדמנויות"

ססק פברגאס
ססק פברגאס | צילום: AFP

קשר צ'לסי, שבעונה שעברה מיעט לשחק, עשוי לפתוח את העונה בהרכב כקשר מאחורי חלוץ: "העונה תהיה ארוכה יותר וקונטה יזדקק להרבה שחקנים". פדרו הפצוע ישוב לאימונים בעוד כעשרה ימים

(גודל טקסט)
 בעונה שעברה ססק פברגאס שקל לעזוב את צ'לסי אחרי שהפך לשחקן ספסל אצל אנטוניו קונטה, אבל נראה שסיום העונה המוצלח של הספרדי ויכולתו הטובה הקיץ במהלך ההכנה לעונה שינתה את דעתו של המנג'ר האיטלקי. 

לקראת העונה הבאה קונטה מתכוון להציב את פברגאס כמספר 10, משמע מאחורי אלברו מוראטה. זה צפוי להיות שיתוף פעולה מעניין בין שחקן ברצלונה לשעבר לזה של ריאל מדריד. גם העובדה שאדן הזאר עדיין מתאושש מפציעה בקרסול תביא לשינוי ודאי במערך לפחות בתחילת העונה.

 

 

קונטה אמר על פברגאס: "הוא שחקן מצוין שיכול לשחק יותר מאחור בקישור ויכול לשחק בעמדה של מספר 10. מאז שהגעתי לצ'לסי ועד עכשיו הוא השתפר בצורה משמעותית". בעונה שעברה שיחק הספרדי בפרמייר-ליג רק 1,328 דקות, פתח רק 13 פעמים ואילו עלה מהספסל 16 פעמים.


פברגאס התייחס לשינוי במעמדו כשאמר: "בשנה שעברה לא שיחקנו באלופות והודחנו בגביע הליגה. השחקנים היו פחות עייפים ובריאים ברובם ולא היה מקום לשינוי בהרכב כאשר אתה כל הזמן מנצח. העונה זה יהיה סיפור אחר. קונטה בעצמו אמר שהעונה ארוכה והוא יזדקק להרבה שחקנים ברגע שיצטרך אותם. אני בטוח שנקבל יותר הזדמנויות".



מוראטה וססק בנבחרת. שיתוף הפעולה יימשך בבלוז


במקביל, החלוץ אלברו מוראטה הוזהר על ידי פברגאס שהוא ירגיש את הלחץ בצ'לסי בגלל שהוא נכנס לנעליים של דייגו קוסטה: "מישי באטשואי ומוראטה יצטרכו להיות בכושר טוב. כשאתה חלוץ בכיר בקבוצת צמרת אתה בלחץ, אבל תמיד הייתה לי הבנה טובה איתו בנבחרת", הוסיף הקשר.


במקביל, קונטה אישר שפדרו סובל ממספר שברים קטנים בפניו זכר להיתקלות באוספינה במשחק הראווה מול ארסנל. הספרדי שב לצורך הטיפול ללונדון וככל הנראה ייעדר ב-10 הימים הבאים.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי