הצטרפה למירוץ: מנצ'סטר סיטי בהצעת ענק על קיליאן אמבפה

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | Gettimages

גווארדיולה התייצב למסיבת עיתונאים ונשאל על סכומי העתק שנשפכים בחלון ההעברות: "לא דמיינתי את זה לפני שנתיים-או שלוש, אבל זה קורה וזה ימשיך לקרות". "ל'אקיפ" מדווח: מלחמת ענקים על חלוץ מונאקו

(גודל טקסט)

 מונאקו מיהרה להכחיש שקיליאן אמבפה סיכם בריאל מדריד ויימכר תמורת 180 מיליון יורו, כפי שפורסם אתמול על ידי העיתון הספרדי "מארקה", ומי שמיהר להיכנס לתמונה הוא לא אחר מאשר פפ גווארדיולה, מנג'ר מנצ'סטר סיטי, שהבהיר שגם הוא מקווה לשים את ידו על החלוץ בן ה-18 מהנסיכות.

217 מיליון ליש"ט השקיע פפ גווארדיולה הקיץ, 130 מיליון מתוכם היו לרכישת שלושה שחקני הגנה, אבל הקטאלוני שמעוניין בין השאר גם באלכסיס סאנצ'ס מארסנל הבהיר: "אמבפה וסאנצ'ס הם עדיין שחקני מונאקו וארסנל ואין לי מה להוסיף בנושא. הכל יכול לקרות בקיץ, אנחנו עדיין מחפשים להתחזק, אבל השמות שהוזכרו נמצאים בקבוצות אחרות".

במקביל לדבריו של המאמן, ב"ל'אקיפ" נכתב הבוקר שמונאקו במו"מ עם ריאל מדריד למרות ההכחשות וטוען שבנסיכות הצרפתית לא ממהרים להציע לשחקן להאריך את חוזהו שיפוג ב-2019. דווח כי הצעת ריאל מדריד אפילו גדולה ממה שפורסם, עומדת על כ-200 מיליון יורו, ואילו מנצ'סטר סיטי פנתה גם כן והציעה 180 מיליון יורו.

כשנשאל פפ על סכומי העתק שהשקיע, תוך מספר ימים שברה קבוצתו פעמיים את שיא ההעברות עבור מגן כשרכשה את קייל ווקר תמורת 45 מיליון ליש"ט ולאחר מכן את מנדי ב-52 מיליון ליש"ט, הסביר: "אני רוצה לשלם פחות, אבל זה השוק. לפני שנתיים או שלוש לא יכולתי לדמיין שישלמו 100-120 מיליון ליש"ט על שחקן, אבל זה קורה וזה ימשיך לקרות.


גווארדיולה. "אנחנו זקוקים לזמן כדי להפוך לריאל או ברצלונה" (AFP)

"זה המון, אבל לפני 10 שנים ריאל מדריד רכשה את פפה עבור 30 מיליון ליש"ט וברצלונה את דני אלבס עבור 37 מיליון ליש"ט. זו הייתה תקופה טובה, אבל מאז המחירים עלו. לריאל מדריד כרגע אין בסגל יותר ממה שיש למנצ'סטר סיטי. אנחנו זקוקים רק לזמן כדי להיות ברמה של ברצלונה וריאל", סיכם גווארדיולה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי