נוליטו ועוד ארבעה: שחקני הפרמייר-ליג המאכזבים בעונה החולפת

נוליטו. החזרה שלו הביתה קרובה
נוליטו. החזרה שלו הביתה קרובה | צילום: AFP

באנגליה נזכרו במספר שחקנים שהגיעו לממלכה בתחילת העונה שעברה בקול תרועה רמה וסיימו עם הזנב בין הרגליים, בראשם שחקנה של מנצ'סטר סיטי. מי עוד ברשימה?

(גודל טקסט)

הליגה האנגלית בפגרה ואתר "סקוואקווה ניוז" דירג את רשימת הפלופים של העונה החולפת בפרמייר-ליג. הנה חמישה מהשמות הבולטים, שהגיעו העונה לממלכה ולא הצליחו להפוך לכוח מרכזי בקבוצותיהם.
 


נוליטו

כמעט 14 מליון יורו שילמה מנצ'סטר סיטי לסלטה ויגו עבור הקיצוני הספרדי. אחרי עונה אחת מאכזבת במיוחד, בה רשם 19 הופעות, שני שערים ובישול בודד, סיים נוליטו את הקדנציה אצל הסיטיזנס וחזר לספרד שם חתם על חוזה בסביליה. למעשה, בכל שנת 2017 לא השחקן ולו הופעה אחת תחת פפ גווארדיולה, וייזכר כאחד השחקנים המאכזבים במנצ'סטר בשנים האחרונות.


לוקאס פרס

החלוץ הספרדי הגיע בקיץ לארסנל מדפורטיבו לה קורוניה, פתח בסה"כ פעמיים בהרכב התותחנים ורשם עוד תשע הופעות כמחליף. את שערו היחיד כבש ב-3.1 נגד בורנמות' בליגה (3:3), ובסה"כ נראה שהאוהדים בלונדון לא יתגעגעו אליו יותר מדי, אם יעזוב כפי שמדווח בספרד.


לוקאס פרס חותם בארסנל. אכזבה מהדהדת
לוקאס פרס חותם בארסנל. אכזבה מהדהדת


סימונה זאזה

"הפייבוריט של אנטוניו קונטה בנבחרת איטליה הוא כיום מקור ללעג במקומות מסוימים במזרח לונדון", נכתב באנגליה. אפס בישולים או כיבושים בשמונה הופעות בווסטהאם לא הותירו חותם חיובי אצל אוהדי הפטישים, ומעברו לוולנסיה במהלך העונה שימח אותו ואותם.


לואיק רמי

זו ממש לא היתה העונה של רמי. הצרפתי שהגיע מצ'לסי לקריסטל פאלאס היה אמור להפוך לכוכב בסלהרסט פארק, אך שורה של פציעות מנעו ממנו להיכנס לקצב. בסופו של דבר, חמשת הופעותיו (פעם אחת בלבד בהרכב) לא השאירו רושם על הרבה אנשים.


אלברו ארבלואה

המגן הוותיק חזר לאנגליה, וקיווה להפוך לבורג משמעותי בווסטהאם אחרי שנים כשחקן רוטציה בריאל מדריד. העברתו החינמית גם היא התאימה אך סלאבן ביליץ' לא ראה לנכון לתת קרדיט לספרדי. בסופו של דבר רשם ארבלואה רק שלוש הופעות באצטדיון האולימפי בלונדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי