עושים שוק: צ'לסי רוצה את רנאטו סאנצ'ס, סניידר יצטרף לבאלוטלי?

רנאטו
רנאטו | צילום: באיירן, רשמי

אנטוניו קונטה רוצה לחזק את הקישור עם הפורטוגלי הצעיר, הקשר ההולנדי הוותיק עשוי לעבור לניס. וגם: יובנטוס מעוניינת בראביו, אולטימטום למאחרז ומלו ממשיך להסתבך

(גודל טקסט)
חלון ההעברות של הקיץ מעלה הילוך וכשפתיחת העונה מתקרבת הקבוצות נאבקות על השחקנים הטובים ביותר בשוק. ספורט1 מרכז בפניכם את כל הספקולציות, המגעים וההודעות הרשמיות.


רשמי
*החלוץ האקוואדורי פליפה קייסדו עבר בדיקות רפואיות בלאציו לקראת חתימה במועדון. הקבוצה השנייה של רומא תשלם עליו שלושה מיליון יורו לאספניול והוא ירוויח 1.5 מיליון יורו לעונה, אבל לא יוצג עדיין עד שלאציו תדלל את הזרים שיש לה מחוץ לאיחוד האירופי.


Visite mediche in corso per Felipe #Caicedopic.twitter.com/mdjy862w2n

— S.S.Lazio (@OfficialSSLazio) July 29, 2017


*הבלם ההולנדי בראם נויטינק בן ה-27 הוצג רשמית באודינזה, ששילמה עליו שלושה מיליון יורו לאנדרלכט.


⚪⚫ Bram #Nuytinck is an #Udinese player! The Dutch centre-back joins from @rscanderlecht on a four-year deal #WelcomeBram#daremolanimapic.twitter.com/T0ZU1o0gmK

— Udinese Calcio (@Udinese_1896) July 29, 2017


*מוחמד קייטה
שחקן כנף נורבגי של לך פוזנאן חתם בניו יורק רד בול.


GET TO KNOW: Muhamed Keita

 ➡️ https://t.co/B7iDRsDe6M#RBNY

— New York Red Bulls (@NewYorkRedBulls) July 29, 2017


שמועות
*ווסלי סניידר עשוי לשתף פעולה בעונה הבאה עם מריו באלוטלי. הקשר ההולנדי הוותיק מנהל משא ומתן עם ניס ועשוי להצטרף אליה בימים הקרובים.


*לפי "הגאזטה דלו ספורט" אנטוניו קונטה מעוניין ברנאטו סאנצ'ס כדי לחזק את מרכז ההגנה של הבלוז. גם מילאן ויובנטוס הוזכרו כמועמדות לקלוט את הפורטוגלי הצעיר, ולפי מנכ"ל באיירן מינכן קרל-היינץ רומניגה "לפחות עשר קבוצות" מעוניינות בקשר.


*העולה החדשה לליגה הבכירה בצרפת, אמיין, קרובה לצרף אליה את המגן השמאלי פרנק טבאנו מסוונזי, שהושאל בעונה האחרונה לגרנאדה.


*לפי "דיילי אקספרס", ארסנל מעוניינת לצרף את שחקן האגף הימני חואן קואדרדו. יובנטוס צפויה לדרוש עליו 30 מיליון יורו. 


*"טוטו ספורט" מדווח כי יובנטוס הצטרפה למירוץ אחרי וויליאם קראבליו, קשר בנפיקה ונבחרת פורטוגל. ארסנל, מנצ'סטר סיטי וטוטנהאם כבר התעניינו בקראבליו שסעיף השחרור שלו עומד על 40 מיליון יורו.

Italian giants Juventus join Arsenal in race for Sporting CP midfielderhttps://t.co/1NjXGORWpSpic.twitter.com/2lfIMetRkc

— 101 Great Goals (@102greatgoals) 29 ביולי 2017




*אלכסיס סאנצ'ס
פרסם ברשתות החברתיות תמונה שלו כשהוא נראה עצוב ולפי ה"מירור" זה עוד רמז לכך שהוא לא רוצה להמשיך לשחק בארסנל לאימוניה הוא אמור להצטרף היום (שבת). בתוך כך התראיין קלאודיו בראבו שוער מנצ'סטר סיטי בצ'ילה ואמר על חברו לנבחרת צ'ילה: "אם אלכסיס יצטרף לסיטי נקבל אותו בזרועות פתוחות".


SUN SPORT: One Man (City) and his dog #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/g3Xot4CWHO

— Neil Henderson (@hendopolis) July 28, 2017



*יובנטוס מנסה לנצל את רכישתו של ניימאר לפאריס סן ז'רמן ורוצה את אדריאן ראביו. גם בלז מטווידי על הכוונת.


*אינטר מוכנה להעביר את איבן פרישיץ' למנצ'סטר יונייטד תמורת אנטוני מרסיאל שאיבד את מקומו בהרכב הראשון. ביונייטד ממשיכים לחכות שצ'לסי תוריד במחיר שהיא דורשת על נמניה מאטיץ' – 50 מיליון ליש"ט.


*רומא הגישה אולטימטום לריאד מאחרז. לפי "איל מאסג'רו" האיטלקי המנהל המקצועי של הג'יאלורוסי מונצ'י אמר: "יש לנו כמה שחקנים בעמדה של מאחרז. אם לא יחליט מהר נוותר עליו". קשרה של לסטר בכלל מעוניין לעבור לארסנל.



אלכסיס לא רוצה את ארסנל, מאחר דווקא כן (Getty)


*ה"מירור" פרסם שליברפול תחכה לקיץ הבא (2018) לגבי נבי קייטה. אז יירד מחירו של קשר לייפציג ל-48 מיליון ליש"ט בלבד. כזכור סגנית אלופת גרמניה סירבה להצעה האחרונה של המייטירדס: 70 מיליון ליש"ט.


*"טיימס" פרסם שצ'לסי מתעקשת לרכוש את אלכס סנדרו, מגן יובנטוס, תמורת כ-60 מיליון ליש"ט.


*פליפה מלו שרק עבר הקיץ מאינטר לפלמייראס הקיץ לא מסתדר גם בברזיל. השחקן הבעייתי עלה על העצבים של המאמן  קוקה שהחליט שהקשר מקלקל את האווירה הטובה בחדר ההלבשה. מלו מועמד לעבור לפלמנגו.



מלו. מקלקל את האווירה בחדר ההלבשה (GETTY)


*לידס נלחמת עם סוונזי על רכישתו של אלברו נגרדו ממידלסברו. החלוץ הספרדי שייך לוולנסיה שדורשת עליו 6.4 מיליון ליש"ט. אגב, ויקטור אורטה המנהל המקצועי של לידס הוא שהביא אותו בעונה שעברה כמושאל למידלסברו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי