נמניה מאטיץ' חתם רשמית לשלוש שנים במנצ'סטר יונייטד

נמניה מאטיץ'
נמניה מאטיץ' | צילום: מנצ'סטר יוניטד

הקשר הסרבי הגיע מצ'לסי תמורת כ-40 מיליון ליש"ט: "לא יכולתי לוותר על ההזדמנות לעבוד שוב עם ז'וזה מוריניו". אופ"א הרחיקה את ג'ונס לשני משחקים, יחמיץ את הסופר קאפ האירופי. בלינד נקנס

(גודל טקסט)
מנצ'סטר יונייטד הודיעה הערב (שני) רשמית על צירופו של הקשר האחורי נמניה מאטיץ', שחתם על חוזה לשלוש שנים בשדים האדומים. למרות שסכום ההעברה לא פורסם, הדיווחים מדברים על כך ששולמו לצ'לסי כ-40 מיליון ליש"ט עבור הסרבי בן ה-28.


המנג'ר ז'וזה מוריניו, שאימן את הסרבי בצ'לסי, אמר לאחר החתימה: "נמניה שחקן של מנצ'סטר יונייטד ושל ז'וזה מוריניו. הוא מייצג כל מה שאנחנו רוצים בכדורגלן; נאמן, עקבי, שאפתן וקבוצתי. אני רוצה להודות לו על הרצון להצטרף אלינו כי בלי זה, היה בלתי אפשרי להביא אותו לכאן. אני בטוח שהשחקנים והאוהדים שלנו יאהבו אותו. מגיעה קבלת פנים חמה למספר 31 החדש שלנו". 




מאטיץ' עצמו אמר: "אני מאושר להצטרף למנצ'סטר יונייטד. לעבוד שוב תחת ז'וזה מוריניו הייתה הזדמנות שלא יכולתי לוותר עליה. נהניתי מאוד בצ'לסי ואני רוצה להודות למועדון ולאוהדים על התמיכה. אני לא יכול לחכות לפגוש את חבריי לקבוצה ולהתאמן איתם. זאת תקופה מרגשת מאוד למועדון ואני מצפה לעשות את החלק שלי ביצירת עוד היסטוריה במועדון הענק הזה".


#MUFC is delighted to announce the signing of Nemanja Matic from Chelsea on a three-year contract. https://t.co/AH5KfCr9ZI#MaticIsRedpic.twitter.com/vbl8kSLbEO

— Manchester United (@ManUtd) July 31, 2017


מוקדם יותר, בלם מנצ'סטר יונייטד פיל ג'ונס, הורחק על ידי אופ"א משני משחקים במסגרת אירופית בעקבות הפרת התקנות בנוגע למניעת סימום.


לפי PAC, הבלם האנגלי נהג באלימות מילולית כלפי הקצין שביקש ממנו לבצע בדיקת סמים אחרי גמר הליגה האירופית ב-24 במאי האחרון, ויחמיץ את משחק הסופרקאפ האירופי בשבוע הבא (שלישי, 21:45) ואת המשחק הראשון בשלב הבתים של ליגת האלופות. בנוסף נקנס ג'ונס ב-5,000 יורו.


שחקן נוסף שסירב לעבור את הבדיקה הוא דיילי בלינד, שהעדיף לחגוג עם חבריו בשדים האדומים את הניצחון 0:2 בגמר ואת הזכייה בתואר האירופי. בדומה לג'ונס, גם ההולנדי נקנס ב-5,000 יורו. עם זאת, הדבר אינו בא להעיד על כך שאחד משני השחקנים נמצא אשם בשימוש בסמים.



בלינד. העדיף לחגוג (Gettyimages)


משמעות הדבר היא שהמנג'ר השדים האדומים, ז'וזה מוריניו, איבד אופציה נוספת במרכז ההגנה לקראת המפגש מול ריאל מדריד כשבנוסף לג'ונס, גם אריק באיי לא ייקח חלק במשחק. בלם נבחרת חוף השנהב הורחק בחצי הגמר משני משחקים ולאחר שהחמיץ את הגמר בשטוקולם, יחמיץ גם את הסופר קאפ האירופי.


מנצ'סטר יונייטד נקנסה ב-10,000 בעקבות ההפרות ותוכל לערער על ההחלטה תוך שלושה ימים. עם זאת, טרם ברור אם המועדון יעשה זאת. בגמר הליגה האירופית אגב, בלינד שיחק 90 דקות לעומת ג'ונס שישב על הספסל ולא שותף.



מוריניו. כאב ראש לקראת הסופר קאפ (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי