עושים שוק: עוסמאן דמבלה כמעט סגור בברצלונה

עוסמאן דמבלה
עוסמאן דמבלה | Gettyimages

ע"פ דיווחים בספרד הקיצוני של דורטמונד יעבור תמורת כ-100 מיליון יורו. במקביל נטען שפאולו דיבאלה הוא שיגיע להחליף את ניימאר. קלופ: "מחמיא שבארסה מתעניינת בקוטיניו אבל אין מצב"

(גודל טקסט)
נכון, העברתו של ניימאר הושלמה, אך החלון האירופי ממש לא נגמר ואנחנו כאן עם כל הדיווחים, שמועות, ספקולציות, וההעברות הרשמיות ברחבי היבשת.


רשמי
*
אלברו נגרדו
הוצג רשמית בבשיקטאש. החלוץ הספרדי שעבר מוולנסיה תמורת 2.1 מיליון יורו וחתם לשלוש שנים באלופת טורקיה אמר בטקס לכבודו: "מבטיח שאכבוש העונה 35 שערים. לא יודע כמה השאר יבקיעו".


Signing ceremony for Alvaro Negredo, to win the hearts of millions of Black Eagles… #Beşiktaş#Footballpic.twitter.com/WYaYS1cxtD

— Beşiktaş JK English (@BesiktasEnglish) August 4, 2017


*
אסטון וילה שאלה מטוטנהאם את החלוץ ג'וש אונומה לעונה אחת. השחקן בן ה-20 רשם רק 92 דקות בשלוש העונות האחרונות במדי התרנגולים



מועמדים

*דיווחים סותרים בתקשורת הספרדית הערב (שישי) בקשר למחליפו של ניימאר בברצלונה. "אל מונדו" מצביע על כך שעסקת העברתו של עוסמאן דמבלה מבורסיה דורטמונד על סף סיכום תמורת כ-100 מיליון יורו.האתר אף הוסיף ציטוט של הקיצוני הצרפתי בן ה-20: "אין שחקן שלא רוצה להגיע לברסה". מצד שני דיווחים אחרים מסמנים כי עסקת  פאולו דיבאלה קרובה יותר לאחר שהבלאוגרנה הסכימו להעביר את ראפיניה ואנדרה גומש לאלופת איטליה. בתוך כך שוב התבטא מנג'ר ליברפול יורגן קלופ בעניין השמועות של מעברו של פליפה קוטיניו לקאמפ נואו תמורת כ-150 מיליון יורו: "מחמיא מאוד שקבוצה כמו ברצלונה רוצה שחקן שלנו אבל אין סיכוי שזה יקרה".




* מסע הרכש של מילאן עושה רושם לא הסתיים והרוסונרי כעת מכוונים לצירופו של חלוץ בכיר לסגל. מנכ"ל המועדון, מרקו פאסונה, התייחס להגעתם האפשרית של של זלאטן איברהימוביץ' (שיחק בעבר בקבוצה) או רדמאל פלקאו ממונאקו. "עד עכשיו לא אמרתי 'לא' לשמות שהוזכרו", אמר מנכ"ל מילאן מרקו פאסונה, "לא אגיד 'לא' על פלקאו גם. יש לנו 6-7 שמות של חלוצים. אנחנו צריכים לקחת את הזמן ולעבוד בחוכמה".


* דייגו קוסטה נחוש בדעתו לעזוב את צ'לסי. עורך דינו של החלוץ הספרדי, ריקרדו קרדוסו, אישר כי השחקן יבקש שחרור מהאלופה והצהיר חד משמעית מה יהיה היעד הבא שלו. "אין דרך שהוא ימשיך לשחק בצ'לסי אחרי ששוחרר בהודעת טקסט על ידי אנטוניו קונטה. הוא לא ישחק בשום מקום אחר פרט לאתלטיקו מדריד", הצהיר בא כוחו של החלוץ שזכה עם הבלוז בשתי אליפויות.


דייגו קוסטה (טוויטר)
דייגו קוסטה. בדרך חזרה לאתלטיקו מדריד (טוויטר)


* אינטר נחושה להשאיר את איבן פרישיץ' אצלה למרות ההתעניינות של מנצ'סטר יונייטד. פיירו אאוסיליו, המנהל המקצועי של הנראזורי, סיפר שהשחקן צפוי לחתום על הארכת חוזה במועדון המילאנזי.


* לפי דיווחים בתקשורת האיטלקית רומא רוצה את חואן מאטה, שחקנה של מנצ'סטר יונייטד.


* לפי "מארקה" אם קיליאן אמבפה יגיע לריאל מדריד זה יהיה על חשבונו של גארת' בייל. צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד הוזכרו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי