ונגר הזהיר את סאנצ'ס: תן הכל העונה כי יש מונדיאל בקיץ

אלכסיס סאנצ'ס. בדרך חזרה לספרד?
אלכסיס סאנצ'ס. בדרך חזרה לספרד? | צילום: Gettyimages

מאמן ארסנל הבהיר שאין בכוונתו למכור את הכוכב לפני תום חוזהו. קונטה לקראת מגן הקהילה (16:00, שידור ישיר בספורט1): "יש לארסן קשר מיוחד למועדון, הם יכולים לזכות באליפות העונה"

(גודל טקסט)

ארסנל תוציא היום לדרך את העונה החדשה במשחק מול צ'לסי במגן הקהילה (16:00, שידור ישיר בספורט1) ועדיין ארסן ונגר עסוק במלחמות נגד אלכסיס סאנצ'ס, שרוצה לעזוב את הקבוצה. צ'לסי הביסה את ארסנל 0:3 במשחק בגביע האלופות בבייג'ין, ושיחקה בהרכב הכי חזק שלה בעוד שארסנל שיתפה את ההרכב המשני. זה יהיה המפגש ה-191 בין הקבוצות כשארסנל מובילה בניצחונות 62:74.


ונגר מגיע מעודד ועוד לא שכח את הזכיות שלו בתואר הראשון של העונה ב-2014 ו-2015. מנצ'סטר יונייטד עשתה זאת בעונה שעברה, אבל הנצחונות האלה לא הביאו לארסנל ויונייטד זכיות באליפות. ארסנל גם ניצחה את שבעת המשחקים האחרונים שלה בוומבלי והיא הקבוצה עם הרצף הכי טוב באיצטדיון.
 

אז למרות הכל ונגר עסוק באלכסיס. הוא הזהיר את הצ'יליאני שההנהלה נתנה לו את כל הסמכות בקשר להעברות. הוא לא מוכן למכור את סאנצ'ס למנצ'סטר סיטי שרוצה בו, ומוכן לוותר על שחקן ששוויו בשוק כיום 80 מיליון ליש"ט ולשחרר אותו חופשי בקיץ הבא כשחוזהו יסתיים. לדעת ונגר, אינפלציית המחירים בשוק תגרום לכך שהמועדונים יחליטו למצות את החוזה של כל שחקן עד תומו מבלי למכור אותו לפני כן. "היום כל שחקן רגיל בשוק עולה 50 מיליון ליש"ט אז קבוצות יעדיפו לא למכור את מה שיש להם ביד", אמר. הוא גם הדגיש שסאנצ'ס ייתן את הכל העונה אפילו אם יישאר בארסנל: "הוא לא יכול להרשות לעצמו אחרת כשיש גביע עולמי בסוף העונה".


ונגר. נראה שמעמדו רק מתחזק

ונגר. נראה שמעמדו רק מתחזק


על היריבה יש לונגר רק מחמאות: "קונטה הגיע לקבוצה מאוד ממוצעת ועשה איתה עונה גדולה וזכה באליפות. הם רק התחזקו בקיץ ואני בטוח שהעונה הם שוב מועמדים לאליפות".


מנג'ר צ'לסי גם החמיא לארסנל וטען שהם ירוצו העונה לאליפות: "הם אחת משש הקבוצות שאני מאמין שיכולה לזכות באליפות העונה. יש להם סגל טוב מאוד. הם לא איבדו את סאנצ'ס ומסוט אוזיל והביאו את אלכסנדר לאקזט". קונטה גם אמר שלא הופתע כשוונגר האריך את חוזהו: "יש בינו למועדון קשר מיוחד". לשאלה אם יחקה בצ'לסי את הזכייה שלוש פעמים באליפות אמר: "זה מצב אחר. אחרי שזכינו באליפות עם יובה באיטליה שאר הקבוצות נחלשו. מילאן למשל מכרה את זלאטן איברהימוביץ'. כאן זה לא המצב. באנגליה הקבוצות בצמרת רק התחזקו".


הרכבים משוערים

ארסנל: פטר צ'ך, הקטור ביירין, שקודרן מוסטפי, לוריין קוסיילני, סיאד קולשינץ', ארון רמזי, גרניט ג'אקה, דני וולבק, מסוט אוזיל, תיאו וולקוט, אלכסנדר לאקזט.


צ'לסי:
טיבו קורטואה, ויקטור מוזס, ססאר אספיליקווטה, אנטוני רודיגר, גארי קייהיל, מרכוס אלונסו, אנגולו קאנטה, ססק פברגאס, אלברו מוראטה, מישי באטשואי, ווילאן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי