רק רשת: באנגליה מגחכים על ראחים סטרלינג שהתמקח עם נערת ליווי

סטרלינג. בלי חרטות
סטרלינג. בלי חרטות | צילום: Gettyimages

כוכב מנצ'סטר סיטי הצעיר מייצר כותרות בממלכה אחרי בילוי לילי סוער במהלך מסע המשחקים של הקבוצה בארצות הברית. וגם: מפגש הדייויס בין ישראל לאוקראינה יתקיים ברמה"ש, ולשם כך נצבע המשטח במיוחד

(גודל טקסט)

17:58: קבוצת הנוער של מכבי פ"ת עושה חיל 
קבוצת הנוער של מכבי פתח תקווה עושה חיל. החניכים של אורי אוזן סיימו מעל ווסט ברומיץ' והונבד המקומית ועלו לגמר טורניר בודפשט שם יפגשו את פרטיזן בלגרד.


 

הנוער של מכבי פ"ת עלה לגמר טורניר בודפשט, לאחר שסיים כראש בית לפני הונבד וווסט ברומיץ'…מחר ב 18:00 גמר הטורניר מול פרטיזן בלגרד…

A post shared by Follow me♥️ #israel (@oriuzan) on




15:15: אצטדיון קנדה מתמרק לקראת גביע הדייויס

בעוד קצת פחות מחודש וחצי תארח נבחרת ישראל בטניס את נבחרת אוקראינה למפגש על ההישרדות בבית האירופי/אפריקאי מספר 1. לקראת ההתמודדות, החלו באיגוד הטניס להתכונן והחליטו כי האירוע יתקיים באצטדיון קנדה המוכר שבמרכז הטניס ברמת השרון, ולא באולם הדרייב אין בתל אביב. לשם כך אף נצבע המשטח בכחול בוהק.



14:39: היחידה למניעת אלימות עובדת
היחידה למניעת אלימות בספורט של משטרת ישראל עיכבה לחקירה ביום חמישי האחרון תושב אשדוד, שהגיע לאימון מכבי אשדוד עם תיק ובו 17 אבוקות ושלושה רימוני עשן. החשוד טען בחקירתו כי לא נכנס למגרש עם הציוד הפירוטכני, ובסיום חקירתו שוחרר בתנאים מגבילים והורחק למשך 30 ימים ממגרשי ספורט.


הציוד שנתפס ע
הציוד שנתפס ע"י המשטרה (צילום: דוברות המשטרה)


14:10: אנדי רם מתגעגע למחבט?
אנדי רם ישתתף השבוע בטורניר ראווה במסגרת שבוע הסקווש בקניון "פאשן מול" בתל אביב. אלוף ווימבלדון, אוסטרליה והרולאן גארוס לשעבר יתחרה בטניסאי השולחן המעוטר שמעון רבינוביץ', ובשחקן הסקווש רון לוי. קיומן של תחרויות הסקווש ברחבי העולם במקומות אייקונים ותיירותיים הפכו לתופעה מתרחבת שכעת הגיעה גם לישראל. משחקי סקווש נערכו בנמל הונג קונג, הפירמידות במצרים, בתחנה המרכזית בניו-יורק, בניין האופרה בדובאי ועוד.


13:17: רוני לא שכח את יונייטד
וויין רוני התייחס לשאלה אם הוא חושב שמישהו יוכל לשבור את שיא כיבוש השערים שלו במנצ'סטר יונייטד, העומד על 253 שערים  (ארבעה יותר מסר בובי צ'רלטון) וענה: "אתה אף פעם לא יכול לדעת, אני מניח שרק שחקנים כמו כריסטיאנו רונאלדו או ליונל מסי יוכלו לעשות זאת. הבעיה שהיום שחקנים לא נוטים להישאר זמן רב באותה קבוצה".


12:09: קרלס פויול מפרגן לבולט
ריצת הפרידה של יוסיין בולט ממקצה מאת המטרים אמש, הכתה גלים וסחפה אחריה תגובות רבות ברחבי הרשת. גם בלם ברצלונה האגדי לא נשאר אדיש, ועשה כבוד לג'מייקני המעוטר.


 

‪Ejemplo de grandeza, rendir tributo cuando ganas al mejor. #humildad #Deportividad ‬

A post shared by Carles Puyol (@carles5puyol) on



11:00: סטרלינג חוגג מחוץ למגרש
ראחים סטרלינג מייצר כותרות, ולא בטוח שהן מהסוג שהיה רוצה לקרוא. עיתון "הסאן" חשף מעט ממעלליו של כוכב מנצ'סטר סיטי במהלך מסע המשחקים של הקבוצה בארצות הברית, כשהכותרת המרכזית עסקה בנערת ליווי איתה בילה השחקן. על פי הפרסום, סטרלינג חזר ממועדון והזמין אליו את הבחורה המדוברת שעה שהיה שיכור, וזאת דרשה ממנו 3,000 ליש"ט ללילה עבור שירותיה. סטרלינג שהתווכח איתה ודרש לשלם רק 1,500, עזב למעשה בבוקר בלי לשלם בכלל. העיתון שם ידו על התכתבות וואטסאפ בין השניים, בה הבטיח השחקן לשלם אך רק את הסכום שדרש מלכתחילה, ובאנגליה מגחכים על הקמצנות של הכוכב שמרוויח 180 אלף ליש"ט בשבוע.


Raheem Sterling branded cheapskate by US hooker after he rows over her £3k-a-night feehttps://t.co/zeIfwvgaOtpic.twitter.com/UNUHv3dPFt

— The Sun Football ⚽ (@TheSunFootball) August 6, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי