קונטה מתעקש על רכש, ואן דייק עשוי להצטרף לצ'לסי

צ'לסי
צ'לסי | Gettimages

האיטלקי מאוכזב ועל פי דיווחים בממלכה היחסים עם ההנהלה עלולים להוביל לסיום דרכו: "מקווה שבעתיד תהיה לי תשובה אחרת לגבי רכש". בלם סאות'המפטון על הכוונת. למפארד: "הסגל של הבלוז קצר מדי"

(גודל טקסט)
הזוכה ב"מגן הקהילה" בשנים האחרונות לא זוכה בדרך כלל גם באליפות. האם זאת רומז משהו על ארסנל? ייתכן מאוד. מחזיקת הגביע האנגלי ניצחה בארבעת המפגשים האחרונים וארסנל השלימה שלוש זכיות תוך ארבע עונות במגן הקהילה עם 1:4 בפנדלים על צ'לסי האלופה. השיטה במהלך הפנדלים היתה חדשה כמובן כשהקבוצה הראשונה בעטה פעמיים ברצף.


אנטוניו קונטה אמנם צירף את אלברו מוראטה, טיימואה בקאיוקו ואנטוניו רודיגר אך אחרי ההתמודדות טען כי זה לא מספיק: "ההחלטות הן בידיים של ההנהלה. אם אומר לכם אחרת אשקר. אני מקווה שבעתיד תהיה לי תשובה אחרת".


על פי דיווחים צ'לסי עשויה לרכוש את וירג'יל ואן דייק ב-60 מיליון ליש"ט אחרי שליברפול כנראה ויתרה עליו ותנסה להתבסס על ההגנה הישנה שלה. קונטה זועם על ההנהלה שלא רכשה את המגן אלכס סנדרו מיובנטוס ופספסה את רומלו לוקאקו שחתם במנצ'סטר יונייטד.


"הסאן" שוב כתב כי היחסים בין המאמן האיטלקי להנהלה לא תקינים וייתכן שיעזוב בקרוב כמחאה את סטמפורד ברידג', דיווחים שכבר עלו בקיץ. פרנק למפארד, אקס צ'לסי ופרשן נוכחי התייחס לכך: "הסגל של קונטה כרגע קצר מדי כדי לזכות שוב באליפות ולהצליח בליגת האלופות. הם זקוקים לקשר במקום מאטיץ' ושני שחקנים נוספים בכנפיים. לצ'לסי יש חצי מהסגל שיש לארסנל".


Lampard: "Arsenal would have a stronger bench than #Chelsea when everyone's back. They will have to strengthen to fight for the PL." [BT]

— Chelsea HQ (@Chelsea_HQ) August 6, 2017

קונטה התגונן על הבחירה בטיבו קורטואה כבועט הפנדל השני (הבלגי שלח אותו לשמיים): "הוא היה האיש הנכון לתפקיד. באימונים הוא כובש פנדלים ותאמינו לי שהוא אחד הבועטים הכי טובים באנגליה".


תחילת העונה: "היתה לנו הכנה לא קלה לעונה. בשישה הימים שנותרו לפתיחת העונה צריך להיות מפוקסים".



קורטואה תופס את הראש אחרי ההחמצה (Gettyimages)


Monday's MIRROR Sport: "Show Me The Money" #bbcpapers#tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/bOEGoFn3Bi

— Allie Hodgkins-Brown (@AllieHBNews) August 6, 2017

בארסנל רשמו זכייה ראשונה בתואר העונה. התותחנים ניצחו משחק שמיני שלהם בוומבלי (שיא באנגליה) וארסן ונגר קרא לאוהדים להתאחד מאחורי הקבוצה כדי לדחוף אותה בליגה. "היתה לנו הופעה טובה ואנחנו ממשיכים את העונה שעברה וזה מה שרציתי. קשה להשביע את האוהדים, אבל על זה אני חושב. אני רוצה לעשות אותם מאושרים", אמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי