גווארדיולה: "בשנים הבאות נצרף שחקן או שניים, אולי שלושה"

גווארדיולה
גווארדיולה | AFP

מנג'ר מנצ'סטר סיטי ערך מסיבת עיתונאים לקראת מחזור פתיחת העונה מול ברייטון של חמד וכיאל ודיבר על חלון ההעברות העמוס: "הם יהיו עתיד המועדון". שני סרבים צעירים חתמו והושאלו

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי תערוך מחר מחר (שבת, 19:30 בספורטHD1) את משחקה הראשון לעונת 2017/8 כשתפגוש את ברייטון ללא בירם כיאל הפצוע, אבל עם תומר חמד שעשוי לערוך הופעת בכורה בליגה, והיום התכנסה המנג'ר פפ גווארדידולה למסיבת עיתונאים רשמית ראשונה לעונה והתייחס לחלון ההעברות העמוס הקיץ.

בין השאר מנצ'סטר סיטי השקיעה 133 מיליון ליש"ט תוך שלושה ימים על שלושה שחקני הגנה, בנג'מין מנדי, קייל ווקר ודנילו, גם ברנרדו סילבה והשוער אדרסון הגיעו וכך מצאו את עצמם הסיטיזנס עם השקעה של למעלה מ-200 מיליון ליש"ט רק הקיץ, אחרי שגם בעונה שעברה הושקעו סכומים לא מבוטלים כלל.

"בשנים הבאות מנצ'סטר סיטי תצרף שחקן אחד או שניים, אולי שלושה. השחקנים שיש לנו בסגל כרגע צעירים והם למעשה עתיד המועדון", אמר גווארדיולה ובכך רמז שלא נראה עוד קיץ כה עמוס מבחינת התכולים, לפחות בתכנון לא כך אמור להיות המצב.


בשנים הקרובות נראה פחות רכישות מסיטי ופפ? (האתר הרשמי)

מנדי, אגב, לא יוכל לפתוח את העונה עקב פציעה איתה הגיע ממונאקו וכמו אילקאי גונדואן יצפה מהיציע. השניים קרובים להתאוששות מלאה מהפציעות וכנראה שעוד החודש ישובו לסגל. שניים נוספים שחתמו בקבוצה הם הסרבים לוקה (18) ואיבן איליץ' (16), שני קשרים של הכוכב האדום בלגרד שנרכשו היום והושאלו בחזרה לקבוצתם. העסקה מוערכת בכ-5.5 מיליון יורו.

כשנשאל המנג'ר הקטאלוני אם הוא רוצה בקבוצתו כמועמדת הבכירה לזכות באליפות, השיב בנחרצות: "היינו הפייבוריטים לאליפות גם בעונה שעברה וסיימנו במרחק 15 נקודות מצ'לסי, כך שלהיות מועמד מוביל לא אומר דבר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי