מוריניו אישר: "איברהימוביץ' עשוי לחזור העונה ליונייטד"

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | צילום: AFP

הענק השבדי צפוי לשוב לקראת אמצע העונה אחרי פציעה ארוכה ומנג'ר השדים האדומים הבהיר שמתנהלות שיחות על האפשרות שישוב

(גודל טקסט)

 זלאטן איברהימוביץ' בן ה-35 נמצא בהליך החלמה מפציעה בברך זכר למשחק הליגה האירופית באפריל, בעקבותיה החליטה מנצ'סטר יונייטד לשחררו מהמועדון ולא להאריך את חוזהו, אבל ז'וזה מוריניו אישר היום כי לא מן הנמנע שדרכו של הענק השבדי בתיאטרון החלומות רחוקה מלהסתיים.

"הוא רוצה להמשיך לשחק כדורגל ברמות הגבוהות ביותר, טען "המיוחד" כשנשאל אם איברהימוביץ' ישוב לקבוצה העונה חרף שחרורו, "אנחנו מנהלים שיחות מולו ועלתה האפשרות שהוא יישאר בקבוצה לפחות בחלק מהעונה", כרמז לכך שהוא עשוי לשוב לקבוצה במהלך החורף.

איברהימוביץ' חתם במנצ'סטר יונייטד ביוני 2016 וב-46 הופעות בכל המפעלים הבקיע 28 פעמים, עונה נהדרת לחלוץ בשנתו הראשונה באנגליה – שלצערו הרב נקטעה במשחק הליגה האירופית מול אנדרלכט. "בינתיים הוא פצוע, הוא עוד צריך זמן כדי להתאושש", הבהיר מוריניו והוסיף, "הוא הבהיר לנו שמה שעשינו בעונה שעברה לא הספיק לו – הוא רוצה יותר מזה וחושב שהוא מסוגל".


איברהימוביץ'. "הוא רוצה יותר ממה שהשגנו בעונה שעברה" (AFP)

השדים האדומים יפתחו את עונת הפרמייר-ליג רשמית ביום ראשון הקרוב כאשר ינעלו את מחזור הפתיחה במשחק ביתי מול ווסטהאם (18:00). בסופר-קאפ האירופי במהלך השבוע הם נכנעו 2:1 לריאל מדריד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי