משבר כבר במחזור הראשון? קונטה: "אנחנו מנסים להתחזק"

אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה | Gettyimages

בצ'לסי מנסים לעכל את ה-3:2 הביתי לברנלי, המנג'ר הודה: "איבדנו את הראש, צריך שהקבוצה תסתגל לשינויים". באנגליה נכתב: "אברמוביץ' לא יודע מי זה בוגה שפתח בהרכב"

(גודל טקסט)
 האם אנטוניו קונטה יהיה המנג'ר השלישי ברציפות שזוכה באליפות ומפוטר בעונה לאחר מכן? אחרי ז'וזה מוריניו וקלאודיו ראניירי בשנתיים האחרונות עוד מוקדם לומר זאת, אבל הפתיחה הגרועה של צ'לסי אתמול, עם הפסד ביתי 3:2 לברנלי, מאותתת שמשהו רע קורה בקבוצה.


גם כך הכוכב אדן הזאר פצוע, הרכש החדש טימאו באקיוקו אף הוא סובל מפציעה והמנג'ר האיטלקי נאלץ להתמודד עם העובדה שאלברו מוראטה עדיין לא כשיר במאת האחוזים, אז גם שני אדומים שספגו גארי קייהיל וססק פברגאס לא תרמו למצב בלשון המעטה גם לקראת המחזור הבא מול טוטנהאם. ב"סאנדיי מירור" נכתב שקונטה מתמודד עם משבר, על אף שניסה לשדר אופטימיות בסיום.




"ראיתי שתי פנים של צ'לסי. מחצית ראשונה נוראית וטובה בשנייה", אמר קונטה והודה, "איבדנו את הראש. רגע ההרחקה של קייהיל היה משמעותי, כי לשחק עם עשרה ואחר כך עם תשעה שחקנים היה קשה מאוד. אני צריך שהקבוצה תסתגל לשיטת משחק חדשה בגלל השינויים בסגל השחקנים".


MAIL SPORT: Blue Fools #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/BkJSdkRpOS

— Neil Henderson (@hendopolis) August 12, 2017


"המועדון מנסה לעשות את המיטב בקשר להעברות ואנחנו צריכים לעבוד קשה עם השחקנים שיש", הוסיף האיטלקי בניסיון לשדר אופטימיות, "אין דרך אחרת מאשר להיות מפוקסים בעבודה קשה כל יום". 


ב-"סאנדי סטאר" נכתב במאמר מערכת שאי אפשר היה לזהות את קונטה. "הוא נראה כאילו לא חזר עדיין מהחופשה. הוא לא זז על הקווים דקות רבות בניגוד להתלהבות שלו בשנה שעברה. אולי קונטה האמיתי יעמוד בבקשה? לא ראינו אותו כל העונה שעברה עם ידיים בכיסים. למרות שחתם על חוזה חדש בצ'לסי, היה ידוע שלא הכל חלק בינו לבעלים והוא התנגד למכירת נמניה מאטיץ'. אפילו רומן אברמוביץ' שאל את עצמו מי הוא ג'רמי בוגה שפתח במקום מוראטה (חלוץ שחזר מהשאלה בגראנדה, י.ז)".


הבלם הדני אנדראס כריסטיאנסן שנכנס כמחליף אחרי שהיה מושאל שנתיים במנשנגלדבאך, הודה: "כולם יודעים מה קרה לנו ואנחנו גאים על המחצית השנייה שלנו. היינו קרובים לשוויון עם תשעה שחקנים. ברגע שכבשנו את הראשון גם אנחנו וגם האוהדים התחילו להאמין". כעת הוא צפוי לפתוח בוומבלי מול טוטנהאם במחזור הבא

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי