איש עסקים סיני שילם 200 מיליון ליש"ט על רוב מניות סאות'המפטון

ג'ישנג גאו
ג'ישנג גאו | טוויטר

ג'ישנג גאו רכש 80 אחוז ממניות הקבוצה האנגלית, ובתו, נלי, צפויה להיות חלק מההנהלה. העסקה התבצעה דרך הונג קונג, לאחר שהממשלה הסינית מנעה את הרכישה

קבוצות: סאות'המפטון
(גודל טקסט)
איש עסקים סיני, ג'ישנג גאו, הפך לבעל רוב המניות של סאות'המפטון לאחר שרכש 80 אחוז ממניות המועדון ב-200 מיליון ליש"ט.


גאו ניסה לרכוש את מניות המועדון האנגלי באמצעות חברת הספורט בבעלות "לנדר ספורט", אך העסקה נעצרה משום שהממשלה הסינית לא הסכימה להעניק אישור להעברת הכספים לחו"ל. בעקבות כך, איש העסקים הסיני ביצע את דרך הונג קונג, אשר מהווה אוטונומיה להעברת כספים חופשית.



בעלי סאות'המפטון קתרינה לייבהר, שרכשה את המועדון בשנת 2009, פירסמה היום (שני) הודעה בה סיפרה על השותפות עם משפחת גאו. בתו של ג'ישנג גאו, נלי, יצרה מערכת יחסים קרובה עם לייבהר, שרשמה בהודעה: "לאחר עבודה אינטנסיבית, אנו קוצרים את הפירות בעסקת שותפות עם משפחת גאו. אני נרגש מההישגים אליהם נגיע ביחד. היום זוהי ההתחלה של פרק חדש במועדון שלנו".


על נלי גאו: "יצרתי מערכת יחסים קרובה עם הגברת נלי גאו, ואנחנו חולקים אותם ערכים ושאיפות. כקבוצה, אנחנו ננסה לבנות בסיס חזק כדי להגיע להצלחה ארוכת טווח".


New #SaintsFC partner Mr Jisheng Gao has released the following statement to the club's fans: pic.twitter.com/HXwKh8HWKv

— Southampton FC (@SouthamptonFC) August 14, 2017

גאו עצמו פירסם הודעה רשמית באתר המועדון האנגלי: "זהו כבוד עבורי להיות שותף בקבוצת סאות'המפטון, לצד קת'רינה לייבהר ואביה, שהיו אחראים על צמיחתו של המועדון. ביחד יש לנו שאיפות ומוטיבציה להמשיך בקבוצה את התהליך שנוצר בשנים האחרונות, ופנינו לקראת הפרק הבא של המועדון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי