צ'לסי דורשת מקוסטה לשוב לאימונים, קונטה יציב אולטימטום?

דייגו קוסטה
דייגו קוסטה | AFP

הבלוז לא מוכנים שבמצבם החלוץ יישב בביתו בברזיל, אך ספק אם המנג'ר יסכים לכך ולפי סוכנויות ההימורים הוא בעל היחס הנמוך ביותר להיות הראשון שמפוטר העונה בפרמייר-ליג

(גודל טקסט)

המאבק בין ראשי צ'לסי לדייגו קוסטה נמשך. אחרי שאתמול נקנס החלוץ ב-300 אלף ליש"ט, העונש המקסימלי שהפרמייר-ליג מאפשרת, כל זאת בעקבות ראיון חריף שהעניק החלוץ מביתו בברזיל, כעת ראשי המועדון אף דורשים מדייגו קוסטה להתייצב מיידית לאימוני צ'לסי ואף מעוניינים בכך שיהיה כשיר ויעמוד לרשותו של אנטוניו קונטה, אם המנג'ר ירצה לשתפו.

שיתופו של החלוץ כאמור יהיה החלטה של המנג'ר אנטוניו קונטה בלבד, אלא שב"דיילי מייל" מיהרו לדווח שייתכן מאוד שהמנג'ר האיטלקי יעזוב לאור העובדה שהמועדון הביע תמיכה בחלוץ, שכזכור שוחרר בקיץ האחרון בהודעת SMS.

המנג'ר אנטוניו קונטה הבהיר לאחרונה כי לא השחרור באמצעות מסרון גרם לפיצוץ ביניהם, אלא העובדה שהשחקן רצה לעבור לשחק בסין בינואר, התעמת עם מאמן הכושר של הקבוצה ועשה הכל כדי להבהיר שהוא רוצה לשחק באתלטיקו מדריד השנה. קוסטה דרש מצ'לסי לשחררו בחינם עקב אותו מסרון של קונטה, שפירושו הפרת חוזה מצד צ'לסי לטענת הספרדי/ברזילאי.


דייגו קוסטה. מסלול התנגשות מול אנטוניו קונטה (Gettyimages)

בצ'לסי ישמחו מאוד לראות את דייגו קוסטה חוזר לשחק, הרי שהאוהדים והשחקנים אוהבים אותו, אך השאלה היא אם אפשר יהיה לאחות את הקרעים עם קונטה. האחרון סירב לדון בכך בפומבי ומתעקש שההחלטה להעיף את קוסטה נפלה כבר בינואר. לקוסטה ולקונטה חוזים בצ'לסי עד 2019 ונראה שאברמוביץ' רוצה שקוסטה יחזור לכר הדשא לאור פתיחת העונה הגרועה של האלופה. סוכני ההימורים באנגליה כבר הציבו את קונטה כמנג'ר הראשון שיפוטר.

גם כך במועדון לא אהבו לשמוע שקונטה מתלונן על הסגל המצומצם שיש לו, למרות שאדן הזאר פצוע, גארי קייהיל וססק פברגאס הורחקו במשחק ההפסד נגד ברנלי 3:2 וגם טימאו באקיוקו ופדרו לא שיחקו בגלל פציעות. צ'לסי עדיין מנסה לרכוש את דני דרינקווטר ואלכס אוקסלייד-צ'מברליין, אבל עד אז יעלו עם סגל מאוד מצומצם וצעיר במשחק הבא נגד טוטנהאם בוומבלי ביום ראשון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי