בפרמייר-ליג ידונו באפשרות להקדים את תום מועד ההעברות

קלופ
קלופ | צילום: Gettyimages

יורגן קלופ מליברפול ופול קלמנט מסוונזי מובילים את נושא סגירת החלון ערב פתיחת הליגה, ולא ב-31.8 כפי שנהוג עד היום: "זה היה משפר את מצבנו"

(גודל טקסט)

 באנגליה, כמו בכל אירופה, מועד ההעברות מסתיים ב-31.8, אבל יש מי שמעוניין לכנס את ראשי המועדונים בתקווה שתתקבל החלטה מהפכנית ותקדימית להקדים את סגירת החלון.

סגירת החלון ב-31.8 משמעותה כשלושה שבועות נוספים לרכש לאחר פתיחת הפרמייר-ליג, וכעת נודע כי מנג'ר ליברפול יורגן קלופ ומנג'ר סוונזי פול קלמנט נחשבים לאלו שמובילים את המהלך להקדים את המועד האחרון לרכישת שחקנים.

"זו סיטואציה עדיפה אם חלון ההעברות יסתיים לפני פתיחת הליגה", אמר קלמנט, "אני לא מבין למה החלון נמשך עד סוף אוגוסט". המנג'ר הגרמני של ליברפול אמר דברים דומים: "אם החלון היה מסתיים קודם זה יכול היה לעזור לנו הקיץ. זה גם הגיוני שהחלון יסתיים עם פתיחת הליגה".

קלמנט טוען את הדברים הללו בשל המו"מ הממושך עם גילפי סיגורדסון, שחקן הקבוצה שדורש לעזוב ובשל כך לא משותף – והברבורים היו שמחים לדעת אם יישאר או יעזוב עוד לפני פתיחת הליגה. בסיטואציה דומה יחסית נמצאת ליברפול, שמעוניינת להנחית את וירג'יל ואן דייק מסאות'המפטון בסאגה שנמשכת מעל חודש והגיעה לשיאה בתלונה מצד "הקדושים" בשל פניית ליברפול לבלם בניגוד לאישורם. בכל הנוגע לחלון ההעברות של ינואר הנמשך לכל אורך החודש, אין כל כוונה לשנות את המצב הקיים.


ואן דייק. בליברפול היו שמחים שהסאגה הייתה מאחוריהם (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי