קוטיניו החליט: לא אלבש יותר את המדים של ליברפול

פיליפה קוטיניו
פיליפה קוטיניו | צילום: Gettyimages

הכוכב הברזילאי זועם על הסירוב של ראשי הקבוצה האנגלית לאפשר לו לעבור לברצלונה, חבריו מנסים לשכנעו להישאר. "בילד" הגרמני טוען שדמבלה התחיל לארוז לפני המעבר לספרד, דורטמונד העמידה אולטימטום

(גודל טקסט)

ליברפול ממשיכה לעמוד בסירובה למכור את פיליפה קוטיניו, אך בספרד טוענים שהכוכב הברזילאי החליט לא ללבוש יותר את מדי הקבוצה, גם אם יצטרך לשבת ביציע עד ינואר. השחקן מודע לכך שהוא עשוי לאבד את מקומו בהרכב נבחרת ברזיל לקראת המונדיאל בקיץ הבא, אך זועם על ראשי המועדון האנגלי ולא מוכן להמשיך לשחק אצלם.

קוטיניו שהגיע לליברפול ב-2013, שיחק 180 משחקים במועדון וכבש 42 שערים. הוא טוען שתמיד הראה רצון טוב כלפי הקבוצה והיה כן איתה ולכן אחרי שהגיש בקשה ראשונה בצורה ידידותית לעזוב ונתקל בחוסר רצון להיענות לבקשתו החליט לשנות את היחס למועדון. ב"מונדו דפורטיבו" הקטאלוני נטען כי העובדה שהוא לא נכלל בסגל הקבוצה בניצחון 1:2 על הופנהיים בפלייאוף ליגת האלופות בשל מה שמוגדר "חוסר נוחות בגבו" הייתה רמז ראשון לבאות.

שחקני ליברפול מנסים לשכנעו להישאר מאותתים לקוטיניו. חברו לנבחרת רוברטו פירמינו אמר: "אם הוא יעזוב זה יהיה דבר נורא". ג'ורדן הנדרסון הוסיף: "אנסה לשכנע אותו להישאר למרות שאין לי שום ביטחון שזה יעזור. אני רק יכול לומר לו שכולם בקבוצה, מהשחקנים ועד האוהדים, אוהבים אותו".

באשר לרכש הנוסף שברצלונה רוצה. גם כאן יש קשיים. בורוסיה דורטמונד הגישה אולטימטום לעוסמאן דמבלה והבהירה לנציגיו, כי לא תהיה מוכנה לנהל מו"מ על מכירתו מעבר ל-26 באוגוסט בגלל הקושי למצוא מחליף עד סגירת חלון ההעברות. בינתיים יש גם פערים בין הצדדים על מחירו. דורטמונד מתעקשת על 150 מיליון יורו כאשר חלק מהכסף אמור להיות מועבר בתשלום רגיל והשני בבונוסים. בברצלונה הציעו 100 פלוס 30.

פיליפה קוטיניו. זועם על ראשי ליברפול (טוויטר)
פיליפה קוטיניו. זועם על ראשי ליברפול (טוויטר)

הגרמנים גם דורשים שדמבלה יחזור לאימונים אחרי שיתנצל באופן פומבי והצרפתי מסרב לעשות זאת. לטענתו בדורטמונד הבטיחו לו כשחתם בקבוצה שאם יקבל הצעה מקבוצה גדולה יותר יתנו לו ללכת.

"בילד", שעוקב אחרי הבית של דמבלה בפרברי דורטמונד, פרסם שדמבלה כבר ארז את חפציו אחרי שאתמול הגיעה מרצדס גדולה והוא העביר אליה מטען יחד עם שלושה מחבריו. לפי העיתון הדבר מראה שעזיבתו לברצלונה קרובה. ב"בילד" אף מדובר על פערים גדולים יותר במו"מ בין הקבוצות.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי