למרות ההבטחה לרכש, קונטה זועם על הנהלת צ'לסי

קונטה
קונטה | Gettimages

למרות שהבלוז הקצו 120 מיליון ליש"ט לחיזוק הקבוצה, האיטלקי עדיין לא מרוצה: " הוא תמיד רוצה יותר, יותר ויותר". האם הפרידה בין הצדדים קרובה מתמיד?

(גודל טקסט)

למרות ששיתוף הפעולה הוביל לאליפות בעונה הקודמת, אנטוניו קונטה וצ'לסי לא מסתדרים העונה. המנג'ר האיטלקי, שעזב את יובנטוס אחרי שלוש אליפויות בטענה שהמועדון לא מקבל חיזוק לפי הדרישות שלו, עושה דברים דומים כרגע בבלוז.

ה"מירור" טוען היום שראשי צ'לסי נפגשו עם קונטה למשך שש שעות בכמה פגישות שונות בנושא הרכש של המועדון והבטיחו לו רכש נוסף בגובה של 120 מיליון ליש"ט, אבל קונטה עדיין לא מרוצה. אחד מאנשי הקבוצה אמר לעיתון: "ההרגשה בקרב הנהלת צ'לסי היא שקונטה לא יהיה מרוצה גם אם יביאו לו שלושה שחקנים חדשים ברמה הכי גבוהה. הוא תמיד רוצה יותר, יותר ויותר".

העובדה שקיים משבר בין המנג'ר האיטלקי לבעלים רומן אברמוביץ' בנושא הרכש, ובעיקר עם השניים איתם נפגש מייקל אמנלו והמנהלת מרינה גרנובסקיה, בנוסף לפרשת דייגו וקסטה והמסרון בו הודיע לו לחפש קבוצה אחרת ופתיחת העונה הגרועה של צ'לסי מביאה להרגשה שיש אפשרות שקונטה לא ימשיך באלופת אנגליה, אבל הדבר תלוי כמובן בכיוון אליו תלך העונה.


קונטה ושחקני צ'לסי חוגגים בימים יפים יותר (AFP)

בצ'לסי מאמינים שיוכלו לרכוש את אלכס אוקסלייד-צ'מברליין מארסנל ב-35 מיליון ליש"ט. בנוסף, הבלוז ומנצ'סטר סיטי מובילים במירוץ להחתמת הבלם וירג'יל ואן דייק תמורת 70 מיליון ליש"ט והם מאמינים שאת דני דרינקווטר מלסטר יוכלו לרכוש בסכום לא גבוה.

קונטה זועם על ראשי הקבוצה, אותם הוא הזהיר שהסגל שלו מצומצם, ולמרות זאת הם מכרו את נמניה מאטיץ' ב-40 מיליון ליש"ט למנצ'סטר יונייטד ואת נת'ניאל צ'אלובה לווטפורד. לפי "מירור", האיטלקי כנראה לא יהיה אחד מהמנג'רים שיישארו זמן רב בסטמפורד ברידג'.


הזאר. אופטימיות מכיוונו של הבלגי (Gettyimages)

בתוך כך, בצ'לסי מגלים אופטימיות לאחר שאדן הזאר חזר לאימונים אחרי חודשיים בהם נעדר בעקבות שבר בקרסול. גם טיימואה בקאיוקו שהגיע ממונאקו עבור 40 מיליון ליש"ט מתאמן לאחר פגיעה בברכו. השניים לא ישחקו ביום ראשון (18:00, שידור ישיר בספורטHD1) נגד טוטנהאם בגלל כושר משחק לקוי, אך לעומתם פדרו עשוי לחזור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי