עושים שוק: מטווידי יחתום ביובה, סימאונה בפיורנטינה

ג'ובאני סימאונה
ג'ובאני סימאונה | Gettimages

קשר פ.ס.ז' וחלוץ גנואה יעברו בדיקות רפואיות ויוצגו רשמית מחר. וגם: סיגורדסון חתם באברטון, טוואטחה עשוי לגלות תחרות לא צפויה וקוסטה יעבור בלה קורוניה בדרך לאתלטיקו?

(גודל טקסט)
חלון ההעברות בכדורגל העולמי הולך ומתקרב לישורת האחרונה. ספורט1 מביאים לכם את כל השמועות, ההחתמות והעסקאות הכי חמות שיש.


רשמי
*גילפי סיגורדסון השלים את מעברו לאברטון אחרי קיץ ארוך, במהלכו סירב לשחק עבור סוונזי ודרש לקבל את השחרור לגודיסון פארק. הוא נרכש עבור 45 מיליון ליש"ט וחתם לחמש שנים.

| Look who's here… pic.twitter.com/iAcnN5SSn4

— Everton (@Everton) August 16, 2017

*דאגה לטאלב טוואטחה? איינטרכט פרנקפורט החתימה את סימון פלאטה ממץ תמורת סכום שייסגר בעתיד. פלאטה יכול לשחק גם כבלם אבל בעיקר כמגן שמאלי.





* החלוץ הקולומביאני קרלוס באקה נפרד ממילאן ועבר לוויאריאל בהשאלה לעונה אחת. לצוללת הצהובה אופציה לרכוש את השחקן תמורת 15 מיליון יורו.

#CVFEnglish | @carlos7bacca was born to wear Yellow… for Colombia and for #Villarreal ! #WelcomeBaccahttps://t.co/Y2m4VGUJbk

— Villarreal CF (@VillarrealCF) August 16, 2017


*בלז מטווידי הגיע אחר הצהריים (רביעי) לשדה התעופה בטורינו ויובנטוס מיהרה לפרסם תמונות ואף סרטון וידיאו תחת הכותרת "הוא הגיע". מכאן אפשר לשער שהחתימה הרשמית של קשר נבחרת צרפת תתקיים בשעות הקרובות. פאריס סן ז'רמן תקבל בעברו כ-15 מיליון יורו.


L'arrivo di @MATUIDIBlaise all'Aeroporto di Caselle ⚪️⚫️ pic.twitter.com/PLaghWMQXJ

— JuventusFC (@juventusfc) August 16, 2017

* החלוץ הספרדי חוסלו חלוץ סטוק הוצג בניוקאסל, שהחתימה אותו לשלוש שנים. הסכום לא פורסם רשמית, אבל לפי דיווחים מדובר על 5 מיליון ליש"ט.

Newcastle United can confirm the signing of forward @JoseluMato9 on a three-year deal from @stokecity#NUFC#125YearsUnitedpic.twitter.com/kCQGRCyD4K

— Newcastle United FC (@NUFC) August 16, 2017

* החלוץ עמנואל בואטנג שכבש שבעה שערים עונה שעברה במוריירנסה הפורטוגלית חתם בלבאנטה העולה החדשה ל"לה ליגה". הוא חתם לארבע שנים.

Emmanuel Boateng se compromete con el #LevanteUD por las próximas 4 temporadas con una más opcional. ¡Bienvenido! https://t.co/sbRsgzjJOmpic.twitter.com/Y9DGm7CnQk

— Levante UD (@LevanteUD) August 16, 2017

*חסה רודריגס עבר מפ.ס.ז' לסטוק סיטי בהשאלה לעונה אחת.

We take an in-depth look at latest signing @JeseRodriguez10 on https://t.co/Bi5Wu6Zn1b

https://t.co/V0DNkpDUlh#WelcomeJesé#SCFC ⚪️ pic.twitter.com/gbA85ftIF0

— Stoke City FC (@stokecity) August 16, 2017

* המגן הפורטוגלי נאלדו הוצג רשמית באספניול אחרי שהגיע מקרסנודאר הרוסית.

#NaldoPerico ja està preparat #RCDEpic.twitter.com/Ir4ZcSEmhe

— RCD Espanyol (@RCDEspanyol) August 16, 2017

* דניס יונסן עזב את הירנביין וחתם באייאקס לארבע השנים הבאות.


* שיי אוג'ו, קשר ליברפול, הושאל לפולהאם מליגת המשנה ויחזק העונה את קבוצתו של סלבישה יוקאנוביץ'.


שמועות
*מנצ'סטר סיטי סימנה את ג'וני אוונס מווסט ברומיץ'. פפ גווארדיולה מעוניין בבלם הוותיק, אקס מנצ'סטר יונייטד, כמחליף במשחקים מסוימים לווינסנט קומפני וג'ון סטונס. לא מזמן דחו הבאגיס סכום של 10 מיליון ליש"ט מלסטר על אוונס, לו יש עוד שנתיים בחוזה.


*הבלם הברזילאי גבריאל, שלא מוצא את מקומו בארסנל, מעוניין לעבור לוולנסיה. העטפלים מצדם מוכנים לשלם לתותחנים 10 מיליון ליש"ט על גבריאל.


* העיתון "לה ווס דה גליסיה" פרסם שאתלטיקו מדריד הציעה לדפורטיבו לה קורוניה לקבל בהשאלה עד ינואר את דייגו קוסטה, בהנחה שיחתום בקולצ'ונרוס. כזכור, אתלטיקו לא יכולה לצרף שחקנים לסגל הקיץ, אבל כן להחתים שחקנים ולא לשתף אותם עד ינואר, כפי שעשו עם ויטולו שנרכש מסביליה והושאל לחצי עונה ללאס פלמאס.



קוסטה. תחנת ביניים בדרך לאיחוד עם סימאונה? (Gettyimages)


*מארסיי סימנה את מתיו דבושי למרות שמגן ארסנל שיחק רק 968 דקות בשלוש עונות מאז עבר לתותחנים מניוקאסל תמורת 15 מיליון יורו. הצרפתי בן 32 שיחק בעונה שעברה משחק ליגה אחד תחת ארסן ונגר.


* קווין פרינס-בואטנג, קשר לאס פלמאס, עזב במפתיע את הקבוצה הספרדית שהסכימה להתיר את חוזהו "מסיבות אישיות" והוא ככל הנראה יחתום כעת באיינטרכט פרנקפורט שאישרה את התעניינותה בשחקן. שחרורו מלאס פלמאס אושר רשמית על ידי הספרדים.


* בלמה הארגנטינאי של ולנסיה אסקיאל גאראי, שהיה אמור לעבור לספרטק מוסקבה, עשוי לעבור דווקא ליובנטוס שמחפשת מחילף ללאונרדו בונוצ'י. 


* ארסן ונגר נשאל במסיבת העיתונאים השבועית אם ישנה התקדמות בנושא הארכת החוזה של אלכסיס סאנצ'ס וענה: "אין התקדמות, אבל אנחנו לא ממהרים. לסאנצ'ס יש חוזה עד קיץ 2018 ואנחנו מתכוונים להשתמש בו מבחינה ספורטיבית העונה".


* בצרפת מדווחים שליברפול קרובה להחתמת הקשר ז'אן-מיקאל סרי מניס, במקום נבי קייטה שלא יגיע. גם ברצלונה, רומא וארסנל התעניינו בשחקן נבחרת חוף השנהב שצפוי לעלות 22.5 מיליון יורו. בנוסף מדווח "דיילי אקספרס" האנגלי שהמייטי רדס מתכננים לנקום בברצלונה על הניסיון לרכוש את פיליפה קוטיניו וינס לרכוש את הקשר הקרואטי איבן ראקיטיץ'.



סרי. החיזוק לקישור של קלופ? (Gettyimages)


* "הסאן" פרסם שווסטהאם לא מוותרת על וויליאם קרבאליו מספורטינג ליסבון והציעה עליו 45 מיליון יורו.


* "דיילי סטאר" מדווח שצ'לסי רוצה לצרף עוד חלוץ ועל הכוונת של אנטוניו קונטה נמצא אנדראה בלוטי מטורינו. לפי "הסאן" לאחר המשחק בין הבלוז לטוטנהאם ביום ראשון הבלוז יציעו 50 מיליון ליש"ט על דני רוז. בנוסף, לפי ה"איבנינג סטאנדרד" הגישה הקבוצה הצעה חדשה על מגן יובנטוס אלכס סנדרו.


* "דון בלון" הספרדי טוען שריאל מדריד נכנסה למירוץ אחר בלמה המוכשר של אייאקס, דווינסון סאנצ'ס הקולומביאני. "מירור" האנגלי לעומתו טוען שטוטנהאם סיכמה על רכישת הבלם תמורת 30 מיליון יורו.


* ג'ובאני סימאונה, הבן של דייגו, יעבור מחר (חמישי) בדיקות רפואיות בפיורנטינה ולאחר מכן הוא צפוי לחתום בוויולה שישלמו עבורו לגנואה 18 מיליון יורו. הקבוצה מעיר הנמל הזדרזה להביא את מקסי לופס מטורינו כמחליפו של החלוץ שכבש 12 שערים בעונה שעברה.


אדן הזאר. פפ לוטש עיניים (gettyimages)
אדן הזאר. פפ לוטש עיניים (gettyimages)


*מנצ'סטר סיטי מתחילה להבין שאלכסיס סאנצ'ס מתרחק ועל פי "אקספרס" פפ גווארדיולה לוטש עיניים לעבר כוכבה של צ'לסי, אדן הזאר.


*בצרפת טוענים שנשיא פאריס סן ז'רמן נאסר אל חלאיפי השהה את המגעים לצירופו של קיליאן אמבפה ממונאקו. הקטארי חושש שעוד עסקת ענק תגרום לפעולות ממשיות מצד המועדונים הגדולים ביבשת.


*פולהאם דחתה הצעה של טוטנהאם על הכוכב בן ה-17, ראיין ססניון. התרנגולים הציעו 25 מיליון ליש"ט.


*גז'גוז' כריחוביאק, קשר פאריס סן ז'רמן שהיה מועמד לעבור לצ'לסי, נמצא גם ברשימות של ליון.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי