איברהימוביץ' עשוי לקבל תפקיד מקצועי ביונייטד

זלאטן ומוריניו בדואט
זלאטן ומוריניו בדואט | צילום: AFP

ז'וזה מוריניו כבר אישר שמתנהל מו"מ להחזרת הענק השבדי לסגל, "האינדיפנדנט" דיווח שייתכן כי בחוזהו החדש תוכנס האופציה להשתלבות בצוות המאמנים בעתיד

(גודל טקסט)

 לפני פחות משבוע אישר ז'וזה מוריניו שמנצ'סטר יונייטד מנהלת שיחות מול זלאטן איברהימוביץ' כדי לחתום עמו מחדש ולצרפו ברגע שיחלים מהפציעה, אלא שהערב (רביעי) נחשף שלא מן הנמנע שהענק השבדי יתחייב לשים האדומים גם ביום שאחרי הפרישה.

זלאטן בן ה-35, שכידוע נפצע באפריל האחרון בברכו מול אנדרלכט ברבע גמר הליגה האירופית וצפוי לשוב רק בעוד מספר חודשים, שב השבוע לאנגליה לצורך הליך השיקום שייערך על ידי אנשי הצוות הרפואי של מנצ'סטר יונייטד, אולם חוזהו לא חודש והוא נחשב לשחקן חופשי.

איברהימוביץ' מחוזר אחרי מועדונים רבים באירופה, בסין ובארה"ב, אולם לטענת "המיוחד" מעוניין להמשיך לשחק ברמות הגבוהות ולא ירצה לוותר על חוויית הפרמייר-ליג אחרי עונה אחת בלבד שנקטעה מוקדם מהצפוי, ובניסיון להשאירו בקבוצה גם בעתיד הוצע לו תפקיד מקצועי ליום שאחרי תליית הנעליים, כך לפי מקור ביונייטד ששוחח עם "האינדיפנדנט".


מוריניו וזלאטן. "יכול להיות גשר בין המאמן לשחקנים" (Gettyimages)

"ז'וזה מוריניו רואה באיברהימוביץ' דמות דומה לדידייה דרוגבה, חלוץ שיכול להציע ניסיון ואיכויות רבות, אבל גם להיות גשר בין המאמן לשחקנים. האפשרות שיעבוד לצד מוריניו כבר עלתה", נטען בידיעה.

במדי השדים האדומים רשם איברהימוביץ' 46 הופעות בכל המפעלים, כבש 28 שערים והוסיף 9 אסיסטים. הוא זכה עם הקבוצה בגביע הליגה, בליגה האירופית ובמגן הקהילה והפך לראשון שעובר את רף 30 השערים במועדון בעונה, הראשון מאז רובין ואן פרסי בעונת 2012/13, אז ההולנדי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי