קוסטה: לא רוצה לחזור לחיים המכוערים שהיו לי בלונדון

דייגו קוסטה
דייגו קוסטה | Gettyimages

חלוצה של צ'לסי ממשיך להצהיר שלא יחזור לשחק באנגליה, ועשוי לתבוע את המועדון. קונטה זועם על כך שהבלוז יפסידו כסף ממכירת החלוץ לאתלטיקו ומחוסר חיזוק לסגל

(גודל טקסט)

אנטוניו קונטה, מאמן צ'לסי, נמצא במצב רוח ירוד באחרונה. הפתיחה הגרועה של העונה עם הפסד לברנלי 2:3, הסגל המצומצם והעקיצות של דייגו קוסטה מעצבנים אותו.

האיטלקי זועם שניסיונות המועדון לרכוש שחקנים לחיזוק הסגל לא מצליחים. השם האחרון שהיה על הכוונת של הבלוז היה אלכס סנדרו מיובנטוס, אך העסקה נכשלה. מנכ"ל הביאנקונרי, בפה מוראטה, הודה שדחה את הצעת אלופת אנגליה. בנוסף, אוהדי צ'לסי יצאו ברשתות החברתיות נגד הקבוצה שלא הביאה את בלז מטווידי מפאריס סן ז'רמן, שחתם ביובנטוס תמורת 18.2 מיליון ליש"ט בלבד.

כמו כן, ה"סאן" פרסם הבוקר (שישי) שצ'לסי עלולה להפסיד על דייגו קוסטה 20 מיליון ליש"ט, לאחר שרצתה למכור אותו ב-50 מיליון ליש"ט. אתלטיקו מדריד, שמתכוונת לרכוש אותו ולהשאיל אותו לחצי עונה ללה קורוניה בגלל האיסור על רכישת שחקנים, מוכנה לשלם רק 30 מיליון ליש"ט. אפשרות נוספת של החלוץ היא לחתום בקולצ'ונרוס, ולהתאמן לבד חצי שנה.

אתלטיקו כרגע היא הקבוצה היחידה שרוצה לצרף את קוסטה, ונראה שצ'לסי תאבד כסף על השחקן. צ'לסי מאיימת לתבוע את החלוץ על הפרת חוזה. מנגד, קוסטה רוצה לתבוע את צ'לסי, על כך שהם התייחסו אליו, לפי הגדרתו, כ"קרינימל". שני הצדדים עלולים להיפגש בבית המשפט. השחקן פירסם הודעה בארץ מולדתו ברזיל, שלעולם לא יחזור יותר לצ'לסי: "אני לא רוצה לחזור יותר לחיים המכוערים שהיו לי בלונדון".

אנטוניו קונטה. האיטלקי זועם על המצב בקבוצה (gettyimages)
אנטוניו קונטה. האיטלקי זועם על המצב בקבוצה (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי