אוזיל תחת אש: "הוא לא נראה כמו אחד שרוצה לעזור לארסנל"

מסוט אוזיל
מסוט אוזיל | AFP

התותחנים מעדו כבר במחזור השני של הפרמייר-ליג וארסן ונגר התקשה להסביר את ה-1:0 בסטוק: "היינו צריכים לנצח, לא היה לנו מזל". הקשר הגרמני ספג ביקורת קשה מסטיבן ג'רארד

(גודל טקסט)

שני מחזורים בפרמייר-ליג הסתיימו עבור ארסנל ונראה שאוהדי התותחנים קרובים לחדש את מחאתם נגד ארסן ונגר. אחרי ה-3:4 המטורף על לסטר במחזור הראשון, אתמול בסטוק לא נרשם נס נוסף וארסנל נכנעה 1:0 לשער של חסה רודריגס בבכורה שלו במדי הפוטרס.

חלוץ הרכש הנוצץ מליון אלכסנדר לאקזט, שבבכורה כבש שער מוקדם, התקשה אתמול וגם כשמצא את הרשת ראה כיצד השופט קובע שעשה זאת מעמדת נבדל וכך מצאה את עצמה ארסנל נכנעת ב"בריטניה סטדיום" פעם נוספת, מגרש בו ניצחה רק פעם אחת בשמונת ביקוריה האחרונים.

בסיום טען ארסן ונגר: "היינו חסרי מזל. זה הפסד כואב לעיכול. השער שכבשנו לא היה מנבדל (המצלמות הראו אחרת, י.ז). בעטנו 18 פעמים לשער, מתוכן שש פעמים למסגרת. אין לי הסברים לגבי ההגנה. טעינו והם קיבלו שער קל, אבל זה משחק שהיינו צריכים לנצח".


לקאזט. הפעם הוא מצא את הרשת רק מעמדת נבדל (AFP)

מנגד, מנג'ר סטוק מארק יוז פרגן לחסה: "כולם יודעים כמה פוטנציאל טמון בו. הוא שחקן שיכול לשנות משחקים. הוא התאמן איתנו רק פעמיים-שלוש ואתה לא יכול שלא לחשוב מה יהיה כשהוא ישתלב בקבוצה. החברים עזרו לו". במשחק נרשם שיא הקהל של סטוק באצטדיונה הביתי שלאחרונה עבר שיפוץ והוא עומד כעת על 29,429 צופים.

הפרשנים מרטין קיאון וסטיבן ג'רארד מתחו ביקורת על יכולתו של מסוט אוזיל, שמשחק שני ברציפות נראה כמו מהלך על המגרש. פרשני רשת BT טענו שאוזיל לא מתאמץ. "ונגר רוצה שהוא יהיה יצירתי ויעזור לקבוצה, אבל הוא חייב להסכים שאוזיל לא רוצה לעבוד למען המועדון. הוא צריך להסתכל טוב טוב במראה", אמרו השניים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי