הדרבי הפרטי של רוני: "בטוח שהצד האדום של מנצ'סטר חגג ביחד איתי"

וויין רוני
וויין רוני | Gettimages

חלוץ אברטון לא שכח את קבוצתו הקודמת אחרי שערו ה-200 בפמייר-ליג ב-1:1 נגד מנצ'סטר סיטי, וגם למוריניו היה לו מה להגיד: "בשנה שעברה לא שיחקתי מספיק". ואיך פפ הגיב לשמועות על רכישת מסי? צפו בתקציר

(גודל טקסט)

וויין רוני הוכיח אתמול משחק שני ברציפות שהוא רחוק מלהיות שחקן שיצא לפנסיה, אחרי שכבש ב-1:1 של אברטון מול מנצ'סטר סיטי את שערו ה-200 בפרמייר-ליג. החלוץ גילה לאחר מכן שעשה את זה גם עבור קבוצתו הקודמת מנצ'סטר יונייטד: "זה היה רגע מתוק. אני בטוח שהחלק האדום של העיר נהנה גם כן מהשער הזה".


רוני גם חילק מחמאות למנג'ר אברטון, רונלד קומאן, שבניגוד למאמנים שהיו לרוני בשנים האחרונות, החזיר אותו לעמדת החלוץ וכיוון דבריו גם לז'וזה מוריניו: "הוא רוצה שאשחק בעמדות תקיפה. הוא רוצה שאני אשחק וזה הכי חשוב לי. בשנה שעברה לא שיחקתי מספיק וזה עלה לי ביוקר". על התוצאה: "לפני המשחק נקודה היתה הישג יפה, אבל הובלנו ויצאנו מתוסכלים".


החלוץ הוותיק שכבש גם לפני ארבע שנים מול הסיטיזנס במדי קבוצתו הקודמת עקץ את הקהל התכול, אחרי שהבחין שאותם אוהדים שישבו אז יושבים במקומות השמורים שלהם וכתב בטוויטר: "נחמד לראות כמה פרצופים מוכרים של הסיטי שוב".

Always nice to see a few familiar faces pic.twitter.com/pr15fYfG7q

— Wayne Rooney (@WayneRooney) August 21, 2017

רוני כבר חולם לחזור לנבחרת אנגליה. גארת' סאות'גייט נכח ביציע, והוא אמור לפרסם את הסגל לקראת המשחקים נגד מלטה וסלובקיה במוקדמות המונדיאל. רוני רמז שהוא רוצה לחזור לנבחרת: "אדבר עם סאות'גייט בימים הקרובים ונראה מה יהיה. כרגע אני מתרכז באברטון".

פפ גווארדיולה התייחס לספקולציות שמנצ'סטר סיטי מוכנה להפעיל את סעיף השחרור של ליונל מסי, ולשלם 300 מיליון יורו: "אם מישהו רוצה לשלם 300 מיליון יורו על מסי הוא ישלם אותם. זאת כמובן אם יש לו את הכסף והוא רוצה לשלם אותו". בברצלונה קצת לחוצים אחרי שמסי עדיין לא חתם רשמית על הארכת חוזהו. 

MAIL SPORT: History Boy #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/hw3eiKCKHV

— Neil Henderson (@hendopolis) August 21, 2017

גווארדיולה כבר איבד שתי נקודות יקרות במירוץ לאליפות אחרי שסומן גם העונה כפייבוריט לזכייה בתואר. הוא ניסה לקבל הסברים מהשופט הרביעי במנהרת השחקנים, אחרי שהשופט בובי מדלי הרחיק את קייל ווקר, אבל סירב למתוח ביקורת על השיפוט בסיום: "היתה לנו פגישה ואמרנו שאנחנו לא יכולים לדבר על השיפוט. אני עצוב בגלל שרצינו להתחיל את העונה בצורה טובה בבית. אף אחד לא יכול לומר שלא ניסינו, אבל התוצאה לא טובה מספיק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי