גביע הליגה האנגלי: לסטר ניצחה ועלתה, חמד פתח בברייטון

איסלאם סילמאני
איסלאם סילמאני | טוויטר

השועלים השיגו ניצחון חשוב על שפילד יונייטד, החלוץ הישראלי שיחק 76 דקות ויכול להיות שערך את הופעתו האחרונה בקבוצה. וגם: אסטון וילה ניצחה, פאלאס ניצחה ובריסטול הפתיעה את ווטפורד

(גודל טקסט)
משחקי הסיבוב השני בגביע הליגה באנגליה יצאו היום (שלישי) לדרך. במרכז העניינים התייצבו לסטר ובורנמות', וזכו לניצחונות קלים. גם ברייטון השיגה ניצחון והעפילה לשלב הבא, כשתומר חמד פתח בהרכב. קריסטל פאלאס ניצחה את איפסיוויץ'.


קריסטל פאלאס – איפסוויץ' 1:2
חניכיו של פרנק דה בור השיגו ניצחון חשוב על הכחולים מהליגה השנייה באנגליה. לא ארעו יותר מדי מצבי הבקעה במשחק, עד הדקה ה-76. ג'יימס מקארתור הסקוטי העלה את הנשרים ליתרון, והוסיף עוד שער בדקה ה-84. סלינה צימק בתוספת הזמן, אך איפסוויץ' לא הצליחה לההשוות והודחה מהמפעל.


⚽️ An excellent @jamesmcarthur16 brace sees #CPFC reach the #CarabaoCup Third Round!https://t.co/ZJZBqjMkkM

— Crystal Palace F.C. (@CPFC) August 22, 2017

שפילד יונייטד – לסטר 4:1
השועלים התארחו אצל הקבוצה מהליגה השנייה, והגיעו להתמודדות עם הרכב משני. דמראיי גריי כבש ראשון לטובת השועלים בדקה ה-52 מבישול של ז'וזה אולואה. אנדי קינג בישל לאיסלאם סילמאני את השער השני בדקה ה-63. סילמאני השלים צמד ארבע דקות לאחר מכן, כשגריי הפעם בתפקיד המבשל. אחמד מוסא כבש בתוספת הזמן והעלה את השועלים לשלב הבא.

The final whistle blows here at Bramall Lane, where #lcfc book their place in the #CarabaoCup Third Round with a 4-1 victory. #ShuLeipic.twitter.com/z3R6YZJmP6

— Leicester City (@LCFC) August 22, 2017

ברייטון – בארנט 0:1
השחפים אירחו את הדבורים מהליגה הרביעית באנגליה, כשתומר חמד פתח בהרכב. ג'יימס טילי כבש לטובת ברייטון בדקה ה-53, במשחק שלא התעלה לרמה גבוהה. חמד השלים 76 דקות והוחלף על ידי ארון קונולי, האם זוהי הופעתו האחרונה של הישראלי במדי ברייטון?


בירמינגהאם סיטי – בורנמות' 2:1
הדובדבנים הגיעו לאצטדיון "סנט אנדרוז" ונקלעו לפיגור כבר בדקה ה-11, כשמייקל קיפטנבלד ההולנדי כבש לאחר בישול של ג'ונתן פראונדס. המחצית השנייה נפתחה בסערה עבור בורנמות'. ריאן פרייז'ר השווה בדקה ה-46, מבישול של אדם סמית', והחזיר את הדובדבנים למשחק. בורנמות' הצליחה להפוך את התוצאה בדקה ה-68 כשמארק פיו כבש ושלח את קבוצתו לשלב הבא. 


And we're in the for the next round of the @Carabao_Cup! #BIRBOUpic.twitter.com/UzsIlsncfY

— AFC Bournemouth (@afcbournemouth) August 22, 2017
אסטון וילה – וויגאן 1:4
האריות אירחו ב"וילה פארק" את הקבוצה מהליגה השלישית באנגליה, במשחק שהגיעו אליו פייבורטים. סקוט הוגאן העלה את וילה ליתרון בדקה ה-19, לאחר בישול של אלברט אדומאה. הגנאי הכפיל את התוצאה בדקה ה-36 כשקיבל מסירה מבירקיר בייארנסון האיסלנדי. וויגאן חשבה שהיא חזרה מעט לחיים כשריאן קולקלאו צימק ל-1:2 בדקה ה-43, אך דקה לאחר מכן הוגאן השלים צמד והוריד את האריות למחצית ביתרון 1:3. בדקה ה-74 בייארנסון חתם את התוצאת המשחק כשקבע 1:4 לטובת וילה.


ווטפורד – בריסטול סיטי 3:2
מי שסיפקה את הפתעת הערב היא בריסטול מהליגה השנייה. אית'ן קאפון הצרפתי העלה הצרעות ליתרון בדקה ה-47, הינדס מבריסטול השווה באופן מפתיע בדקה ה-59. בריסטול הצליחה להפוך את התוצאה בדקה ה-67 כשריד הדהים את "ויקארייג' רואד" וקבע 2:1. בתוספת הזמן אלייסון סיפק שער נוסף והגדיל את התוצאה ל-1:3, בדקה ה-90+5 מאריאפה הצליח לצמק ל-2:3 אך לא הצליח למנוע את ההדחה.

FULL TIME: Watford 2-3 #BristolCity. #WATvBRCpic.twitter.com/BTGZQS48vg

— Bristol City FC (@bcfctweets) August 22, 2017

משחקים נוספים
קרלייל יונייטד – סנדרלנד 2:1


אקרינגטון סטנלי – ווסט ברומיץ' 3:1


לידס – ניופורט קאונטי 1:5


Full Time | @roofe39 was on tonight after grabbing a hat-trick, before goals from Samu and Ronaldo helped #LUFC secure a 5-1 win pic.twitter.com/zISLKkM7aq

— Leeds United (@LUFC) August 22, 2017

מידלסברו – סקאנת'ורפ יונייטד 0:3


דונקסטאר רוברס – האל סיטי 0:2


Q.P.R – ברנטפורד  4:1


נוריץ' סיטי – צ'רלטון 1:4


קארדיף – ברטון אלביון 2:1


פולהאם – בריסטול רוברס 1:0


FT: It's all over here at the Cottage. #FFC are out of the @Carabao_Cup after falling to a 0-1 defeat to @Official_BRFC. pic.twitter.com/jDGka54khn

— Fulham Football Club (@FulhamFC) August 22, 2017


מילטון – סוונזי  4:1

בולטון – שפילד וונסדיי 2:3


רדינג – מילוול 1:3
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי