"בילד": "טוכל יחליף את קונטה", צ'לסי מכחישה

תומאס טוכל
תומאס טוכל | צילום : GettyImages

לפי דיווח בעיתון הגרמני הפופולרי מאמנה לשעבר של דורטמונד יחליף את האיטלקי שמחזיק במערכת יחסים עכורה עם ראשי הבלוז. גם לואיס אנריקה הוזכר

(גודל טקסט)

"בילד" הגרמני טוען שאנטוניו קונטה עשוי לעזוב בקרוב את צ'לסי והמועמד המוביל להחליפו הוא תומאס טוכל. לפי הדיווח בעיתון בין המאמן האיטלקי לאישה החזקה בהנהלה ויד ימינו של הבעלים רומן אברמוביץ' מרינה גרנובסקיה בלתי ניתנת לאיחוי.

ההפסדים לארסנל בגביע הקהילה ולברנלי במחזור הפתיחה של הפרמייר-ליג לא תרמו למצב הרעוע, ואפילו הניצחון על טוטנהאם בתחילת השבוע לא סייע לשיפור היחסים בין השניים. אברמוביץ' זועם על המאמן שהסתכסך עם הנציגה שלו. בנוסף בהנהלת המועדון לא מרוצים מכך שהאיטלקי לא מסתיר את חוסר שביעות הרצון שלו מההתנהלות.

קונטה מצדו כועס שמרבית שחקני הרכש שרצה לא הגיעו לקבוצה ונמניה מאטיץ' אף נמכר בניגוד לרצונו. תקרית נוספת הייתה סביב עתידו של דייגו קוסטה. גרנובסקיה הייתה זה שהביאה את החלוץ ב-2014 ותיכננה להאריך את חוזהו במספר שנים נוספות, אבל קונטה התעקש לא להשאירו ואף שלח הודעה אישית לשחקן ובה בישר לו על תוכניותיו.

לפי הפרסומים בגרמניה טוכל כבר סיכם עם הנהלת צ'לסי וזה רק שאלה של זמן עד שהמינוי יצא אל הפועל. לעומת זאת, בכלי התקשורת באנגליה דווח שצ'לסי מכחישה באופן גורף כל פרסום בנוגע לעתידו של קונטה.

תומאס טוכל. בדרך לצ'לסי? (gettyimages)
תומאס טוכל. בדרך לצ'לסי? (gettyimages)

אפשרת נוספת היא שצ'לסי תנסה להחתים את לואיס אנריקה, שאימן את ברצלונה בשלוש העונות האחרונות. אבל לטוכל יש יתרון בגלל שהוא דובר אנגלית שוטפת.

אנטוניו קונטה. מערכת יחסים עכורה עם ראשי המועדון (gettyimages)
אנטוניו קונטה. מערכת יחסים עכורה עם ראשי המועדון (gettyimages)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי