באנגליה מפרגנים לסיטי, אגוארו מכחיש את האשמות נגדו

קון אגוארו
קון אגוארו | Gettimages

חניכיו של פפ גווארדיולה הפגינו יכולת חלשה נגד בורנמות', אך זוכים למחמאות על האופי. טענות המשטרה נגד החלוץ הארגנטינאי הוסרו, סטרלינג הזמין את חבריו לארוחה בעקבות המהומה שעורר

(גודל טקסט)
מנצ'סטר סיטי יצאה לפגרת הנבחרות עם גניבת המחזור, כשניצחה אתמול (שבת) בדקה ה-97 את בורנמות' 1:2, לאחר שפיגרה 1:0. למזלו של פפ גווארדיולה, הפגרה הגיעה בזמן למאמן הספרדי, מפני שקבוצתו נראית רחוקה מלהראות כמו מועמדת לאליפות.


המשחק אמש הסתיים בשערוריית ענק, כשהשופט מייק דין האריך אותו עד לדקה ה-100. כובש שער הניצחון, ראחים סטרלינג, רץ לחגוג עם אוהדי הקבוצה שהגיעו לאצטדיונה של בורנמות', דבר אשר גרם למהומה גדולה והורחק.



משטרת בורנמות' טענה תחילה שסרחיו אגוארו הלם בסדרנים שנכחו במגרש. החלות הארגנטינאי הכחיש את הטענות כשהתראיין ל"סאן": "לא עשיתי שום דבר, לא היכיתי אף אחד. האשמות נגד שקריות". האשמות נגד אגוארו הוסרו, לאחר שהתברר שאינן נכונות.


גווארדיולה ראה את חצי הכוס המלאה בסיום המשחק: "הניצחון הזה מראה שיש לשחקנים שלי את האופי לנצח משחקים כאלו. במחצית השנייה בורנמות' ירדה לאחור, הגנה על השער והיה קשה לפצח את ההגנה שלהם. אנחנו רק ניסינו לשחק ובסיום גם הצלחנו לכבוש".

Great win today! On this story about their steward, I did not hit anyone, this allegation is false, and the tv pictures prove it. C´mon City

— Sergio Kun Aguero (@aguerosergiokun) August 26, 2017

ב"מירור" פירגנו לחניכיו של פפ: "חמש שנים חלפו מאז אגוארו הביא אליפות לסיטי בדקה ה-95. סיטי אולי שיחקה רע אתמול, אבל זה מסוג הניצחונות שמשיגים בדרך לאליפות וסטרלינג כבש בדקה ה-97. ייתכן ששער זה מסמן שגם העונה התכולים יזכו באליפות. האופן אירוני, דין שפט גם את משחק האליפות של סיטי".


בעקבות הרחקתו של סטרלינג, הקשר הזמין את חבריו לארוחת ערב לחגוג את הניצחון הדרמטי.


שחקני סיטי חוגגים עם האוהדים את שער הניצחון הדרמטי (gettyimages)
שחקני סיטי חוגגים עם האוהדים את שער הניצחון הדרמטי (gettyimages) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי