קונטה: אני נשאר בכל מקרה, ההנהלה עובדת על חיזוק

קונטה
קונטה | טוויטר

מנג'ר צ'לסי רמז שוב לסגל קצר אחרי ה-0:2 על אברטון: "קשה לשחק בעומס כזה". מוראטה המאושר קבע נתון היסטורי. צפו בתקציר

(גודל טקסט)
אנטוניו קונטה אולי לא מרוצה, אבל צ'לסי שלו כבר עם שני נצחונות אחרי ההפסד בפתיחה לברנלי 3:2 והיא נראית בדרך למאבק נוסף על תואר האליפות. 0:2 על אברטון המתחמשת נתן עוד גושפקנא לכך.


"אם קונטה מנסה לשכנע את ראשי צ'לסי להחתים עוד שחקנים, ההופעה אתמול בסטמפורד ברידג' לא תעזור לו לשכנע אותם. זה היה משחק מושלם. אז מי יאמין לו שצריך לשדרג את הסגל?", נכתב ב"דיילי מייל". צריך לזכור שאדן הזאר עדיין לא חזר לשחק והוא היה הכוכב העיקרי של הקבוצה בעונה שעברה.




אלברו מוראטה נבחר למצטיין במשחק עם ציון 8 וזה כשהוא עדיין לא בכושר מלא ובכל זאת כבש ובישל בשניים ממשחקיו הראשונים בסטמפורד ברידג' והפך לשחקן הרכש הראשון שעושה זאת בפרמייר-ליג. הוא אותת שההתאקלמות שלו הסתיימה והעלה ציוץ בטוויטר שהוא נהנה במועדון.



מוראטה, נהנה מהחיים (Gettyimages)


אנטוניו קונטה לא זנח את הקריאה לראשי הקבוצה לחזק את הקבוצה אבל הבהיר: "המסר שלי לאוהדים הוא שאני מחויב ב-100 אחוז לקבוצה ואני רוצה לשפר ולחזק אותה. אני יותר מאמן מאשר מנג'ר והעבודה העיקרית שלי היא על כר הדשא. ברור שאם אתה רוצה לחזק את הקבוצה אתה חייב לומר את דעתך, אבל ההנהלה עושה את הרכש".


הסגל קצר מדי: "בספטמבר יש לנו שבעה משחקים בכל המסגרות. קשה מאוד לשחק אותם עם סגל מצומצם".


הידיעות על קרע בינו להנהלה
: "אם לא נתחזק אני נשאר בכל מצב למרות שההנהלה עובדת קשה מאוד להחתים שחקנים".

Great win at Stamford Bridge!! Amazing atmosphere!! ⚽️⚽️ pic.twitter.com/i5hat08oFk

— Álvaro Morata (@AlvaroMorata) August 27, 2017

אברטון לעומת זאת השקיעה בקיץ מעל 100 מיליון ליש"ט ברכש ונראתה לא טוב. "אנחנו זקוקים לעוד שני שחקנים, אבל אני מאוכזב שלא הצלחנו להחזיק בכדור", סיכם רונאלד קומאן המאוכזב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי