דיווח: סוכמה העברת קוטיניו תמורת 160 מיליון יורו

פיליפה קוטיניו
פיליפה קוטיניו | צילום: Gettyimages

לפי "יאהו", הנהלת ליברפול עדכנה את הברזילאי שיהיה שחקן ברצלונה עד סוף השבוע, לאחר ששתי הקבוצות הגיעו להסכמה על סכום ההעברה. מנכ"ל ליברפול הכחיש את הסיכום. רופא נבחרת ברזיל: "הכאבים שלו נבעו רק מלחץ"

(גודל טקסט)
אחרי שעוסמאן דמבלה הוצג רשמית כשחקן ברצלונה, עושה רושים שסגנית אלופת ספרד קרובה מאוד להתחזק ברכש מרשים נוסף לקראת תום חלון ההעברות. "יאהו" מדווח הערב (שלישי) שפיליפה קוטיניו כבר יודע שיהפוך לשחקן הבלאוגרנה עד סוף השבוע הקרוב.


לפי האתר, ליברפול וברצלונה ישברו את שיא ההעברות האנגלי והספרדי, כשבארסה תשלם לא פחות מ-160 מיליון יורו עבור הכוכב הברזילאי, כולל סעיפים משתנים נוספים הקשורים להופעותיו של קוטיניו. השחקן עודכן ש"קבוצת פנוויי ספורטס" שמחזיקה במייטידרס הגיע בסופו של דבר לסיכום על עזיבתו, לפני שהצטרף למחנה האימונים של נבחרת ברזיל.




מה שמעכב את ההכרזה על המעבר של קוטיניו הוא העובדה שליברפול רוצה להחתים לפני את תומא למאר ממונאקו כמחליפו של הברזילאי, כשהמועמד הזול יותר, אלכס אוקסלייד-צ'מברליין, נראה בדרך הבטוחה לאלופת אנגליה, צ'לסי. 



למאר. מחכים לו בליברפול (AFP)


מנכ"ל ליברפול, פיטר מור, הכחיש את הסיכום כשהגיב בחשבון הטוויטר הרשמי שלו לאוהד זועם שטען: "תודה רבה על השארתו של קוטיניו. המועדון אימץ מדיניות למכור כדי לקנות". מור ענה לאוהד: "אני מתנצל אבל אני לא יודע על מה אתה מדבר". עם זאת, ראוי לציין שמור לא אחראי על נושא הרכש במועדון.

My sincere apologies, but I know not of what you speak…

— Peter Moore (@PeterMooreLFC) August 29, 2017


בתוך כך, מוקדם יותר דווח שבברזיל מגחכים על המדיניות של ליברפול לגבי קוטיניו. יורגן קלופ טען כל העת שהוא פצוע בגבו וחולה וצוטט כמה פעמים "אם היה בריא הוא היה בסגל בוודאות", בעוד שלמעשה המועדון החליט להשאירו בחוץ בגלל שידע שהוא רוצה לעזוב בכל מחיר ולא מוכן לשחק. כעת נחשף בברזיל כשהוא חזר למדינתו לקראת המשחקים נגד אקוואדור וקולומביה במוקדמות המונדיאל כי אין בכך שום אמת.


העיתון "או גלובו" אפילו דיווח שקוטיניו יפתח נגד אקוואדור אחרי שנבדק על ידי רופאי הנבחרת. הוא עבר שתי בדיקות שונות בריו ופורטו אלגרה ונמצא בריא. קלופ לעומת זאת טען שעדיף שלא יגיע לאימוני הנבחרת בגלל שהוא לא כשיר.


קלופ נראה כעת מגוחך אחרי שהשחקן פשוט חזר להתאמן והוא כשיר לחלוטין. ועדיין המנג'ר הגרמני מצא לעצמו בן ברית מפתיע בנבחרת ברזיל. מתברר שניימאר מנסה לשכנע את קוטיניו להישאר ולא לעבור לברצלונה. לפי הדיווחים הוא אמר לקוטיניו: "אתה לא תצטער אם ליברפול תכריח אותך להישאר ולא לעבור לברצלונה". שני השחקנים חברים טובים וניימאר רצה בעבר שהוא יצטרף אליו בברצלונה.


GLOBO remain confident that #Coutinho will probably start vs Ecuador. He was able to train today. pic.twitter.com/OTrFiU1ebB

— Seleção Brasileira (@BrazilStat) August 28, 2017


#Coutinho and #Neymar in Brazil NT training. #ForçaSeleçãopic.twitter.com/ZFyd1j9v6B

— Seleção Brasileira (@BrazilStat) August 28, 2017

יחד עם זאת, קוטיניו יוכל לעבור לברצלונה גם אם הוא נמצא בנבחרת ברזיל. השחקן יוכל לעבור בדיקות רפואיות כדי להשלים את המעבר שלו. רופא נבחרת ברזיל וקבוצת פלומיננסה, מייקל סימוני, אמר שהוא בדק את קוטיניו: "אני כבר מכיר אותו שנים ותמיד עורך את הבדיקות שלו בנבחרת. כל מה שהוא היה צריך זו שיחה אישית עם מישהו, כי הוא עבר תקופה קשה. הוא היה במתח עצום. הוא לא שיקר כשאמר שיש לו כאבי גב, אבל מדובר בכאבים שנבעו מלחץ נפשי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי