ליברפול עשויה לשפוך 250 מיליון ליש"ט עד סגירת החלון

ליברפול
ליברפול | אלבום פרטי

המייטירדס רוצים לסגור את החלון עם למאר, אוקסלייד-צ'מברליין ודמירביי (וגם ואן דייק עדיין על המדף). האם מסע הרכש המטורף מלמד שעסקת קוטיניו (160 מיליון יורו) לברצלונה נסגרה?

(גודל טקסט)
אחרי קיץ די רגוע שהתבטא בעיקר במניעת רכש מקבוצות אחרות (הסירוב למכור את פיליפה קוטיניו לברצלונה), עושה רושם שלקראת הישורת האחרונה ליברפול מסתערת על שוק ההעברות בכל כוחה. המייטירדס כבר רשמו שיא מועדון כששילמו שלשום (שני) 55 מיליון ליש"ט על רכישת נבי קייטה, קשר לייפציג (שיגיע לקבוצה רק בקיץ הבא) וכעת היא פועלת בלא פחות משלוש זירות במקביל ועשויה לסגור את השבוע עם עוד שיא מועדון – יותר מ-250 מיליון ליש"ט על רכש.


הזירה הראשונה: מו"מ מול מונאקו על החתמתו של תומא למאר קשר נבחרת צרפת. הזירה השנייה: מו"מ מול ארסנל על החתמתו של קשר נבחרת אנגליה אלכס אוקסלייד-צ'מברליין. הזירה השלישית: מו"מ מול הופנהיים על כארם דמירביי. אגב, "ליברפול אקו" העלה את הסברה שראשי המייטירדס מתכוונים לפזר כסף בלי אבחנה משום שהסכימו לבסוף להעביר את קוטיניו לבלאוגרנה תמורת כ-160 מיליון יורו. עם זאת אחד מראשי המועדון הכחיש בתוקף את הספקולציה שהועלתה ואמר: "אין שום שינוי בעמדת ליברפול כלפי קוטיניו". (או במלים אחרות: הברזילאי לא למכירה בשום מחיר).




ראשי ליברפול כבר נמצאים במונאקו ומנהלים מו"מ על החתמת לאמר. לפי דיווחים בצרפת הקבוצה מהנסיכות דורשת 100 מיליון יורו באופן ישיר ולא מעוניינת בדיבוק אוריגי שהוצע להם, בעוד המייטירדס מציעים 80 מיליון. במקביל נכנס גם אוקסלייד-צ'מברליין לתמונה לאחר שהמו"מ של התותחנים מול צ'לסי נפל והקשר עצמו הביע רצון להצטרף לליברפול בה יוכל לשחק במרכז הקישור ולא בכנפיים. המחיר 50 מיליון ליש"ט לפחות.



דמירביי. יצטרף לשחצנים? (Getty)


האופציה הכי מעניינת ומפתיעה מגיעה מכיוונו של דמירביי, ששיחק מול המייטירדס בשני משחקי פלייאוף ליגת האלופות (הופנהיים הודחה 6:3 בסיכום שני המשחקים). דמירביי, קשר נבחרת גרמניה התבטא נגד ליברפול במהלך המשחקים וכינה אותה "קבוצה של שחצנים". אלא שבאנפילד התרשמו יותר מהיכולת מאשר מדברי הרהב דל הגרמני ממוצא טורקי.


Liverpool fans trying to track down Virgil Van Dijk #LFC#YNWApic.twitter.com/YXqiPXtxJb

— The Redmen TV (@TheRedmenTV) August 29, 2017



ועדיין לא שכחנו את וירג'יל ואן דייק. המנג'ר יורגן קלופ סימן את הבלם ההולנדי כמטרה המרכזית שלו הקיץ ונאלץ לסגרת אחרי שסאות'המפון התלוננה בפני מנהלת הליגה האנגלית נגד המייטירדס על מגעים מול שחקן תחת חוזה. מאז ליברפול הלכה אחורה אבל ואן דייק לא שיחק דקה במדי הקדושים. השבוע הצטרפו גם צ'לסי וארסנל למירוץ אחרי ההולנדי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי