רוס בארקלי מכחיש: לא עברתי בדיקות רפואיות בצ'לסי

בארקלי. מוכן לפתיחת הליגה?
בארקלי. מוכן לפתיחת הליגה? | צילום: Gettyimages

קשרה הצעיר של הטופיז טוען שהדיווחים בתקשורת לא היו נכונים ומסביר: "בעקבות הפציעה החלטתי לחכות לחלון העברות בינואר". בעלי אברטון חושף: "הגענו להסכם עם הבלוז על 35 מיליון ליש"ט על השחקן"

(גודל טקסט)
חלון העברות באנגליה נסגר ביום חמישי בלילה, ובשעות האחרונות של החלון עלו דיווחים באנגליה שרוס בארקלי מאברטון עבר בדיקות רפואיות בצ'לסי. היום (שבת) קשרה המוכשר של הטופיז טוען: "הדיווחים לא נכונים".


פרחאד מושירי, המחזיק ברוב המניות של אברטון, חשף ל"סקיי ספורט" שביום חמישי הטופיז וצ'לסי סיכמו על העברת השחקן: "הגענו להסכם בסך 35 מיליון ליש"ט, ואני חושב שהם הגיעו גם להסכם על התנאים האישיים של השחקן. לאחר הבדיקות הרפואיות, סוכנו של בארקלי אמר לנו שהוא שינה את דעתו, והוא מעוניין לבחון את האפשרויות בחלון העברות בינואר. הוא כרגע פצוע, אז טכנית הוא שחקן שלנו ויש לו חוזה לעונה נוספת. זו הייתה הפתעה גדולה, אבל זה הכדורגל".




בניגוד לדבריו של בעלי אברטון, בארקלי הכחיש את הדיווחים על הבדיקות הרפואיות בחשבון הטוויטר שלו: "בניגוד לדיווחים בתקשורת, לא עברתי בדיקות רפואיות בשום מועדון, בשום שלב".


Contrary to a number of reports in the press, I did not undertake a medical with any club at any point.

— Ross Barkley (@RBarkley20) September 2, 2017

בציוץ נוסף, הקשר הצעיר טוען: "אני פשוט החלטתי שבעקבות הפציעה שלי, זה יהיה הדבר הנכון עבורי לבדוק את האפשרויות שלי בינואר לאחר שאחלים". 

I simply decided that due to my injury, it would be best to make a decision on my future and assess all my options in January when fully fit

— Ross Barkley (@RBarkley20) September 2, 2017


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי