ונגר: "לא ויתרנו על למאר. אמבפה יכול להפוך לפלה הבא"

למאר
למאר | AFP

מנג'ר ארסנל החמיא לחלוץ החדש של פאריס סן ז'רמן ("180 מיליון יורו זה יותר מדי כסף עבורנו") והתייחס לכוכב מונאקו: "נפנה אליו שוב". הרכש החדש של פאריס גילה: "לא עברתי בגלל ניימאר"

(גודל טקסט)
נבחרת צרפת בשיאה. הטריקולור משופעים בכוכבים עולים לצד שחקנים מוכחים ולמודי ניסיון, ונראה שכל שנה צרפת הופכת לנבחרת אטרקטיבית יותר ויותר. כעת זה זמנו של תומא למאר לזרוח – אחרי שב-0:4 על הולנד ביום שישי האחרון כבש פעמיים, שערי בכורה שלו בנבחרת.


למאר היה הקיץ על הכוונת של מספר קבוצות ובראשן ארסנל, שהציעה קרוב למאה מיליון יורו ונדחתה וכעת המנג'ר ארסן ונגר אישר: "אנחנו נפנה בנוגע אליו שוב", זאת חרף האפשרות שגם ברצלונה וליברפול ינסו לפתות את למאר בן ה-21.




למאר היה זה שסירב לעבור בחלון הנוכחי, אם כי בסוף השבוע, לאחר סגירת החלון, טען ונגר כי למאר היה קרוב לחתימה. אם הוא היה מגיע תמורת 100 מיליון יורו, זו הייתה ההחתמה החמישית היקרה בהיסטוריה אחרי ניימאר (222 מיליון יורו), עוסמאן דמבלה (כ-140 מיליון יורו כולל בונוסים), פול פוגבה (105 מיליון יורו), גארת' בייל (101 מיליון יורו). כמובן שקיליאן אמבפה יהיה השחקן היקר השני בהיסטוריה ברגע שפאריס סן ז'רמן תממש את רכישתו ממונאקו, בשלב זה הוא מושאל עם התחייבות מצד הפריזאים להעביר 180 מיליון יורו בעת רכישתו.



למאר. הלהיט העכשיווי של צרפת ועל הכוונת של ארסנל (AFP)


ונגר אישר בנוסף כי ניסה לרכוש את אמבפה וסיפר על החלוץ בן ה-18 של פ.ס.ז' "רציתי גם אותו, אבל 180 מיליון יורו זה יותר מדי עבורנו. הוא יכול להיות פלה הבא. אין לו גבולות. הוא רק בן 18 ויכול להיות אפילו חזק יותר. הוא כובש ונותן צ'אנס גם לחברים שלו לכבוש שערים. הוא מזכיר את הגדולים בעולם".



אמבפה עצמו התראיין לראשונה מאז המעבר שלו ממונאקו לפאריס סן ז'רמן לרשת "טלפוט" הצרפתית ונשאל אם ניימאר היה הסיבה העיקרית לכך שרצה לעבור סגנית האלופה הצרפתית, אבל הכוכב בן ה-18 שלל את האפשרות הזאת. 




אמבפה. לא עבר בגלל ניימאר (AFP)


"אני רוצה לעשות היסטוריה בקבוצה של העיר שלי", אמר אמבפה, שנולד בפרבר "בונדי" בעיר האורות. "פאריס סן ז'רמן עצמה הייתה הסיבה העיקרית לכך שרציתי לעבור. רציתי לחזור לעיר הולדתי. הפרויקט של פ.ס.ז' נותן לי אפשרות להתקדם. חשבתי לעבור אליהם בלי קשר לניימאר ובמהלך המעבר שלו לקבוצה. העובדה שניימאר יהיה בקבוצה הוא רק אטרקציה אחת עבורי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי