קוטיניו טס חזרה לליברפול, רונאלדיניו: "אף שחקן לא עושה שביתות בשנת מונדיאל"

קוטיניו
קוטיניו | AFP

הברזילאי שרצה לעבור לברצלונה מתרגל לעובדת הישארותו באנגליה, וכוכב העבר נחלץ להגנתו: "האוהדים יראו אותו בשיאו, לדעתי הוא ינסה לזכות בכדור הזהב". בעיות בהארכת חוזהו של אמרה צ'אן

(גודל טקסט)
מנצ'סטר סיטי וליברפול יוציאו את הפרמיירליג למחזור החדש אחרי פגרת הנבחרות כבר ב-14:30 בשבת, במשחק חשוב לשתי הקבוצות. למרות היריבות ביניהן, שתי ההנהלות שכרו ביחד מטוס שהחזיר את הברזילאים של שני המועדונים ביחד לאנגליה. מדובר ברוברטו פירמינו ופיליפה קוטיניו מלבירפול, וגם את שחקני הסיטי פרננדיניו וגבריאל ז'סוס. על המטוס עלו גם שחקנים אחרים מהפרמיירליג כמו וויליאן מצ'לסי ואחרים.


השאלה הגדולה האם קוטיניו יחזור היישר להרכב ולסגל ואיך יתרץ את הרצון שלו לעזוב את ליברפול. יורגן קלופ כבר הצהיר שלא תהיה לו בעיה להחזיר מיד את קוטיניו. לנושא התייחס גם כוכב ברזילאי אחר, רונאלדיניו, שאמר בראיון: "אין לי ספק שהוא ירצה לשחק העונה בגלל שבסופה יש מונדיאל. אוהדי ליברפול אפילו יראו אותו בשיאו, כי אף שחקן בעולם לא עושה שביתות בשנה בה יש גביע עולמי ואני אפילו חושב שהוא ינסה לזכות העונה בכדור הזהב".



בכלל שחקני ליברפול נראים בכושר מצוין. המגן ג'ו גומס זכה בפרס השחקן המצטיין במשחק של אנגליה הצעירה עד גיל 21, שניצחה את לטביה 0:3, ובן וודברן שעוד לא שיחק בליגה העונה, בישל בניצחון של וויילס על מולדובה 0:2. גם שני המצטיינים של ליברפול כבשו. מוחמד סאלח הבקיע הניצחון מצרים על אוגנדה 0:1, וסאדיו מאנה בתיקו 2:2 של סנגל נגד בורקינה פאסו.

Ben Woodburn's 1st taste of international football:
21 mins v Austria – scores winning goal
29 mins v Moldova – assists opening goal pic.twitter.com/zaLbvqIlT8

— Sky Sports Statto (@SkySportsStatto) 5 בספטמבר 2017

ליברפול מנסה בימים אלה להחתים את הקשר אמרה צ'אן על הארכת חוזהו. החוזה מסתיים בקיץ, והיו דיבורים על כך שיובנטוס רוצה להחתים אותו כבר בינואר הקרוב. לפי "טיימס" הלונדוני צ'אן רוצה שבחוזהו יהיה סעיף שחרור אם יקבל הצעה מקבוצה אחרת, וליברפול כרגע מסרבת. צ'אן עשוי לאבד מקום בהרכב אחרי שנבי קייטה יגיע בקיץ הקרוב, אבל המייטי רדס היו מעדיפים שיישאר.


 

Joe Gomez was named Man of the Match in today's England U21s match!! #LFC

A post shared by The Liverpool Bible (@theliverpoolbible) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי