מוריניו: אחרי עסקת ניימאר, לוקאקו שווה 155 מיליון יורו

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | צילום : GettyImages

מאמן מנצ'סטר יונייטד התייחס בראיון באנגליה לשוק ההעברות אחרי עסקת ניימאר, גילה כיצד חסך למועדון 100 מיליון יורו והתייחס גם לעתידו: "לא אאריך חוזה לפני 2019"

(גודל טקסט)

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה ניצל את פגרת הנבחרות והתראיין ל"טיימס" האנגלי כדי לענות על מספר שאלות מסקרנות. כזכור, הפורטוגלי חתם על חוזה לשלוש שנים במנצ'סטר יונייטד בקיץ שעבר, ומעבר לעונה הנוכחית נותרה לו עוד אחת באולד טראפורד, אבל הוא אמר שיחליט אם להאריך את החוזה רק בסיום שלוש העונות, דבר שיכניס את כל המערכת ללחץ.

מוריניו, לו יש אופציה בחוזה לעונה נוספת, הצהיר: "לא אחתום על חוזה חדש עד קיץ 2019, כשהקודם יסתיים. אני לא צריך חוזה חדש כדי להצליח ביונייטד ולעשות את המקסימום במועדון. אין לי בעיה לסיים את החוזה ואז להחליט מה אני רוצה לעשות וגם המועדון יהיה חופשי לעשות את אותו הדבר".

"כשהגעתי לצ'לסי לראשונה ב-2004, אף פעם לא חשבתי להישאר שם 20 שנה", גילה המנג'ר הפורטוגלי. "כשהגעתי לאינטר, תמיד היה לי בראש שאני עוד צריך לאמן בספרד. אם אתם שואלים אותי ברגע זה אם אני עשוי לאמן בצרפת או גרמניה בעתיד, אני אומר למה לא? תמיד רציתי לאמן בספרד ואיטליה, אבל התשוקה שלי תמיד היתה לאמן באנגליה וכרגע אני חושב להישאר כאן עוד שנים".


מוריניו. יחשוב על הארכה רק עוד שנתיים (Gettyimages)

"המיוחד" הוסיף שהוא מנסה להחזיר את יונייטד לרמה בה הקבוצה שיחקה בעידן של סר אלכס פרגוסון. "למצוא שוב את ההצלחה שהיתה פעם זה מאתגר מאוד", אמר מוריניו, והתייחס גם לרכישת רומלו לוקאקו ב-80 מיליון יורו: "לוקאקו חתם לפני שניימאר עבר לברצלונה. מאז ששילמו עליו 222 מיליון יורו כל השוק השתנה. במונחים של אחרי ההעברת ניימאר, הוא שווה היום 155 מיליון יורו".

הפורטוגלי סבור שהוא חסך למנצ'סטר יונייטד מעל 100 מיליון יורו בגלל שסגר את ההעברות שלו מוקדם יותר מקבוצות אחרות. "היינו חכמים מאוד כשרכשנו את לוקאקו, ויקטור לינדלוף ונמניה מאטיץ' מוקדם יחסית. חששנו שיקרה משהו שישנה את שוק ההעברות לתמיד וצדקנו. פיליפה קוטיניו היה עולה בעבר 110 מיליון יורו וברצלונה היתה כבר מוכנה לשלם עליו 160. היום שחקנים שהיו שווים 20, שווים 40 וכן הלאה".


לוקאקו. אז כמה הוא שווה היום? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי