קוטיניו נראה מחוייך באימון ליברפול. קלופ: "לא נאיץ בו"

פליפה קוטיניו
פליפה קוטיניו | אתר רשמי

צפו בתמונות: הברזילאי הפנים את עובדת הישארותו באנפילד, ופיזר חיוכים במתחם האימונים. המאמן: "אני יודע מה כולם חושבים, אבל הוא באמת היה פצוע". אוקסלייד-צ'מברליין ריגש את המנג'ר: "משפיע גם על יריביו"

(גודל טקסט)
פיליפה קוטיניו בליברפול, זוהי כבר עובדה מוגמרת. הברזילאי חזר מפגרת הנבחרות וכעת עוסקים במועדון בשיקום היחסים בינו לבין הקבוצה והאוהדים.


יורגן קלופ התראיין ודיבר בנושא: "אני יודע מה כולם חושבים, אבל לפיל באמת היתה פציעה בגב ולכן הוא לא פתח איתנו את העונה. בנבחרת לא מסתכלים לטווח ארוך ונתנו לו לשחק כי הוא באמת מצוין, אבל אנחנו לא רוצים להאיץ בו".


על יכולתו באימונים: "ראיתי אותו וקשה מאוד לעמוד בפיתוי ולא להשתמש בו, אבל זאת החלטה נכונה". על פי הגרמני קוטיניו לא צפוי לפתוח במשחק בשבת נגד מנצ'סטר סיטי (14:30, שידור ישיר בספורט1).

Take a behind-the-scenes look Inside Training as @Alex_OxChambo visits Melwood for the first time: https://t.co/8FvM8f8aDjpic.twitter.com/TCczCD6Yw1

— Liverpool FC (@LFC) September 7, 2017

ואם כבר קלופ, הרכש החדש של האדומים, אלכס אוקסלייד-צ'מברליין, סיפר על חשיבותו של המאמן בהחלטתו להגיע לליברפול: "צפיתי ביורגן בעונה שעברה כששיחקתי בארסנל ורואים את התשוקה שיש לו למשחק, הוא מסוג האנשים שמשפיעים עליך גם כשאתה לא קשור למועדון".


שיטת המשחק
: "כשאתה מחפש להתקדם, מערכת יחסים טובה עם המאמן זה יתרון גדול. הדרך בה קבוצות שלו משחקות מעוררת בי השראה. הרגשתי שללא ספק זה המקום בשבילי".


קוטיניו עם מורנו. מתרגל מחדש
קוטיניו עם מורנו. מתרגל מחדש (ליברפול)


הברזילאי עם מילנר
הברזילאי עם מילנר (אתר רשמי)


קלופ לא רוצה להאיץ בו. קוטיניו בפעולה
קלופ לא רוצה להאיץ בו. קוטיניו בפעולה (אתר רשמי)


A warm welcome for @Alex_OxChambo from #LFC's kitchen staff! ‍

Watch more from behind the scenes at Melwood: https://t.co/8FvM8fpLuRpic.twitter.com/xwRraRrI0U

— Liverpool FC (@LFC) September 7, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי