קרב ענקיות באנגליה: קוטיניו לא בסגל ליברפול, סיטי רוצה להתפוצץ

יורגן קלופ, פפ גווארדיולה
יורגן קלופ, פפ גווארדיולה | Gettyimages

קלופ הודיע שהברזילאי לא ישותף מול גווארדיולה (שבת, 14:30, ספורט1). חמד עשוי לשחק בברייטון מול ברומיץ', באברטון זועמים על רוני לפני טוטנהאם, הזאר יחזור מול לסטר וחלק מכוכבי יונייטד ינוחו מול סטוק

(גודל טקסט)
הפרמייר-ליג חוזרת בסערה לאחר פגרת הנבחרות, כשהמחזור הרביעי יחל עם מפגש ענקיות. מחר (שבת) יצאו לדרך שישה משחקים וישנה סקרנות רבה, בעקבות סערת חלון העברות, לגבי שחקנים חדשים שהגיעו או כאלה שרצו לעזוב ונשארו.


מנצ'סטר סיטי – ליברפול (14:30, ספורט2)
המשחק המסקרן של המחזור יפגיש את פפ גווארדיולה וחניכיו שיארחו את החבורה של יורגן קלופ. המאמן הגרמני הודיע ש"שחקן המריבה" פיליפה קוטיניו לא יהיה בסגל למשחק החשוב. הברזילאי כשיר ל-15-20 דקות, אבל הגיע להסכמה עם מאמנו שהוא לא עשה את ההכנה האידיאלית למשחק ולכן לא ישותף. אחרי ה-3:3 של ליברפול מול ווטפורד במחזור הראשון העונה, הקבוצה נראית מצוין וכבשה 14 שערים בחמישה משחקים בכל המסגרות. כמו כן, המייטרדס לא הפסידו 16 משחקים נגד קבוצות המדורגות במקום השביעי ומעלה בליגה.




אחרי ה-3:3 של ליברפול מול ווטפורד במחזור הראשון העונה, הקבוצה נראית מצוין וכבשה 14 שערים בחמישה משחקים בכל המסגרות. כמו כן, המייטרדס לא הפסידו 16 משחקים נגד קבוצות המדורגות במקום השביעי ומעלה בליגה. 


לקלופ יש מאזן מצוין נגד סיטי מאז שהגיע לאנגליה – שלושה ניצחונות ותיקו. סדיו מאנה – שנבחר היום לשחקן חודש אוגוסט בפרמייר-ליג אחרי שהבקיע בשלושת המחזורים הקודמים, מוחמד סלאח ורוברטו פירמינו כבשו ביחד כבר תשעה שערים העונה, ונראה שהם מתגבשים כמשולש מאיים. כמו כן, ליברפול לא הפסידה כבר שישה משחקי חוץ רצופים (כולל מעונה שעברה).

Sadio Mané scored in all of Liverpool's Premier League games in August.

⚽️: vs. Watford
⚽️: vs. Crystal Palace
⚽️: vs. Arsenal

Recognised. pic.twitter.com/901iEUlkQV

— Squawka Football (@Squawka) September 8, 2017

אלכס אוקסלייד-צ'מברליין שעבר מארסנל עשוי לקבל דקות משחק או לפתוח, מפני שקלופ רוצה לתת מנוחה לשחקנים לקראת האלופות. הבעיה היחידה של ליברפול היא ההגנה שלא התחזקה. סאם אלרדייס מאמן הנבחרת לשעבר אמר: "ההגנה של ליברפול עלולה לעלות להם בזכייה באליפות".


בסיטי, פפ גווארדיולה הבהיר במסיבת העיתונאים כי לא היה לרגע רצון למכור את ראחים סטרלינג בתמורה לאלכסיס סאנצ'ס: "אפס סיכוי. זו לא הייתה אופציה בכלל". כזכור סיטי לא הרשימה במשחקיה עד כה, וחילצה ניצחון על בורנמות' בזמן פציעות משער של סטרלינג. מהמשחק צפוי להיעדר הבלם וינסנט קומפני 


ראחים סטרלינג. הצליל את קבוצתו במחזור האחרון (gettyimages)
סטרלינג. הציל את קבוצתו במחזור האחרון (gettyimages)


ארסנל – בורנמות' (17:00, ספורט3)
התותחנים מגיעים להתמודדות לאחר הפסד 4:0 לליברפול, והקבוצה במשבר קשה. אם ארסנל תפסיד זו תהיה פעם ראשונה שהם מפסידים שלושה משחקים ברציפות בליגה מאז 2012. ארסן ונגר מאשים את המייטירדס שסיכמו עם אוקסלייד-צ'מברליין לפני שפנו למועדון עצמו. בינתיים השאלה הגדולה האם אלכסיס סאנצ'ס יהיה כשיר למשחק. כוכבי עבר של הקבוצה יוצאים נגד ונגר. בלם העבר, טוני אדמס אמר: "הוא היה צריך לעזוב בקיץ, זהעלול להיגמר בדמעות". אקס אחר של הקבוצה, צ'רלי ניקולאס טען: "אלכסיס לא נותן את הכל בקבוצה". אלכסנדר לאקזט צפוי לחזור להרכב אחרי שלא פתח נגד ליברפול. בבורנמות' לחוצים אחרי שלא צברו עד כה נקודה והם בתחתית.


אלכסיס סאנצקס. שחקני העבר לא מרוצים ממנו (gettyimages)
אלכסיס סאנצ'ס. שחקני העבר לא מרוצים ממנו (gettyimages)


ברייטון – ווסט ברומיץ' (17:00)
השחפים, שמגיעים למשחק מהמקום ה-17 מחפשים את ניצחון הבכורה העונה בפרמייר-ליג. לעומת זאת, הבאגיס עם פתיחת עונה נהדרת וצברו שבע נקודות בשלושה משחקים. מאמן ברייטון, כריס יוטון, סבור שתומר חמד יהיה כשיר למשחק וגם החלוץ עידכן לאחר האימון המסכם כי הוא שמח לחזור לכר הדשא. החלוץ השני, גלן מורי פצוע, ולקבוצה יש בעיה בחוד מתחילת העונה ולמעשה טרם מצאה את הרשת.

שמח לחזור!
Happy to be back! #TH10#keepthefaithpic.twitter.com/Sz5RqEIFgm

— Tomer Hemed (@tomerhemed10) September 8, 2017

אברטון – טוטנהאם (17:00, ספורט2)
רונאלד קומאן זועם על פרשת השתייה של ווין רוני והבגידה באישתו, והודיע לו שזו פעם אחרונה שהוא מוכן לסלוח לו. קומאן חשף שגם הוא וגם יו"ר המועדון ערכו שיחות עם רוני שצפוי לפתוח נגד טוטנהאם. התרנגולים לא התגברו על קללת וומבלי, אבל בחוץ יכולים להיות מסוכנים. המגן החדש של התרנגולים, סרז' אורייה, עשוי לפתוח ומאוריסיו פוצ'טינו התלוצץ שהוא ינגח בו אם הוא יתנהג כמו בפ.ס.ז'. כזכור, המגן נאשם בתקיפת שוטר בצרפת. מנג'ר טוטנהאם גם אמר שלחלוץ וינסנט יאנסן יש עתיד בקבוצה. פרננדו יורנטה עשוי לקבל דקות משחק ראשונות.


חלוץ התרנגולים וינסנט יאנסן חתם בפנרבחצ'ה רגע לפני סגירת חלון ההעברות בטורקיה ופחות מיממה לאחר שהמאמן מאוריסיו פוצ'טינו טען שלשחקן ההולנדי יש עתיד בטוטנהאם.

Vincent Janssen in İstanbul. #Fenerbahçepic.twitter.com/n4NSDLuRSN

— Fenerbahce_EN (@Fenerbahce_EN) September 8, 2017

וויין רוני. בפעם הבאה במועדון לא יסלחו (gettyimages)
וויין רוני. בפעם הבאה במועדון לא יסלחו (gettyimages)


לסטר – צ'לסי (17:00, ספורט1)
אנטוניו קונטה חוזר מפגרת הנבחרות רגוע, לאחר שנפגש בימים האחרונים. המאמן האיטלקי עדיין זועם על כך שהקבוצה לא רכשה את פרננדו יורנטה או רוס בארקלי, אך יודע שעליו לנצח ולחזור לצמרת הליגה. אדן הזאר החלים לחלוטין מפציעתו, ועשוי לקבל דקות משחק ראשונות העונה. דני דרינקווטר עשוי לערוך בכורה דווקא נגד קבוצתו לשעבר. הבלוז מובילים במאזן הניצחונות בין שתי הקבוצות 25:54 ב-110 מפגשים.


אדן הזאר. החלים מהפציעה ויחזור לכר הדשא (AFP)
אדן הזאר. החלים מהפציעה ויחזור לכר הדשא (AFP)


סטוק – מנצ'סטר יונייטד (19:30, ספורט1)
מנצ'סטר יונייטד פתחה מצוין את העונה עם מאזן של מאה אחוז, ותרצה להמשיך להוליך את הטבלה. אנדרה הררה הצהיר שהגיע הזמן להסיר את "קללת סטוק" (הקבוצה לא ניצחה שם בארבע העונות האחרונות): "אנחנו צריכים להגיע למשחק עם אותה גישה כמו במשחקים הקודמים ולשחק טוב. מקווה שמזג האוויר לא יהיה גרוע, כי אז קשה מאוד לשחק שם". סטוק ניצחה בבית את ארסנל 0:1 וצפוי לז'וזה מוריניו מבחן לא קל. הררה וכריס סמולינג עשויים לפתוח כדי לתת מנוחה לשחקנים אחרים לקראת ליגת האלופות.


כמו כן, פורסם שיונייטד עוקבת אחרי תומאס מולר מבאיירן מינכן, לו יש בעיות עם מאמנו קרלו אנצל'וטי. החלוץ יוצר עניין באולד טראפורד כבר זמן מה, כשהשדים האדומים ניסו לרכוש את הגרמני לפני רצתה לרכוש לפני שנתיים.


החבורה של מוריניו רוצה לשמור על מאזן מושלם (AFP)
החבורה של מוריניו רוצה לשמור על מאזן מושלם (AFP)


משחק נוסף: סאות'המפטון – ווטפורד (17:00)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי