קהת: לא קיבלתי הזדמנות השנה. עטר: אין כמו בבית

קהת מנסה להבין מה לא עובד
קהת מנסה להבין מה לא עובד | צילום: ערן לוף

קשר מכבי חיפה פרסם פוסט חריף, חלוץ מכבי תל אביב התגעגע, הסאן ב"מחווה" להצהרה של מוריניו, תומר חמד תוגמל בפנטסי על השער והבישול, הרכב של גיא מלמד נופץ ונפרץ

(גודל טקסט)
23:35: אלירן עטר התגעגע
 לאחר ההפסד הכואב של מכבי חיפה בעכו, אלירן עטר, שעזב את הירוקים אחרי שנתיים וחצי ושב לקבוצה בה רשם את התקופה הטובה בקריירה, העלה פוסט ראשון לאינסטגרם במדי מכבי תל אביב והוסיף כיתוב באנגלית: "אין כמו בבית". החלוץ קינח עם לב כחול וצהוב.




עמוד האינסטגרם של אלירן עטר


16:00: תורת האבולוציה של מוריניו
ז'וזה מוריניו טען אתמול כי מנצ'סטר יונייטד הפסיקה להתפתח אבולוציונית אחרי עזיבתו של אלכס פרגסון, תחת הדרכתם של לואיס ואן חאל ודייויד מויס.
"הייתה התפתחות אבולוציונית אצל מועדונים אחרים מאז אלכס פרגוסון עזב, אבל לא היתה התפתחות כזאת עד שהגעתי", אמר "המיוחד". ה"סאן" לא פספס הזדמנות התייחס באיור משעשע לטענה.


תורת האבולוציה על פי ז'וזה מוריניו (טוויטר)
תורת האבולוציה על פי ז'וזה מוריניו (טוויטר) 


14:23: רועי קהת בפוסט חריף באינסטגרם

קשרה של מכבי חיפה רועי קהת, שלא יהיה בסגל הערב מול הפועל עכו (20:15, ספורט1), פרסם פוסט חריף באינסטגרם בו תקף חלק מהעיתונאים: "
כבר הספקתי ללמוד שיש כתבים שאוהבים לחפש כותרות סתם ולפגוע בשחקנים שלא מוכנים לדבר איתם ולהדליף להם, מקווה שכל מי שקורא את הכתבות לוקח את הרשום בעירבון מוגבל ויודע שהאמת והנכון לא תמיד נמצא בתקשורת ושהם רק רוצים שיקליקו לתוך הכתבה שלהם. לעומת הכותרות אני את ההזדמנויות שלי בליגה השנה עוד לא קיבלתי. אני ממשיך בדרך שלי ובעבודה קשה והשקעה שהביאה אותי לאן שאני היום. בתור מקצוען יש רגעים שצריך לקבל החלטות לא קלות של מאמן. שיהיה לנו בהצלחה היום".



 

כבר הספקתי ללמוד שיש כתבים שאוהבים לחפש כותרות סתם ולפגוע בשחקנים שלא מוכנים לדבר איתם ולהדליף להם,מקווה שכל מי שקורא את הכתבות לוקח את הרשום בעירבון מוגבל ויודע שהאמת והנכון לא תמיד נמצא בתקשורת ושהם רק רוצים שיקליקו לתוך הכתבה שלהם.לעומת הכותרות אני את ההזדמנויות שלי בליגה השנה עוד לא קיבלתי. אני ממשיך בדרך שלי ובעבודה קשה והשקעה שהביאה אותי לאן שאני היום. בתור מקצוען יש רגעים שצריך לקבל החלטות לא קלות של מאמן. שיהיה לנו בהצלחה היום

A post shared by Roi Kehat (@roikehat) on




13:50: גיא מלמד פתח את הבוקר ברגל שמאל

גיא מלמד, הרכש החדש של הפועל באר שבע שבימים אלו פצוע ויחכה עם הבכורה בשורות האלופה מספר שבועות, הגיע לאימון יממה לאחר ה-0:1 הדרמטי על הפועל אשקלון וגילה כי שמשות רכבו נופצו. קבלת פנים חמה בבירת הנגב.



רכבו של גיא מלמד הבוקר בבאר שבע (מסך)


13:30: היום הגדול של תומר חמד
תומד חמד, חלוץ ברייטון, כבש אתמול כידוע שער בכורה בפרמייר-ליג וסייע לשחפים לנצח לראשונה אי פעם בפרמייר-ליג, אבל מסתבר שגם בפנטסי-ליג הרשמי הוא הצליח בגדול ושם את עצמו קפטן. ומה נגיד על זה שאפילו את מאנה, שספג אדום ישיר, הוא ספסל? כל הכבוד.





12:06: ווטסהאם נזכרת בבכורה של טבס
החלוץ הארגנטינאי ערך את הופעת הבכורה במדי הפטישים לפני 11 שנים, ובמועדון מלונדון ציינו את המאורע הזכור שעזר לקבוצה להישאר בליגה.


Carlos Tevez made his Hammers debut #OnThisDay 1️⃣1️⃣ years ago! pic.twitter.com/ERneoLQ9Su

— West Ham United (@WestHamUtd) September 10, 2017

11:58: אמנדה נונייס מודה לצוות שלה
אלופת UFC במשקל תרנגול ניצחה הבוקר (ראשון) את ולנטינה שבצ'נקו באירוע UFC 215, ושמרה על תואר האליפות הנכסף. "הלביאה" הודתה לצוות הברזילאי שלה כשרשמה בטוויטר: "אנחנו צוות. תודה לכם על העזרה, הניצחון מגיע לכם".


We are a team…congrats to us. Somos uma equipe. Parabéns, merecemos. #andstill#foreverpic.twitter.com/ti7iGJATk0

— Amanda Nunes (@Amanda_Leoa) September 10, 2017

11:32: סרג'י רוברטו מברך את ארוסתו
קשר ברצלונה, כידוע, הציע מוקדם יותר נישואין לבת זוגו קורל סימנוביץ' והבוקר הוא שיתף עם כל עוקביו באינסטגרם את ברכתו ליום ההולדת: "יום הולדת שמח לבחורה הכי בעולם. אני אוהב אותך"


 

Happy Birthday to the best girl in the world I love you ❤️ #26

A post shared by Sergi Roberto (@sergiroberto) on


10:51: התרגילים של מרסיאל שברו את הרשת
ז'וזה מוריניו העלה מאתמול מהספסל את אנטוני מרסיאל, שאמנם לא הצליח לסייע למנצ'סטר יונייטד לחזור מסטוק עם ניצחון, אבל האיכויות שלו – ובעיקר הלהטוטים שביצע על כר הדשא – הובילו לתגובות רבות, וביניהן "הוא צריך להבין שלשחקנים נגדו יש רגשות ומשפחות". הביצוע שלפניכם יסביר את הכל:

Martial needs to understand these players have families pic.twitter.com/nyP1yhWTqY

— Footy Humour (@FootyHumour) September 9, 2017

09:59: בן רייכרט בלוק ג'יימס בונד
הקשר, שלא זוכה לדקות משחק רבות בזולטם, מתגנדר לקראת השבוע החדש.


 

Good week

A post shared by ben_reichert • בן רייכרט (@ben_reichert) on



09:56: איתן טיבי מודה לשחקן ה-12
בלם מכבי תל אביב מודה לבתו הקטנה ואשתו על התמיכה בניצחון על בני סכנין.


 

ככה פותחים שבוע. ותודה לשחקן ה-12 שלצידי

A post shared by Eitan Tibi (@eitantibi) on



09:52: הזאר חזר לשחק ומודה לצוות הרפואי

כוכבה של צ'לסי אחר למגרשים לראשונה העונה כשנכנס כמחליף בניצחונה של צ'לסי אמש (שבת) על לסטר: "שמח לחזור למגרשים, תודה לצוות הרפואי על כל התמיכה".


 

Great to be back, thank you @chelseafc medical and coaching staff for getting me ready! #family #cfc

A post shared by Eden Hazard (@hazardeden_10) on


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי