צפו בתקציר: ניצחון בכורה לווסטהאם, 0:2 על האדרספילד

אייו
אייו | Gettyiamges

הפטישים קפצו מעל המקום האחרון אחרי שערים של אוביאנג ואייו והורידו את פאלאס לנעול את הטבלה. ספרד: לאס פלמאס השיגה ניצחון ראשון, 1:3 על מלאגה

(גודל טקסט)
פרנק דה בור פוטר מאימון קריסטל פאלאס, אבל הנשרים נשרו הערב (שני) למקום האחרון בפרמייר-ליג ולמאמן הבא תהיה לא מעט עבודה. מדוע זה קרה? ווסטהאם שנעלה את הטבלה רשמה ניצחון ראשון, 0:2 על האדרספילד ודילגה צמוד ללסטר שמעל הקו. בספרד: לאס פלמאס גברה 1:3 על מלאגה.


ווסטהאם – האדרספילד 0:2

זה לא הלך פשוט לסלאבן ביליץ' אבל סוף סוף הוא יכול לחייך. העולה החדשה המפתיעה נכנעה תוך חמש דקות וספגה הפסד ראשון העונה. פדרו אוביאנג העניק יתרון עם בעיטה מחוץ לרחבה ששינתה כיוון ונחתה ברשת של יונאס לוסל הדני. חלפו חמש דקות ואנדרה אייו הגנאי הכפיל בדחיקה מקרוב. ווסטהאם יכולה לנשום מעט והלחץ על ביליץ' ירד.



אוביאנג חוגג, ניצחון יקר (AFP)


מלאגה – לאס פלמאס 3:1

מפגש תחתית בלה רוסלדה הקפיץ את הקבוצה מהאיים הקנאריים מעל לקו על חשבון אספניול. המארחת שלטה אבל בדקה ה-45 ג'ונתן ויירה כבש אחרי בישול של אלן חלילוביץ'. שלוש דקות במחצית השניה רסיו סידר לדייגו גונסאלס את השוויון. האורחים השיבו את היתרון בדקה ה-69 כשהארגנטיני ג'ונתן קאלרי שהגיע מווסטהאם כבש שער נהדר ובדקה ה-88 הרכש מצ'לסי לואיק רמי סגר עניין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי