הערעור של ליברפול נדחה: מאנה הורחק משלושה משחקים

סדיו מאנה
סדיו מאנה | צילום AFP

הקשר הסנגלי פגע בשבת בשוער סיטי אדרסון, שנזקק לשמונה תפרים בפניו וחזר להתאמן עם קסדה. קוטיניו יחזור לסגל ביום רביעי מול סביליה, אבל יפתח על הספסל

(גודל טקסט)
ועדת המשמעת האנגלית דחתה את הערעור של ליברפול על הרחקתו של סאדיו מאנה והקשר הסנגלי ייאלץ לרצות עונש הרחקה אוטומטי משלושה משחקים. מאנה התרומם באוויר ופגע בפניו של שוער מנצ'סטר סיטי אדרסון במשחק בשבת (0:5 לסיטי) וראה מיד את האדום.


השוער הברזילאי איבד את ההכרה למספר רגעים, פונה לבית חולים שם טופל ושוחרר עם שמונה תפרים. המייטירדס טענו בערעור כי העבירה לא נעשתה במתכוון. "העונש צריך לשקף את העובדה שהכוונה של מאנה היתה לגעת בכדור בלבד", נטען בערעור, אבל הוא כאמור נדחה. 




בתוך כך, אדרסון שנראה אתמול בבוקר מסתובב עם קאפוצ'ון כדי להסתיר את התפרים, אותם הוריד כשחזר להתאמן לראשונה עם הסיטי. בחדר ההלבשה הראה הברזילאי את החתכים המכוערים והתפרים שנגרמו לו מהפקקים שפגעו בו מהנעל של מאנה.


Eight stitches in his face, Ederson is back training  (via @sistoney67) pic.twitter.com/wjozTiZeCl

— 101 Great Goals (@101greatgoals) September 12, 2017


באימון עצמו, הרופאים הורו לו להתאמן עם קסדה שתגן עליו מחשש שיש פגיעות שטרם התגלו, בדומה לקסדה של שוער ארסנל פטר צ'ך, שבימיו בצ'לסי נפגע בראשו בצורה קשה ועד היום הרופאים לא מאפשרים לו לשחק בלעדיה.


התמונות החדשות של השוער הברזילאי שנחשפו מחדר ההלבשה עשויות להזיק לערעור של ליברפול. זה נראה רע מכל זווית, גם אם מאנה התנצל ובהילוך החוזר הוא נראה מסתכל על הכדור ולא על השוער שיצא מולו. כוכב העבר של המייטירדס, ג'ון אלדרידג', כתב טור ב"ליברפול אקו" בו אמר: "אוהדי ליברפול לא רגילים להפסיד 5:0, אבל אני חושב שהמשחק מוצה בשנייה אחת, כשמאנה פגע בשוער והורחק.


"ריחמתי על מאנה, הוסיף אלדרידג'. "הוא בפירוש הלך רק על הכדור ולא חשב לרגע לפגוע בשוער. כל מי ששיחק כדורגל מכיר את ההרגשה שאתה רוצה להגיע לכדור לפני השוער ולגנוב אותו. אתה מכניס את הרגל ולפעמים את הראש אם צריך".


 

Het gezicht van Ederson na de trap van Sadio Mané! #ederson #mane #mancity #mcfc

A post shared by Voetbalzone.nl (@instavoetbalzone) on



בתוך כך, פורסם שליברפול תחזיר מחר לראשונה העונה את פיליפה קוטיניו לסגל הקבוצה, אבל הכוכב הברזילאי עדיין צפוי לפתוח על הספסל מול סביליה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי